Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Toch maar naar Tilburg gegaan. Hier ook best druk. Ben benieuwd of we hem mee kunnen krijgen. We stonden in ieder geval op de lijst.
In de tussentijd kunnen de kinderen de schalen met koekjes leeg eten :D

BBBBF263-947C-498E-AE23-DA9826FB8783.jpeg
 
Valt toch wel mee? Ik snap het wel dat je er flink klaar mee bent als je 4x een afspraak maakt die vervolgens wordt afgezegd.
Voor de meeste zal het 'gewoon een auto' zijn. Niet iedereen is zo gek als wij hier :)

Maar hey! Dan heeft iemand anders z'n auto weer ietsje eerder

Het is toch ook wel weer een flink knap stukje amateurisme. Dat je 1x de afspraak afzegd omdat er onverwachte issues zijn, vooruit. Maar 4x? Dan neem je jezelf toch niet serieus meer als bedrijf?
 
  • Like
Reactions: Jooop
Valt toch wel mee? Ik snap het wel dat je er flink klaar mee bent als je 4x een afspraak maakt die vervolgens wordt afgezegd.
Voor de meeste zal het 'gewoon een auto' zijn. Niet iedereen is zo gek als wij hier :)

Maar hey! Dan heeft iemand anders z'n auto weer ietsje eerder

Dat je teleurgesteld bent, begrijp ik heel goed. Maar dan roep je dat je hem niet meer wilt, en dan ga je wat doen? Een C klasse bestellen en daar een week of 12 op wachten? Of toch voor een KIA e Niro, omdat je graag elektrisch gaat rijden? En dan 12 maanden mag wachten?
 
  • Like
Reactions: robertvg
Dat je teleurgesteld bent, begrijp ik heel goed. Maar dan roep je dat je hem niet meer wilt, en dan ga je wat doen? Een C klasse bestellen en daar een week of 12 op wachten? Of toch voor een KIA e Niro, omdat je graag elektrisch gaat rijden? En dan 12 maanden mag wachten?

Gewoon in je huidige auto doorrijden? Willekeurige ICE uit de showroom halen?

Desnoods bestel je over 2 maanden weer een model 3 als deze soap voorbij is.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB