You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij van Groningen gewijzigd in TilburgIk zie trouwens in mijn Final Invoice 3 dat de afleveringslocatie gewijzigd is naar Amsterdam? Heeft iemand van jullie dat ook?
Er zijn 100 Model3's over, waarschijnlijk even een reshuffle van de reserveringen???
Tesla annuleert mega-order wegens slechte kwaliteit
05/06 bestelling geplaatst.voor de statistieken:
Via Leaseplan
LR AWD, zwart, zwart interieur, 18 inch velgen (configuratie in de hoop dat deze snel geleverd kon worden )
26-6 besteld
29-6 bevestiging via mail Leaseplan incl. RN nummer
tot de dag van vandaag geen VIN, mail enz.
16 september wordt de 22kw lader thuis geplaatst.. die heb ik denk ik eerder dan de auto..
Wachten tot er opnieuw een auto is die aan mijn config voldoet. Oftewel een grote bende.
Heb je via een LM besteld? Als je de bestelling zelf bij de dealer doet krijg je echt meteen een account.
Hoezo is het een bende? Als Tesla geen VIN had laten zien dan had je dit niet geweten en was er niets aan de hand geweest.
Waarom maakt een wijziging in de toegewezen auto het bestelproces een bende?
Misschien is er wel een order gecancelled, heeft iemand een upgrade of downgrade gedaan, etc. Dan is het niet meer dan logisch dat er wat veranderd in de toewijzing? Als dit nu betekent dat je 'm eerder krijgt, ben je dan blij of juist niet? Andere optie is dat Tesla angstvallig vasthoud aan eenmaal gekoppelde VINs, en dat jouw oude VIN misschien nog op de boot staat terwijl je nieuwe VIN al in Tilburg is. Als je dan je oude had gehouden had je langer mogen wachten.
Met dit "gezeur" werk je alleen maar in de hand dat Tesla informatie gaat achterhouden. Dat zie je al aan de telefonische bereikbaarheid. Er waren hier op 't forum al tientallen mensen die Tesla 2x per week gingen bellen over een status update. Dat zullen er in werkelijkheid dus waarschijnlijk honderden zijn. Dan vind ik het niet zo raar dat je je telefoonlijn dicht gooit.
Was destijds met alleen de S/X niet anders. Toen gingen ook mensen bellen over 'op welke boot sta ik'.. Uiteindelijk gaf Tesla aan dat ze dat niet meer konden zien (wat natuurlijk onzin is), puur om van de telefoontjes af te komen.
Die auto komt echt wel en die komt doordat Tesla auto's niet op bestelling maakt eerder dan bij welk ander merk dan ook. Geduld! Ik snap wel dat de anticipatie groot is.. Maar 't gaat hier soms wel ver
Wat bestel proces betreft vind ik het Tesla proces heel helder. De stappen zijn duidelijk, account status is bijgewerkt, en er staat simpelweg 'Nu moet je even wachten totdat je van ons hoort'.
Dus eens....probeer niet te veel te communiceren met Tesla..