Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Na alle SMSjes om de levertijd 3x te verplaatsten vanmorgen dan toch mijn blauwe m3 performance opgehaald.
Afgezien van wat vlekjes en een klein bubbeltje op de lak aan de achterkant is hij in perfecte conditie. Achtervleugel zit er ook op en bij het wegrijden kwam er net een flinke lading laadlabels binnen, dus heb hem helemaal compleet meegekregen!

De auto werd afgeleverd door een Engels sprekende techneut die normaal in de fabriek werkte. Hij deed zijn best, maar eerlijk gezegd had ik hier helemaal niks aan. Het menu is natuurlijk in het Nederlands dus dat is ook niet handig voor hem, maar ondanks dat ik nog nooit eerder überhaupt in een Tesla gezeten had moest ik hem alles uitleggen obv wat ik al aan voorwerk gedaan had. Enfin, uiteindelijk wegrijden en meteen een hele grote grijns op mijn gezicht bij het intrappen van het pedaal! Wat een super auto. Nu kotszakjes halen voor de kids als ze straks achterin mee willen rijden...
 
Gisterenavond mijn witte 3 Performance mogen afhalen in Gent. Best nog wel wat uitleg gekregen, en geen foutjes kunnen ontdekken in de lak of ergens anders. Deze ochtend ook nog eens rondgewandeld, alles lijkt echt in orde.

De spoiler wordt naderhand geplaatst, en de type 2 kabel volgt ook later (maar ik heb er thuis eentje die continue in de laadpaal blijft zitten, dus no probs).

Wat een fantastische auto. Zo veel mooier en indrukwekkender in het echt als op foto. En gewoonweg zaaaaaaalig om mee te rijden.
 

Attachments

  • 55604957_1214796198697611_7594032173997359104_n.jpg
    55604957_1214796198697611_7594032173997359104_n.jpg
    581.9 KB · Views: 70
Last edited:
Deze morgen uiteindelijk de 3 mogen oppikken in Hasselt.
Toen ik eraan kwam, stonden er 3 vrachtwagens auto's te lossen - en het stond al vol.

Geen issues (buiten adminitratief probleem met nummerplaat); één bemerking mbt de laadklep die ook hier niet aansluit.
Verder prima geholpen, dikke merci aan het team in Hasselt.


Oh ja, nog één dingske welkeTesla niet juist ingeschat heeft : uiteraard wil iedereen graag meteen de SuC testen, en dus stonden we met 5 in Zolder, en nét daar zijn er maar 2 stalls aangepast.
 
Gister eind van de middag gearriveerd bij Tesla in Tilburg om mijn M3 op te halen, iets voor 17u. Het was druk maar erg gezellig. Ik merk dat ik zelf helemaal gespannen was, heel gek, soort van blijheid en stress haha. Toen ik in de wachtruimte was sprak ik met een koppel die al 2 uren aan het wachten was. Gek genoeg werd ik dan wel binnen 15mn geholpen, een vriendelijke Nederlandse dame die me mijn auto voorstelde. Ze liet mijn telefoon in bluetooth verbinden en de auto goed zetten om te vertrekken, verder ook niet veel gevraagd want voor mijn gevoel weet ik al genoeg, maar ik voelde me prima geholpen.

Een paar krasjes die ik heb echt moeten zoeken werd gefotografeerd voor latere verbetering. Dan nog alles van mijn huur auto verplaatsen in de Tesla. Ik was klaar om te vertrekken om 18u00. Wat ging het eigenlijk snel dus! Daarna eindelijk echt rijden. Ik kreeg het gevoel dat ik in de chill mode was tijdens de proefrit want OMG. Na de eerst acceleratie ontplofte op eens al de spanning in een enorm lach. Het is echt waar, ik bleef maar glimlachen het hele traject terug naar Eindhoven. Na 10km was de auto pilot al gekalibreerd, in was toen dan net in de files op de A58 en kon HEERLIJK genieten van auto pilot en auto steer met geweldig geluid van een random Spotify playlist.

Eenmal thuis moet ik moest nog eten en het klein in bed stoppen, daarna nog met mijn schoonvader gaan rijden, mijn man moest thuis blijven helaas voor hem ;-). Naar de SuC gereden en daar een paar Tesla rijder gevonden die me nog hielp met mijn eerste keer laden: dichtbij de lader rijden, en vooral de juiste pakken, het is niet zo goed te zien welke wel goed zijn voor M3 als je nooit een supercharger heb gezien haha :). Lekker staan babbelen tot 80% vol. Echt super bedankt mannen! Vandaag nog even wachten dat mijn klein zijn duitje heeft gedaan en gaan we met zijn drie de auto uitproberen. Ik zit letterlijk om te puntje van mijn stoel om te mogen vertrekken, vandaag mag die klein wat korter slapen van me hoor. Even flitsmeester installeren voor de zekerheid nog :D.

