Jaimevisser
Member
Net weer contact gehad met de LM. Ze hebben nog geen VIN doorgekregen en weten eigenlijk helemaal niks over leveringen. Schijnt dat ze ook wat moeite hebben om informatie bij Tesla los te krijgen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
116 KW laadsnelheid zag ik al voorbij komen in NL, ben benieuwd wat jij haalt.
Vet ding!Eindelijk mijn model 3 opgehaald in Gent.
Wat een plezier om mee te rijden...
Haalde met soc van 39% niet meer dan 51 kW bij Fastned De Andel (Gouda). Is dit een kapotte CCS lader? Zo ja, waar kun je zien welke wel werken?
Is denk dat het "voorlopig" gelimiteerd is op +/- 50kW. Had net hetzelfde aan de lader in Beveren.
Ik was daar alleen met mijn vrouw. Stonden nog 4 model 3 klaar om af te leveren, en 2 S en 1 X.hé Michel, met die SOC raakt je zeker thuis ! Wat doe jij daar ?
Serieus nu : gefeliciteerd !
Met hoeveel waren jullie om een 3 te ontvangen ?
Haalde met soc van 39% niet meer dan 51 kW bij Fastned De Andel (Gouda). Is dit een kapotte CCS lader? Zo ja, waar kun je zien welke wel werken?
View attachment 375496
Proficiat! Ik zie dat de SuC in Lokeren CCS heeft? Stond nochtans niet op CCS map die ik hier op de forum vond.Eindelijk mijn model 3 opgehaald in Gent.
Wat een plezier om mee te rijden...
Wel een serieus probleem: geen enkele van mijn mails naar [email protected] zijn blijkbaar doorgekomen. Hij heeft er nog eens expliciet achter gezocht. Dat verklaart natuurlijk waarom ze achter dingen vroegen die ik al had doorgestuurd.
Haalde met soc van 39% niet meer dan 51 kW bij Fastned De Andel (Gouda). Is dit een kapotte CCS lader? Zo ja, waar kun je zien welke wel werken?
Ik kan alleen maar aanraden om alles via je Tesla account te doen. Ik heb alle documenten bij mijn Model S destijds daar geupload, en dat ging allemaal in 1x goed. E-mail wordt steeds onbetrouwbaarder met al die spamonzin.
Het is ook voor Tesla personeel daar veel makkelijker te vinden heb ik het idee
Heel raar, ik kreeg 2 weken terug namelijk wel reply via dezelfde email.Ik heb net aan de lijn gehangen met een medewerker van Tesla, dezelfde waar ik al eens mee gebeld heb. Vriendelijke man.
Wel een serieus probleem: geen enkele van mijn mails zijn blijkbaar doorgekomen. Hij heeft er nog eens expliciet achter gezocht. Dat verklaart natuurlijk waarom ze achter dingen vroegen die ik al had doorgestuurd.
Dat ging in mijn geval niet: na mijn vorig telefoontje hebben ze alles klaargezet in hun systeem en moest ik dus via email alle documenten doorsturen. Ik kon/kan op de site niets meer aanpassen, die staat al een tijdje op "levering voorbereiden".