Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik adviseer iedereen die een nieuwe Tesla in ontvangst neemt rond deze tijd om de auto ZEER goed te inspecteren.
Jammerlijk genoeg heeft Tesla voor de transport gebruikt gemaakt van de allerslechtste (goedkoopste) transportbedrijven.
Deze foto's zijn gisteren genomen.
tesla 3.jpg
Ijzeren plaat hangt gewoon te bengelen boven de zwarte auto.
tesla1.jpg
Spanband duwt tegen de bumper.

Ik vind het jammer als nieuwe auto's zo behandeld worden.
Getuigd van zeer gebrekkig kennis door chauffeur.
 
Lees al een hele tijd mee maar het wordt ook tijd voor mijn eerste post. Ik heb vandaag een afleverafspraak om 15.00 staan in Tilburg. De dame die ik afgelopen donderdag had gesproken zei dat ik voor de zekerheid nog even moest bellen zaterdagochtend om te bevestigen dat de auto inderdaad vandaag geleverd gaat worden. Echter als ik naar het algemene tesla nummer bel krijg ik een bericht dat ze gesloten zijn, alsmede ook het nummer van de delivery center:confused:. Ik heb de nummer van SEC Tilburg gebeld waar ze weer aangeven dat ik het nummer van de delivery center moet bellen. Dat helpt dus ook niet echt. Kent iemand misschien nog een ander nummer die ik kan bellen? Na alle verhalen hier ben ik bang dat ik straks anderhalf uur in de trein richting Tilburg ga zitten voor niks.
 
Lees al een hele tijd mee maar het wordt ook tijd voor mijn eerste post. Ik heb vandaag een afleverafspraak om 15.00 staan in Tilburg. De dame die ik afgelopen donderdag had gesproken zei dat ik voor de zekerheid nog even moest bellen zaterdagochtend om te bevestigen dat de auto inderdaad vandaag geleverd gaat worden. Echter als ik naar het algemene tesla nummer bel krijg ik een bericht dat ze gesloten zijn, alsmede ook het nummer van de delivery center:confused:. Ik heb de nummer van SEC Tilburg gebeld waar ze weer aangeven dat ik het nummer van de delivery center moet bellen. Dat helpt dus ook niet echt. Kent iemand misschien nog een ander nummer die ik kan bellen? Na alle verhalen hier ben ik bang dat ik straks anderhalf uur in de trein richting Tilburg ga zitten voor niks.

Dat zal wel meevallen, gewoon lekker gaan en genieten.
 
Lees al een hele tijd mee maar het wordt ook tijd voor mijn eerste post. Ik heb vandaag een afleverafspraak om 15.00 staan in Tilburg. De dame die ik afgelopen donderdag had gesproken zei dat ik voor de zekerheid nog even moest bellen zaterdagochtend om te bevestigen dat de auto inderdaad vandaag geleverd gaat worden. Echter als ik naar het algemene tesla nummer bel krijg ik een bericht dat ze gesloten zijn, alsmede ook het nummer van de delivery center:confused:. Ik heb de nummer van SEC Tilburg gebeld waar ze weer aangeven dat ik het nummer van de delivery center moet bellen. Dat helpt dus ook niet echt. Kent iemand misschien nog een ander nummer die ik kan bellen? Na alle verhalen hier ben ik bang dat ik straks anderhalf uur in de trein richting Tilburg ga zitten voor niks.
Slaapzak mee en niet weg gaan voordat je hem mee krijg, geniet!
 