Nog geen mooie foto's van kunnen maken, in de spanning gister bijna niks gefotografeerd, en eenmaal thuis was het te donker. Hopelijk ga ik het vandaag nog goed maken en deel ik ze met jullie hier. Ik had het nooit gedacht dat ik zo enthousiast op een auto zo kunnen zijn, maar echt deze auto is een juwel van technologie en zo heerlijk om te rijden, ik weet niet hoe ik het ga doen over 4 jaren als m mijn lease is afgelopen :). #fangirl
 
Gister eind van de middag gearriveerd bij Tesla in Tilburg om mijn M3 op te halen, iets voor 17u. Het was druk maar erg gezellig. Ik merk dat ik zelf helemaal gespannen was, heel gek, soort van blijheid en stress haha. Toen ik in de wachtruimte was sprak ik met een koppel die al 2 uren aan het wachten was. Gek genoeg werd ik dan wel binnen 15mn geholpen, een vriendelijke Nederlandse dame die me mijn auto voorstelde. Ze liet mijn telefoon in bluetooth verbinden en de auto goed zetten om te vertrekken, verder ook niet veel gevraagd want voor mijn gevoel weet ik al genoeg, maar ik voelde me prima geholpen.

Een paar krasjes die ik heb echt moeten zoeken werd gefotografeerd voor latere verbetering. Dan nog alles van mijn huur auto verplaatsen in de Tesla. Ik was klaar om te vertrekken om 18u00. Wat ging het eigenlijk snel dus! Daarna eindelijk echt rijden. Ik kreeg het gevoel dat ik in de chill mode was tijdens de proefrit want OMG. Na de eerst acceleratie ontplofte op eens al de spanning in een enorm lach. Het is echt waar, ik bleef maar glimlachen het hele traject terug naar Eindhoven. Na 10km was de auto pilot al gekalibreerd, in was toen dan net in de files op de A58 en kon HEERLIJK genieten van auto pilot en auto steer met geweldig geluid van een random Spotify playlist.

Eenmal thuis moet ik moest nog eten en het klein in bed stoppen, daarna nog met mijn schoonvader gaan rijden, mijn man moest thuis blijven helaas voor hem ;-). Naar de SuC gereden en daar een paar Tesla rijder gevonden die me nog hielp met mijn eerste keer laden: dichtbij de lader rijden, en vooral de juiste pakken, het is niet zo goed te zien welke wel goed zijn voor M3 als je nooit een supercharger heb gezien haha :). Lekker staan babbelen tot 80% vol. Echt super bedankt mannen! Vandaag nog even wachten dat mijn klein zijn duitje heeft gedaan en gaan we met zijn drie de auto uitproberen. Ik zit letterlijk om te puntje van mijn stoel om te mogen vertrekken, vandaag mag die klein wat korter slapen van me hoor. Even flitsmeester installeren voor de zekerheid nog :D.

Nog geen mooie foto's van kunnen maken, in de spanning gister bijna niks gefotografeerd, en eenmaal thuis was het te donker. Hopelijk ga ik het vandaag nog goed maken en deel ik ze met jullie hier. Ik had het nooit gedacht dat ik zo enthousiast op een auto zo kunnen zijn, maar echt deze auto is een juwel van technologie en zo heerlijk om te rijden, ik weet niet hoe ik het ga doen over 4 jaren als m mijn lease is afgelopen :). #fangirl
Leuk geschreven ! Heb je een Lr of een performance ?
 
Gisterenavond mijn witte 3 Performance mogen afhalen in Gent. Best nog wel wat uitleg gekregen, en geen foutjes kunnen ontdekken in de lak of ergens anders. Deze ochtend ook nog eens rondgewandeld, alles lijkt echt in orde.

De spoiler wordt naderhand geplaatst, en de type 2 kabel volgt ook later (maar ik heb er thuis eentje die continue in de laadpaal blijft zitten, dus no probs).

Wat een fantastische auto. Zo veel mooier en indrukwekkender in het echt als op foto. En gewoonweg zaaaaaaalig om mee te rijden.


