dannyij
Member
Ik hoorde van iemand dat je op de dag van levering gratis gebruik kunt maken van de Super Chargers. Klopt dat?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
When did you guys order? I am also living in The Netherlands, but they are telling me that it's going to take till mid-November
I did make the order on mid-September
Also, is there any way to make the order delivery quicker? I can't stop thinking about the car heheheh
Als je eenmaal een RN nummer hebt komt het wel goed denk ik zo -al is de radiostilte vervelend-, maar ik heb na het mailtje van mijn LM op 25 juli dat ze order geplaatst hebben nog helemaal niets vernomen van Tesla. De backlog van orders die ze intern zelfs nog moeten invoeren in het systeem, is aanzienlijk zo geven ze aan.
Mijn eerste laadbeurt op dezelfde dag is *niet* gefactureerd door Tesla. Dus dat lijkt te kloppen. Van de laadbeurten erna heb ik wel een factuur ontvangen, ondanks dat ik gebruik had gemaakt van een referral. Dat is dan wel weer jammer
Heb hem ook opgehaald vandaag in A'dam.
Kan 't kort houden. Helaas geen smeuïge verhalen , heb geen afleverpunten kunnen ontdekken*. Het was gelukkig droog dus goed het lakwerk kunnen bekijken. Was goed georganiseerd, liep gesmeerd, enthousiaste en behulpzame medewerkers.
Geen panel gap hell / delivery hell hier dus...
Wel Tesla's zo ver het oog reikt...
01-09 aanbetaald, 25-09 opgehaald, net iets langer dan 3 weken dus.
View attachment 458787 View attachment 458788 View attachment 458789
-edit- * Thuis een piepje in de bediening van de deurhendel linksvoor ontdekt. Even kijken hoe zich dat ontwikkelt.
Maar man wat rijdt ie lekker, inderdaad echt een kart vergeleken met de Model S. Doet me terugdenken aan mijn Mini Cooper-tijd.
Bij mij stond er gewoon een bedrag na de supercharge sessie op de dag van levering in het display van de auto.
Vlekkeloos was het natuurlijk geweest als er niks mis was met je lijst en je lak. Nu moet je toch weer terug om je lak te laten fixen. Als kritische lezer valt het me wel op dat de 'goed nieuws'-opleververhalen toch wel vaak een 'behalve een paar opleverpunten'-opmerking bevatten. Het verbaast me dan een beetje dat dit dus blijkbaar de nieuwe standaard is.
Bij mijn vorige auto's (allemaal nieuw aangeschaft) is het nooit voorgekomen dat de lak niet goed was, lijsten versteld moeten worden, panel gaps onevenredig waren of kofferbakken niet sloten. Hoewel het vast allemaal (eenvoudig) gefixt wordt/kan worden, sta ik er toch wel een beetje versteld van dat men dit allemaal bij een 60k+ auto 'vlekkeloos' noemt.
Bij mij ook. Echter heb ik hier geen factuur en afschrijving van gekregen.
Die had ik toegevoegd. Van de eerste laadsessie na het ophalen had ik geen factuur of cc betaling. Van diegene die daar op volgde, wel.
@Nexus:
leuk die foto's met al die Model 3. Enige nadeel dat er zoveel op de weg komen: eind maart trok je soms nog wel wat aandacht met een Model 3, nu niet of nauwelijks meer.
Puur nieuwsgierigheid: weet iemand of die boot direct uit San Fransisco komt, of is het een boot die eerst naar Zeebrugge is geweest en dan een rest naar Amsterdam brengt, of als laatste mogelijkheid is het een boot die in Zeebrugge geladen is en alleen van Zeebrugge naar Amsterdam vaart?Medewerker vertelde mij (for what it's worth) dat ze in Amsterdam 80-90% minder transportschades hebben, omdat de auto's daar direct van de boot worden geregeld en geen na-transport meer hebben.
Bij mij stond er gewoon een bedrag na de supercharge sessie op de dag van levering in het display van de auto.