Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Restrictie tot 5 november, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Alles prima zolang dit jaar maar krijg, maar is het zo dat waarschijnlijk alle M3 op Grand Dhalia en Grand Pioneer al aan de eigenaars zijn gekoppeld? Dat zou dus betekenen levering december, terwijl mijn bezoek aan Tesla Amsterdam beweerd werd dat de auto in november geleverd zou worden.

Een lm restrictie betekent dat ze pas na 5 november gaan kijken of er een auto voor je is. Je hebt dan dus nu nog geen VIN en nog geen levertijd. Betekent wel dat je niet bij de 1e lading leveringen van Q4 za lzitten, maar november zou best kunnen, want november en december zullen complete chaos worden en tesla houdt wel rekening mee met de deadline 31/12. Dus je auto zal gewoon al gebouwd zijn cq. gebouwd worden zodat je 'm op tijd krijgt.
 
Restrictie tot 5 november, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Alles prima zolang dit jaar maar krijg, maar is het zo dat waarschijnlijk alle M3 op Grand Dhalia en Grand Pioneer al aan de eigenaars zijn gekoppeld? Dat zou dus betekenen levering december, terwijl mijn bezoek aan Tesla Amsterdam beweerd werd dat de auto in november geleverd zou worden.

Zonder restrictie wss in november. Jasper Arrow is ook vertrokken ri zeebrugge. Deze komt denk mid nov aan. Levering eind nov begin dec hopelijk?:)
 
Omdat iedereen binnen ons bedrijf (12 stuks) nu bericht heeft gehad van Tesla (en ik nog steeds helemaal niks), heb ik (weer) contact met Tesla opgenomen. Wat blijkt nu, er staat een typefout in mijn mailadres en er stond blijkbaar ook een restrictie op van 15-12, wat niet klopt.

Gelukkig had ik een hele aardige vrouw aan de telefoon die in de mail van de LM kon zien dat de restrictie helemaal niet klopt. Deze is dus gelukkig er weer vanaf gehaald. Nu kon ze alleen zelf het mail adres niet aanpassen, dit moest door een collega gedaan worden.

Omdat de restrictie zo laat stond, heb ik ook nagevraagd of dit nog gevolgen heeft voor het leveren dit jaar. Echter werd mij verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken en de auto dit jaar nog geleverd wordt.

Trouwens besteld op 20-9 en had 25-9 wel een RN code gekregen van de LM zelf.
 
16 september mijn performance wit-wit besteld. Eindeloze stroom verkeerde mails m.b.t. inruil.
Wel een voicemail bericht dat de levering voor november gepland staat maar nog steeds geen VIN code of überhaupt een indicatie wanneer de aflevering plaats gaat vinden.
 
16 september mijn performance wit-wit besteld. Eindeloze stroom verkeerde mails m.b.t. inruil.
Wel een voicemail bericht dat de levering voor november gepland staat maar nog steeds geen VIN code of überhaupt een indicatie wanneer de aflevering plaats gaat vinden.
Belangrijk is dat je een RN nummer hebt gekregen en een account hebt kunnen aanmaken. Daarna komt het vanzelf.....
 
16 september mijn performance wit-wit besteld. Eindeloze stroom verkeerde mails m.b.t. inruil.
Wel een voicemail bericht dat de levering voor november gepland staat maar nog steeds geen VIN code of überhaupt een indicatie wanneer de aflevering plaats gaat vinden.

Het is ook nog geen november. 5 dagen voor levering pas bericht van Tesla is geen uitzondering.
 
  • Love
Reactions: JanG007