Heb je wagen gezien. Top.;)
Mijn wagen stond voor je , net voor je vertrok op de parking ( het paaltje:(:rolleyes: )
 
Gisteren mijn m3 performance gaan afhalen in Gent. .
Levering zelf was uitstekend.
Kabels aanwezig. 2stuks.
Carbon spoiler komt achter .
Geen enkele schade aan de wagen

Er was een min punt maar de persoon in kwestie ( tesla medewerker ) heeft het niet expres gedaan. Maar hij had gerust het paaltje kunnen Vermijden ook op de parking.
Nu het is gebeurt dus daar was niet veel aan te doen.
De baas van tesla Gent heeft mij zeer goed geholpen en een mooie compensatie gedaan.
De herstelling volgt ook rap , dus top opgelost van tesla Gent
 

Attachments

  • 979308E2-38A8-48B1-B0A5-00C5F83FD02B.jpeg
    979308E2-38A8-48B1-B0A5-00C5F83FD02B.jpeg
    380.8 KB · Views: 48
  • C3BECCD4-04FC-4375-AB8F-D765E9E64B21.jpeg
    C3BECCD4-04FC-4375-AB8F-D765E9E64B21.jpeg
    675.9 KB · Views: 51
  • Like
Reactions: Nogo1966
Gister eind van de middag gearriveerd bij Tesla in Tilburg om mijn M3 op te halen, iets voor 17u. Het was druk maar erg gezellig. Ik merk dat ik zelf helemaal gespannen was, heel gek, soort van blijheid en stress haha. Toen ik in de wachtruimte was sprak ik met een koppel die al 2 uren aan het wachten was. Gek genoeg werd ik dan wel binnen 15mn geholpen, een vriendelijke Nederlandse dame die me mijn auto voorstelde. Ze liet mijn telefoon in bluetooth verbinden en de auto goed zetten om te vertrekken, verder ook niet veel gevraagd want voor mijn gevoel weet ik al genoeg, maar ik voelde me prima geholpen.

Een paar krasjes die ik heb echt moeten zoeken werd gefotografeerd voor latere verbetering. Dan nog alles van mijn huur auto verplaatsen in de Tesla. Ik was klaar om te vertrekken om 18u00. Wat ging het eigenlijk snel dus! Daarna eindelijk echt rijden. Ik kreeg het gevoel dat ik in de chill mode was tijdens de proefrit want OMG. Na de eerst acceleratie ontplofte op eens al de spanning in een enorm lach. Het is echt waar, ik bleef maar glimlachen het hele traject terug naar Eindhoven. Na 10km was de auto pilot al gekalibreerd, in was toen dan net in de files op de A58 en kon HEERLIJK genieten van auto pilot en auto steer met geweldig geluid van een random Spotify playlist.

Eenmal thuis moet ik moest nog eten en het klein in bed stoppen, daarna nog met mijn schoonvader gaan rijden, mijn man moest thuis blijven helaas voor hem ;-). Naar de SuC gereden en daar een paar Tesla rijder gevonden die me nog hielp met mijn eerste keer laden: dichtbij de lader rijden, en vooral de juiste pakken, het is niet zo goed te zien welke wel goed zijn voor M3 als je nooit een supercharger heb gezien haha :). Lekker staan babbelen tot 80% vol. Echt super bedankt mannen! Vandaag nog even wachten dat mijn klein zijn duitje heeft gedaan en gaan we met zijn drie de auto uitproberen. Ik zit letterlijk om te puntje van mijn stoel om te mogen vertrekken, vandaag mag die klein wat korter slapen van me hoor. Even flitsmeester installeren voor de zekerheid nog :D.

Nog geen mooie foto's van kunnen maken, in de spanning gister bijna niks gefotografeerd, en eenmaal thuis was het te donker. Hopelijk ga ik het vandaag nog goed maken en deel ik ze met jullie hier. Ik had het nooit gedacht dat ik zo enthousiast op een auto zo kunnen zijn, maar echt deze auto is een juwel van technologie en zo heerlijk om te rijden, ik weet niet hoe ik het ga doen over 4 jaren als m mijn lease is afgelopen :). #fangirl


Mooi verhaal, en, geen dank! Was leuk om je te helpen. Overigens heb ik nog 2 andere kersverse Model 3 eigenaren de juiste laadpaal gewezen in Eindhoven :). Het is ook helemaal niet duidelijk te zien.
 
  • Like
Reactions: Cely
Er was een min punt maar de persoon in kwestie ( tesla medewerker ) heeft het niet expres gedaan. Maar hij had gerust het paaltje kunnen Vermijden ook op de parking.
Nu het is gebeurt dus daar was niet veel aan te doen.
De baas van tesla Gent heeft mij zeer goed geholpen en een mooie compensatie gedaan.
De herstelling volgt ook rap , dus top opgelost van tesla Gent
Oh, dat waren jullie... We stonden net klaar om van de parking te rijden toen we die medewerker op het paaltje zagen rijden :-(
Zoooooo jammer met een splinternieuwe wagen.

Anyway, het was idd een stom ongelukje. Maar fijn om te horen dat ze het mooi hebben opgelost!
 
Vandaag om 12:00 ook nog de tweede M3 opgehaald. Ze willen er vandaag 500 afleveren, naar eigen zeggen de drukste dag ooit voor Tesla. Aangezien het de tweede was gelijk meegenomen zonder uitleg. Geen opmerkelijke afwijkingen aan de auto. De app was direct actief, moest wel even in het menu mobiele toegang aanzetten.