Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet toegeven dat ik in dit geval niet de spotter ben maar enkel de messenger.

Oud collega van me (overigens totaal geen Tesla fanboy) had ze gespot en zag aan de naafdopjes dat het Tesla's waren. Stuurde vervolgens de foto's naar mij om te vragen wat het konden zijn, waar ik natuurlijk binnen enkele seconden antwoord op had. Toch aardig van hem :)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Begreep vandaag dat er in NL 8000 reserveringen staan, als in ze hebben iig een excel met ca. 8000 records voor NL. Lijkt wel reserveringsnummer per regel, al kan het zo schijnt nog wel zijn toch dat er nog bedrijven en leasemaatschappijen groot aantal hebben gereserveerd en er bovenop geteld moeten worden.
 
  • Informative
Reactions: Michel3
Staat sinds enkele dagen online. Maar zelfs de short range staat er bij, en die bestaat nog niet .lijken me dus prijs indicaties.
Die Mister Green configurator staat zo al minimaal een half jaar online. De opmerking
'Feest, de configurator voor de Tesla Model 3 is open. Wij zijn het hele weekend bereikbaar'
op de homepage is wel nieuw. Kennelijk verwachtten ze wel dat Tesla hun configurator ook open zouden gooien, en dat daardoor extra vraag bij hun zou komen?
 
Likt me eerder dat ze er eerst voor willen zorgen dat er testritten gemaakt kunnen worden. Die auto's komen wat later dan de planning was en vandaar dat de configurator later in de lucht komt. Zijn er hier mensen die zonder testrit een M3 gaan bestellen? Heb dat ik 2013 met de S gedaan, en is mij toen niet tegengevallen -;)
 
  • Like
Reactions: Ipe and Michel3
Likt me eerder dat ze er eerst voor willen zorgen dat er testritten gemaakt kunnen worden. Die auto's komen wat later dan de planning was en vandaar dat de configurator later in de lucht komt. Zijn er hier mensen die zonder testrit een M3 gaan bestellen? Heb dat ik 2013 met de S gedaan, en is mij toen niet tegengevallen -;)
Zeker. Testrit lijkt me niet zo relevant.
 
Begreep vandaag dat er in NL 8000 reserveringen staan, als in ze hebben iig een excel met ca. 8000 records voor NL. Lijkt wel reserveringsnummer per regel, al kan het zo schijnt nog wel zijn toch dat er nog bedrijven en leasemaatschappijen groot aantal hebben gereserveerd en er bovenop geteld moeten worden.
Dat is mooi nieuws. 8000 lijkt mij reëel gezien het wereldwijde aantal reserveringen.
Tegelijk best veel eigenlijk. Dat zal gaan knallen op de Nederlandse wegen. Nu al geen rit +100 km zonder enkele Model S, dan nog veel meer 3's. Mooi!
 
Likt me eerder dat ze er eerst voor willen zorgen dat er testritten gemaakt kunnen worden. Die auto's komen wat later dan de planning was en vandaar dat de configurator later in de lucht komt. Zijn er hier mensen die zonder testrit een M3 gaan bestellen? Heb dat ik 2013 met de S gedaan, en is mij toen niet tegengevallen -;)
Het zou mooi zijn als er meteen auto's zijn waarmee testritten gemaakt kunnen worden.
Testrit wil ik eigenlijk alleen om het veersysteem te kunnen testen. Dat is waar ik de meeste vraagtekens over heb. Ga ik het comfort van mijn hydraupneumatisch geveerde Citroëns niet teveel missen?
En verder zou ik de kleuren wel in het echt willen kunnen zien, om goed te kunnen kiezen uit Blauw, Midnight Silver, Rood, of toch Zwart. Blauw heeft nu onze voorkeur.
Die op de trailer lijken allemaal wit, of is dat plastic zo dik?
 
Moet je hier komen wonen. In de regio Amsterdam/Haarlem valt het pas op als er in een straat nog geen Tesla staat....
Zegt veel over de welstand en bewonersdichtheid van de straten waarover je spreekt. Ik ken er juist heel veel in Amsterdam waar echt geen S of X in velden of wegen valt te ontdekken.
Woon gelukkig in de Achterhoek, veel minder mensen en auto's per straat!
In mijn dorp is nog geen Tesla-eigenaar, wel een aantal in de omgeving.
 
Last edited:
5 Model 3's zijn gespot. Het is een Nederlandse vrachtwagen, maar waar is dit? Ik dacht eerst aan de Liefkenshoektunnel, maar als ik naar de beelden op Streetview kijk, dan lijkt het toch weer niet op...

Several Tesla Model 3s on transports in Europe!!!!!

Model 3 nederland.jpg