You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RDW Open Data.Waar komt deze info vandaan? En het gaat om maar 1 nieuwe?
Dat gaat echt niet passen.... of je moet hele smalle stoelverhogers weten te vinden.Ja wil even testen. Maar dat is meer om te kijken of ik twee Stoelverhogers en een kinderstoeltje op de achterbank kwijt kan
Dat gaat echt niet passen.... of je moet hele smalle stoelverhogers weten te vinden.
Jazeker. Dit was voor de Liefkenshoektunnel, in de file voor het betalen van tol...richting nl rotterdam.
Was vrijdagavond trouwens, hij stuurde mij de foto's pas zaterdag door.
Verbazend dat ik hier zo weinig lees over het nieuws dat er vanaf ‘21 6k subsidie komt op nieuwe EVs voor particulieren. Zitten toch niet alleen maar bijtellingsprofiteurs hier
Verbazend dat ik hier zo weinig lees over het nieuws dat er vanaf ‘21 6k subsidie komt op nieuwe EVs voor particulieren. Zitten toch niet alleen maar bijtellingsprofiteurs hier
Die 6000 gaat er imo wel voor zorgen dat een grote groep middeninkomens serieuzer naar EVs, en ook de Model 3, zal gaan kijken. Daarom ook zo gek dat de product advisor in Adam keek alsof ie water zag branden toen ik hem op dit nieuws wees. Ik dacht bij mezelf; kom op, dit hoor je gewoon te weten als je dit product probeert te slijten. Sowieso vond ik de benadering van het preview event daar wat apart, je moest vanaf achter een hekje een berg gegevens achterlaten voor het bijzondere voorrecht 5 minuten met de auto te mogen spenderen. Zo kwam het wel over. Beetje arrogante benadering. Werkt misschien voor jongelui die dat gewend zijn van de rijen voor de Apple Store als er een nieuwe iPhone uitkomt, maar je geeft hier wel even wat meer uit. Ook meerdere mensen gezien die bedankten voor deze ‘eer’ en wel andere keer terugkwamen. Dit hele snelle flashy en hautaine gebeuren schrok ook de ouderen die in het rijtje stonden zichtbaar af, terwijl dit wel een groep is die de auto goed kan betalen. Kom op Tesla; iets meer de service van een traditionele autodealer bieden mag dus wel.
Maar goed, ik denk er zelf nu serieus over om een reservering te zetten en dan in ‘21 te verzilveren voor een SR Model 3. Tot die tijd ben ik nog gedekt met een private lease auto én een tweede particuliere kar. Hangt natuurlijk wel van de concurrentie af; verwacht ook veel van de volelektrische Volvo V40 die er dan is.
Nieuwe Model 3 Registratie op 30/11
Catalogus Prijs: 62.099
Kenteken: XD-074-G
Totdat de configurator open gaat, blijft het gissen naar de prijs en naar welke uitvoeringen in welke volgorde worden geleverd. Met de natte vinger in de lucht, gok ik op het volgende:
- Long range AWD met premium interieur: > € 62.000
- Performance AWD met premium interieur en Performance pakket: > € 76.000
In de VS wordt nu ook een "Medium Range RWD met premium interieur" model geleverd. Of deze naar de EU komt, is nog onbekend. Als dit model komt, zal deze ongeveer € 55.000 kosten.
Medium range zonder EAP zou dan zo rond de 50K uitkomen. Da's mooi ivm de bijtelling...Op tweakers had ik de volgende inschatting geplaatst. Gebaseerd op de huidige S prijzen in VS en in NL.
Nu zie ik ineens twee van de drie bedragen langskomen...nog even...dat weten we het. Maar reken jezelf niet te rijk...een positieve verrassing is leuker dan een negatieve .
Ach zelfs 62k met de nieuwe regels zou nog goed te doen zijn wat mij betreft. We zijn natuurlijk de afgelopen jaren ook wel erg verwend.Medium range zonder EAP zou dan zo rond de 50K uitkomen. Da's mooi ivm de bijtelling...
...net voetnote ge-edit...ga je denk ik niet halen...maar goed, er is altijd ruimte voor een positieve verrassing.Medium range zonder EAP zou dan zo rond de 50K uitkomen. Da's mooi ivm de bijtelling...
Zou me verbazen als Tesla een model 3 zelf op kenteken zet zonder EAP te activeren....net voetnote ge-edit...ga je denk ik niet halen...maar goed, er is altijd ruimte voor een positieve verrassing.
Wel frustrerend hoor, dan betaal je evenveel bijtelling als wanneer je dit jaar een model S van € 116.000 op kenteken zou zetten.Ach zelfs 62k met de nieuwe regels zou nog goed te doen zijn wat mij betreft. We zijn natuurlijk de afgelopen jaren ook wel erg verwend.
Van mij hoeft die AWD niet zo, liever meer range dan een tweede motor.
Die net zo ver komt maar waarschijnlijk minder snel kan laden.Wel frustrerend hoor, dan betaal je evenveel bijtelling als wanneer je dit jaar een model S van € 116.000 op kenteken zou zetten.