Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
tesla-model-3-in-blog.jpg


Nou sinds vrijdag in da house. Toen we wegreden was het al aan het schemeren en te harde wind voor drone shots dus gister snel een plaatje geschoten.

Ook een review (en vergelijking) met mijn first gen model S gemaakt: Review Tesla Model 3 - Rijden in de Toekomst | Voys
Plus een video review:
 
tesla-model-3-in-blog.jpg


Nou sinds vrijdag in da house. Toen we wegreden was het al aan het schemeren en te harde wind voor drone shots dus gister snel een plaatje geschoten.

Ook een review (en vergelijking) met mijn first gen model S gemaakt: Review Tesla Model 3 - Rijden in de Toekomst | Voys
Plus een video review:

Mooie review, maar het viel me op dat je in je verhaal op je website (filmpje nog niet gezien) kWh in plaats van Wh/km gebruikt om je verbruik aan te geven van Tilburg naar Groningen. Let op je eenheden, dit is totaal iets anders. kWh is capaciteit, en Wh/km of kWh/km is verbruik, dus hoeveel capaciteit je per km verbruikt.
 
Mooie review, maar het viel me op dat je in je verhaal op je website (filmpje nog niet gezien) kWh in plaats van Wh/km gebruikt om je verbruik aan te geven van Tilburg naar Groningen. Let op je eenheden, dit is totaal iets anders. kWh is capaciteit, en Wh/km of kWh/km is verbruik, dus hoeveel capaciteit je per km verbruikt.

Ja zag een collega van me ook gister. Was echt moeilijk laat toen die review klaar was en nog geen tijd gehad voor een update. Ga ik nu even doen dank!
 
  • Like
Reactions: S-19910 and SeBsZ
Het viel mij op dat op de model 3 pagina wel een standaard interieur wordt genoemd. Ik vroeg mij af hoe het zit en of ze iets aan de configuraties hebben veranderd, zodat de leveringen sneller plaats kunnen vinden bijvoorbeeld.

Dit staat sinds het begin zo op de M3 pagina. De LR en P zijn alléén te bestellen met Premium interieur. En zo kun je zien wat het Premium interieur jou aan extra's biedt, aanvullend op het standaard intetieur dat je sowieso hebt (het beeldscherm zit bijv. in de standaard, de electrische stoelen etc. in de premium toevoeging)
 
Dit staat sinds het begin zo op de M3 pagina. De LR en P zijn alléén te bestellen met Premium interieur. En zo kun je zien wat het Premium interieur jou aan extra's biedt, aanvullend op het standaard intetieur dat je sowieso hebt (het beeldscherm zit bijv. in de standaard, de electrische stoelen etc. in de premium toevoeging)

Ik heb de P besteld en heb niet naar de awd gekeken. Viel mij pas op nadat ik zag dat ze nu de badges en vleugels achteraf gaan leveren. Was nieuwsgierig naar wat er nog meer veranderd was. Maar dat is dus niet het geval. Thanks!
 
  • Like
Reactions: Tombaaaa