  • Funny
Reactions: Odie
Lees al een hele tijd mee maar het wordt ook tijd voor mijn eerste post. Ik heb vandaag een afleverafspraak om 15.00 staan in Tilburg. De dame die ik afgelopen donderdag had gesproken zei dat ik voor de zekerheid nog even moest bellen zaterdagochtend om te bevestigen dat de auto inderdaad vandaag geleverd gaat worden. Echter als ik naar het algemene tesla nummer bel krijg ik een bericht dat ze gesloten zijn, alsmede ook het nummer van de delivery center:confused:. Ik heb de nummer van SEC Tilburg gebeld waar ze weer aangeven dat ik het nummer van de delivery center moet bellen. Dat helpt dus ook niet echt. Kent iemand misschien nog een ander nummer die ik kan bellen? Na alle verhalen hier ben ik bang dat ik straks anderhalf uur in de trein richting Tilburg ga zitten voor niks.
Dat zou mij nog niet eens verbazen dat je voor niets aan komt. Wij stonden zojuist een half uur geleden met jassen aan klaar bij de voordeur om weg te gaan voor de afspraak om 14:00 uur. Worden wij precies op dat moment gebeld dat de afspraak niet doorgaat omdat de auto nog in Zeebruge staat en niet in Tllburg. En weg de treinkaartjes dus, want ik had ze net 5 minuten daarvoor uitgeprint. En als ze uitgeprint zijn kan je bij de NS niet meer annuleren. Gelukkig nog wel de taxia vanaf Tilburg Reeshof kunnen annuleren. Bij mij is de bevalling wel een hele zware. Bij elke stap in het hele voortraject enorme bergen moeten overwinnen. Succes, hoe het ook afloopt.
 
  • Love
Reactions: SeBsZ
Nou, ik stond dus wel voor niks in Tilburg. Sorry meneer we zien maar 1 vin in het systeem, en dit is uw geannuleerde order. We zien de nieuwe bestelling van Leaseplan nog niet in de computer. Wij weten ook niet waarom u gisteren gebeld bent. :( Bel maandag maar.
Tja, zoals ik net al zei: Met een Tesla heb je altijd bijzonder zware en moeilijke bevallingen. Het is pittig en bijzonder boos om te worden, maar wat doe je.................eraan. Hopelijk als de levering eindelijk achter de rug is, dat er dan niets meer gebeurt en dat we met zijn allen vol plezier kunnen genieten. Als ik de 3 heb zwaai ik naar jullie allemaal ter teken van: "ik weet wat jullie hebben mee gemaakt en plezier met de auto".
 
Dat zou mij nog niet eens verbazen dat je voor niets aan komt. Wij stonden zojuist een half uur geleden met jassen aan klaar bij de voordeur om weg te gaan voor de afspraak om 14:00 uur. Worden wij precies op dat moment gebeld dat de afspraak niet doorgaat omdat de auto nog in Zeebruge staat en niet in Tllburg. En weg de treinkaartjes dus, want ik had ze net 5 minuten daarvoor uitgeprint. En als ze uitgeprint zijn kan je bij de NS niet meer annuleren. Gelukkig nog wel de taxia vanaf Tilburg Reeshof kunnen annuleren. Bij mij is de bevalling wel een hele zware. Bij elke stap in het hele voortraject enorme bergen moeten overwinnen. Succes, hoe het ook afloopt.

Heb jij misschien het nummer door wie je gebeld bent? Wij hebben niks meer dan alleen een bevestiging via de telefoon dat we hem vandaag kunnen ophalen. Geen sms, email niks...
 
@Grammer Precies de plaats waar mijn 3 ook beschadigd is. Gaan ze oplossen (de hele auto moet langs de detailer, lak is schandalig). Gisteren bij SEC Eindhoven nog wel een laadkabel kunnen scoren dus het grootste probleem is opgelost. Verder nog wat kleine beschadigingen (stuurwiel, trim) en het lampje in de dwarsbalk achter zit er niet helemaal goed in. Auto rijd echter ontzettend lekker dus als ze alles nog netjes oplossen vind ik het prima. SEC Eindhoven werd ik ook een stuk beter en vriendelijker geholpen dan aan de telefoon, even bij een SEC langsgaan is een aanrader!
 
  • Like
Reactions: Thermometer
Bedankt! Alleen als ik naar dat nummer bel krijg ik te horen dat het kantoor is gesloten :). Dan gaan we maar die kant op met de goede hoop. Toch leuk dat je drie maanden meeleest op dit forum en nu zelf met die frustratie zit.:cool:
Jammer. Succes, maar als dat de enige frustratie met Tesla, de voorbereidingen en de auto is, dan behoor jij tot de gelukkigen. Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.
 
