Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
7 Tesla’s op weg naar Groningen vanmorgen.
White is the new black :)
 

Attachments

  • 2C7FB7BD-216B-448C-A76B-44C3FF185406.jpeg
    2C7FB7BD-216B-448C-A76B-44C3FF185406.jpeg
    68.2 KB · Views: 63
  • Like
Reactions: e-GridS
Dan heb je wel heel veel geluk. Ik heb mijn model 3 performance midden januari besteld en hij komt ook eind maart aan. Er zijn een aantal wagens in voorraad, te zien op de Tesla website bij snel leverbaar. Mogelijk is het dat een van. Ben wel benieuwd naar je configuratie. Andere optie is dat hij op de Glovis Captain zit, die komt rond 15 maart aan een dan nog een weekje bijtellen voor de levering. Als hij daar niet op zit, worden de volgende boten pas in mei/juni verwacht.
 
Dan heb je wel heel veel geluk. Ik heb mijn model 3 performance midden januari besteld en hij komt ook eind maart aan. Er zijn een aantal wagens in voorraad, te zien op de Tesla website bij snel leverbaar. Mogelijk is het dat een van. Ben wel benieuwd naar je configuratie. Andere optie is dat hij op de Glovis Captain zit, die komt rond 15 maart aan een dan nog een weekje bijtellen voor de levering. Als hij daar niet op zit, worden de volgende boten pas in mei/juni verwacht.

vorige week waren er nog 3 snel te leveren wagens op de site, en gisteren 0 (in het grijs). Ik heb Tesla gebeld, en ze hebben mij een link gestuurd van een wagen die ze nog verwachten, maar die nog niet op de site stond. Op de link geklikt en kunnen bestellen.
Wagen zou binnen komen in de laatste week van maart, en zou afgeleverd kunnen worden op het eind van de week van 23/3.

Het is een Midnight grijze met zwart interieur en FSD.
 
Gisteren een witte Model 3 LR met zwart interieur en trekhaak besteld, was nog beschikbaar uit voorraad. Levering staat gepland op 21/3 :) Tot nu toe enorm tevreden van de afhandeling door Tesla (hulp bij leasing contract, verzekering etc).
Ik ook idd. Enorm reactief, en gestroomlijnd..

Nogthans was mijn ervaring slecht begonnen. Ik stuurde nl een mailtje 3 weken geleden om te kijken of ik een testrit met een M3P kon maken. Ik wilde hem trouwens wel langer dan een uurtje rijden, om te kunnen uitmaken of ik FSD wilde of niet. Had 'm dus graag een weekend meegenomen. Toen ik liet weten dat vervanging van mijn huidige BMW 330e pas voor april 2021 zou zijn, kreeg ik de melding dat ik daarom niet mocht testen..
 
Ik ook idd. Enorm reactief, en gestroomlijnd..

Nogthans was mijn ervaring slecht begonnen. Ik stuurde nl een mailtje 3 weken geleden om te kijken of ik een testrit met een M3P kon maken. Ik wilde hem trouwens wel langer dan een uurtje rijden, om te kunnen uitmaken of ik FSD wilde of niet. Had 'm dus graag een weekend meegenomen. Toen ik liet weten dat vervanging van mijn huidige BMW 330e pas voor april 2021 zou zijn, kreeg ik de melding dat ik daarom niet mocht testen..
slecht begonnen? Bel elk ander merk in dezelfde prijsklasse en stel die vraag ook daar eens.....
 
slecht begonnen? Bel elk ander merk in dezelfde prijsklasse en stel die vraag ook daar eens.....
Effe wat duidelijker omschrijven.
Heb aangegeven dat een kennis van mij dit gedaan heeft, ze doen het dus wel degelijk.
Heb uitgelegd waar ik nu mee rijd, en daaruit blijkt dat ik de doelgroep ben en het budget heb.
En dan uitgelegd dat ik de FSD wat langer zou willen testen.
Ik ben idd vrij zeker dat zowel BMW, Mercedes of Audi dit zou toelaten.
 
Ik had extra opgelegd voor wit omdat de laklaag beter zou zijn dan de andere kleuren (buiten rood) als ik in NL zou wonen had ik er al lang een wrap over laten trekken ;)
slecht begonnen? Bel elk ander merk in dezelfde prijsklasse en stel die vraag ook daar eens.....

Hoe duurder de wagen, hoe makkelijker je hem meekrijgt, heb ik al meerdere malen gemerkt. Je moet er natuurlijk niet als een boef uitzien of gedragen ;) (waarmee ik niets wil zeggen) en met een 911 aankomen rijden helpt misschien ook als je voor een RS5/M4/AMG komt kijken....
 
Effe wat duidelijker omschrijven.
Heb aangegeven dat een kennis van mij dit gedaan heeft, ze doen het dus wel degelijk.
Heb uitgelegd waar ik nu mee rijd, en daaruit blijkt dat ik de doelgroep ben en het budget heb.
En dan uitgelegd dat ik de FSD wat langer zou willen testen.
Ik ben idd vrij zeker dat zowel BMW, Mercedes of Audi dit zou toelaten.
Bij Tesla mag je 7 dagen proef rijden: Retourbeleid
 
  • Like
Reactions: Danny n
Ik kreeg net bericht dat mijn aflevering op 26/3 gewoon door zou gaan
Heb ze gebeld en in Zaventem gaan de leveringen gewoon door op de parking.
Dit is volgens mij volledig tegen de huidige wetgeving...
Ik heb gevraagd om mijn levering uit te stellen tot 20/4.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar ik ben momenteel geneigd om mijn burgerzin te laten spelen en niet me niet onnodig te verplaatsen.
 
Ik kreeg net bericht dat mijn aflevering op 26/3 gewoon door zou gaan
Heb ze gebeld en in Zaventem gaan de leveringen gewoon door op de parking.
Dit is volgens mij volledig tegen de huidige wetgeving...
Ik heb gevraagd om mijn levering uit te stellen tot 20/4.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar ik ben momenteel geneigd om mijn burgerzin te laten spelen en niet me niet onnodig te verplaatsen.

Ik haal hem morgen gewoon af. Blijft anders toch maar op de parking staan als je weigert hem af te halen, zeker met uitstel tot eind april... Dan beginnen de leveringen voor het volgende kwartaal waarschijnlijk al. Weet ook niet of Tesla dit zou accepteren.
 
Ik kreeg net bericht dat mijn aflevering op 26/3 gewoon door zou gaan
Heb ze gebeld en in Zaventem gaan de leveringen gewoon door op de parking.
Dit is volgens mij volledig tegen de huidige wetgeving...
Ik heb gevraagd om mijn levering uit te stellen tot 20/4.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar ik ben momenteel geneigd om mijn burgerzin te laten spelen en niet me niet onnodig te verplaatsen.
Ik ben hem dinsdag gaan ophalen (wel in Gent), ze houden echt rekening met heel het Corona gebeuren!