Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
116 KW laadsnelheid zag ik al voorbij komen in NL, ben benieuwd wat jij haalt.

Haalde met soc van 39% niet meer dan 51 kW bij Fastned De Andel (Gouda). Is dit een kapotte CCS lader? Zo ja, waar kun je zien welke wel werken?

2824E0EE-8661-4EB6-B6DA-DC92F576F3D9.jpeg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
ik heb vandaag ook nog eens gebeld, ze geven geen informatie over voertuigen die nog niet in TIlburg staan. Ik heb wel een kenteken/vin/meldcode maar mijn 3 is waarschijnlijk nog in de haven zei ze. De mensen worden pas gebeld als de auto fysiek in Tilburg is.

Gisterenmorgen 10:00 uur werd ik nog gebeld dat met een kleine kans gisterenavond nog een uitlevering had kunnen plaats vinden en nu wordt het deze week sowieso niks meer zei ze.
 
Maar de autopilot werkt idd nog niet. Dat werd in Gent tacktvol uitgelegd ; U kan best nog een week wachten met AP te gebruiken, na een week ben je de auto dan gewoon, en dan kan U daar wat mee experimenteren...:cool:
Na een week zou AP idd geactiveerd worden, schijnt.
 
Tip van uw moderator: vermeld als het even kan geen mailadressen in een post. De TMC-programmering verlangt dan dat eerst een moderator de post bekijkt, en controleert of er geen ongewenst mailadres wordt vermeld. Dus de post komt automatisch in een 'moderation queue' terecht.

Soms zie ik de post in de queue al vrij snel, maar doorgaans pas na een paar uur en soms zelfs pas na een dag. Dus als je wilt dat het niet onnodig lang duurt voordat je post verschijnt, probeer dan zo veel mogelijk het gebruik van mailadressen te vermijden.
:rolleyes:
 
Vandaag uitlevering gehad. Liep allemaal soepel en gesmeerd :)
In het kader van sommige andere verhalen hier toch ook goed om te melden.

Tesla belde s ochtends nog om te dubbel checken of de afspraak om13uur bij mij duidelijk was. Toen ik aangaf dat ik er te vroeg zou zijn (openbaarvervoer zat een keer mee), hebben ze mijn auto naar voren geschoven in de planning en kon ik'm bij aankomst praktisch meteen in ontvangst nemen.
Heldere uitleg gekregen, de meneer van tesla nam alle tijd om alles rustig uit te leggen aan mij.
Auto rijdt echt super, blij mee!

ps. ook het bestelproces tot de aflevering ging wel prima.
 
Beste een leuk tijdverdrijf dit forum volgen. Ik kreeg gisteren (via degene bij wie ik de lease heb geregeld) een melding dat we hem konden komen ophalen. Heb maar gewoon een afspraak voor volgende week vrijdag ingepland. Kunnen zij ondertussen de boel op de rails krijgen. Heb nu wel een kenteken, en een VIN (maar ze weten eigenlijk toch niet waar de auto is...) Een vriend van me (die dezelfde deal heeft) heeft ook een kenteken en de auto staat er, maar zijn aflevernummer is aan mijn auto gekoppeld... Logistiek is best een vak. Maar, ik ben blij met het feit dat de AEP pas later wordt geactiveerd (scheelt bij 2700,- in 5 jaar) en verder rij ik nog wel even in mijn andere auto.

Trouwens, 8 jaar geleden kreeg ik mijn eerste Tesla... een roadster die keurig bij me thuis werd gebracht. Ik kende toen iedereen bij Tesla, 3 jaar later kreeg ik een S en toen ging er al wel eens het een en ander mis. Maar, de mensen zijn over het algemeen super sympathiek de auto's geweldig. En af en toe wat onervaren. Ik krijg nu nog steeds mailtjes voor services afspraken van de roadster (die ik 1 1/2 jaar geleden heb verkocht) en blijkbaar is een emailadres veranderen toch lastig... enfin. Met een beetje mazzel rij ik volgende week weg in een blauwe longrange met AEP en ga ik weer genieten. En zoniet, dan wacht ik iets langer. Veel plezier met jullie auto's
 
Wel een serieus probleem: geen enkele van mijn mails naar [email protected] zijn blijkbaar doorgekomen. Hij heeft er nog eens expliciet achter gezocht. Dat verklaart natuurlijk waarom ze achter dingen vroegen die ik al had doorgestuurd.

Ik kan alleen maar aanraden om alles via je Tesla account te doen. Ik heb alle documenten bij mijn Model S destijds daar geupload, en dat ging allemaal in 1x goed. E-mail wordt steeds onbetrouwbaarder met al die spamonzin.

Het is ook voor Tesla personeel daar veel makkelijker te vinden heb ik het idee
 
Ik kan alleen maar aanraden om alles via je Tesla account te doen. Ik heb alle documenten bij mijn Model S destijds daar geupload, en dat ging allemaal in 1x goed. E-mail wordt steeds onbetrouwbaarder met al die spamonzin.

Het is ook voor Tesla personeel daar veel makkelijker te vinden heb ik het idee

Dat ging in mijn geval niet: na mijn vorig telefoontje hebben ze alles klaargezet in hun systeem en moest ik dus via email alle documenten doorsturen. Ik kon/kan op de site niets meer aanpassen, die staat al een tijdje op "levering voorbereiden".
 
Ik heb net aan de lijn gehangen met een medewerker van Tesla, dezelfde waar ik al eens mee gebeld heb. Vriendelijke man.

Wel een serieus probleem: geen enkele van mijn mails zijn blijkbaar doorgekomen. Hij heeft er nog eens expliciet achter gezocht. Dat verklaart natuurlijk waarom ze achter dingen vroegen die ik al had doorgestuurd.
Heel raar, ik kreeg 2 weken terug namelijk wel reply via dezelfde email.
 
Dat ging in mijn geval niet: na mijn vorig telefoontje hebben ze alles klaargezet in hun systeem en moest ik dus via email alle documenten doorsturen. Ik kon/kan op de site niets meer aanpassen, die staat al een tijdje op "levering voorbereiden".

Hmm, dan is ook dat gewijzigd (altijd handig, grote software wijzigingen vlak voordat je een nieuw model gaat uitrollen). Ik kan nog steeds documenten inzien en uploaden als ik zo kijk, en ik heb de auto al een half jaar :)