@Grammer Precies de plaats waar mijn 3 ook beschadigd is. Gaan ze oplossen (de hele auto moet langs de detailer, lak is schandalig). Gisteren bij SEC Eindhoven nog wel een laadkabel kunnen scoren dus het grootste probleem is opgelost. Verder nog wat kleine beschadigingen (stuurwiel, trim) en het lampje in de dwarsbalk achter zit er niet helemaal goed in. Auto rijd echter ontzettend lekker dus als ze alles nog netjes oplossen vind ik het prima. SEC Eindhoven werd ik ook een stuk beter en vriendelijker geholpen dan aan de telefoon, even bij een SEC langsgaan is een aanrader!
Jaime, jij kwam ook van een Outlander PHEV toch? Vergelijkbare situatie hier. Hoe is het rijgedrag van de M3 vergeleken daarmee?
En heb je het idee dat je qua ruimte tekort schiet?
 
Jammer. Succes, maar als dat de enige frustratie met Tesla, de voorbereidingen en de auto is, dan behoor jij tot de gelukkigen. Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.

Ben net gebeld door Tesla. De auto stond al klaar voor ons, maar Leaseplan had de huidige lease auto nog niet afgemeld blijkbaar. Tesla probeerde het gisteravond nog te regelen bij Leaseplan maar niemand neemt natuurlijk op vrijdagavond op. Ze wouden de auto zo snel mogelijk volgende week leveren maar dan zijn wij op vakantie. Hij vroeg nog of familie of vrienden de auto konden ophalen omdat ze zoveel mogelijk auto's moeten pushen voor het einde van het kwartaal. Ik had toen aangegeven na alle verhalen met krasjes etcetera dat we hem echt zelf willen ophalen. Een beetje normale salespersoon zou natuurlijk zeggen dat de auto krasvrij is, maar hij zei dat hij het volkomen begrijpt :p. Afspraak staat nu op 3 april om 15.00! In feite maakt het niet zoveel uit dat we hem vandaag niet kunnen ophalen. Het gaat alleen om de (geen) communicatie van vandaag:(
 
Ik adviseer iedereen die een nieuwe Tesla in ontvangst neemt rond deze tijd om de auto ZEER goed te inspecteren.
Jammerlijk genoeg heeft Tesla voor de transport gebruikt gemaakt van de allerslechtste (goedkoopste) transportbedrijven.
Deze foto's zijn gisteren genomen.
View attachment 389481
Ijzeren plaat hangt gewoon te bengelen boven de zwarte auto.
View attachment 389482
Spanband duwt tegen de bumper.

Ik vind het jammer als nieuwe auto's zo behandeld worden.
Getuigd van zeer gebrekkig kennis door chauffeur.
En onderkant checken! Bij mij hing de plastic bodemplaat los omdat de moeren ontbraken.
 
Ik adviseer iedereen die een nieuwe Tesla in ontvangst neemt rond deze tijd om de auto ZEER goed te inspecteren.
Jammerlijk genoeg heeft Tesla voor de transport gebruikt gemaakt van de allerslechtste (goedkoopste) transportbedrijven.
Deze foto's zijn gisteren genomen.
View attachment 389481
Ijzeren plaat hangt gewoon te bengelen boven de zwarte auto.
View attachment 389482
Spanband duwt tegen de bumper.

Ik vind het jammer als nieuwe auto's zo behandeld worden.
Getuigd van zeer gebrekkig kennis door chauffeur.
Heb je deze foto's als getweet naar Elon? Met kort commentaar zodat hij weet op welke route, waar en wanneer het was. Dan kan hij actie ondernemen. Geen goede reclame voor hem als deze op publieke sites en social media komen. Dat wilt hij echt voorkomen.
 
Heb je deze foto's als getweet naar Elon? Met kort commentaar zodat hij weet op welke route, waar en wanneer het was. Dan kan hij actie ondernemen. Geen goede reclame voor hem als deze op publieke sites en social media komen. Dat wilt hij echt voorkomen.

Sorry,ik "tweet" niet.
Je mag gerust de foto's gebruiken.

Ik heb de foto's gepost omdat ik vind dat het niet kan dat er zo met nieuwe auto's wordt omgesprongen.
Vind het zonde.

Zie soms dokwerkers met AMG Mercedes "rijden".
Koude motor en plakgas.
Triestig.