Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mogelijk bestel ik vandaag ook een M3 performance: rood, zwart interieur & AP.

Wat kan men tegenwoordig krijgen met een referral? Zit gratis superchargen er nog in?
En zijn de raamstijlen en de dakbekleding altijd wit, ook bij een zwart interieur?
Hierboven is al aangegeven dat je 6 maanden gratis superchargen krijgt. De "aanbrenger" krijgt iets, afhankelijk van de hoeveelste referral. Zie ook: Referral Programma
Zo zou ik dan nieuwe velgen kunnen krijgen :).
 
En wat was hier het antwoord op? Ik wil dit ook meteen geregeld hebben. Duurt nog wel 8 maandjes voordat ze nodig zijn maar bij Tesla kan de levertijd wel eens oplopen en vandaar meteen maar regelen. Wellicht prijs mee gekregen?

Een setje wintervelgen + banden voor de Tesla kan je (heel snel) bij elke velgen/bandenboer ophalen hoor.
Veel gunstigere prijzen en dan heb je nog wat meer keuze ook.
 
Mijn lokale bandenboer gaf aan zelf niet goedkoper uit te komen met velgen, banden en sensoren en raadde juist aan om voor de Tesla oplossing te kiezen als de NL prijs gelijk is aan de USA prijs.

Zo zie je maar, niet elke bandenboer is hetzelfde. De mijne zei heel wat anders :)
Maar ik ga mijn standaard wielen (18" aero) gebruiken als winterset en juist voor de zomermaanden een nieuwe set aanschaffen (20")
 
Iedereen bedankt voor de referral links, maar ik ben zelf al voorzien (dit is niet mijn eerste Tesla)..
Momenteel ben ik nog de details aan het bekijken, en zit toch nog met een aantal vragen:

Klopt het dat er geen DAB+ beschikbaar is, ook niet met Premium Connectivity?
Zit er Spotify op (ik vind enkel vage vermelding "streaming media")?
Kan de Model 3 laden aan 16.5kW zoals vermeld op de Tesla site, of is het toch 11kW zoals ik elders lees? Thuis heb ik een Type2 43kW lader (3 x 64A)..
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: eelcodb
Hierboven is al aangegeven dat je 6 maanden gratis superchargen krijgt. De "aanbrenger" krijgt iets, afhankelijk van de hoeveelste referral. Zie ook: Referral Programma
Zo zou ik dan nieuwe velgen kunnen krijgen :).
Ik zou ook velgen krijgen bij een volgende referral en zou er geld voor over hebben als mijn referral gebruikt wordt. :rolleyes:
 
Hierboven is al aangegeven dat je 6 maanden gratis superchargen krijgt. De "aanbrenger" krijgt iets, afhankelijk van de hoeveelste referral. Zie ook: Referral Programma
Zo zou ik dan nieuwe velgen kunnen krijgen :).
Tja, die velgenset heeft bij mij wel tot wat frustratie geleid: ik was met 3 referrals aardig op weg naar de 4 die nodig waren voor de velgen. Daarvoor moest ik eerst de 3e referral hebben (early access to solar roof) waar ik niks aan heb (plat dak). Da's gelukt. Vervolgens werden de prijzen aangepast. Nr 4 (mijn volgende) is nu early access to software updates (tja) en nu is ineens de derde referral een velgenset waard. Die velgenset kan ik op die manier dus nooit meer verdienen :(
 
  • Informative
Reactions: Maurice1
Tja, die velgenset heeft bij mij wel tot wat frustratie geleid: ik was met 3 referrals aardig op weg naar de 4 die nodig waren voor de velgen. Daarvoor moest ik eerst de 3e referral hebben (early access to solar roof) waar ik niks aan heb (plat dak). Da's gelukt. Vervolgens werden de prijzen aangepast. Nr 4 (mijn volgende) is nu early access to software updates (tja) en nu is ineens de derde referral een velgenset waard. Die velgenset kan ik op die manier dus nooit meer verdienen :(
Ja dat is wel zuur.
Ik had net mazzel daarmee, ik had 3 referrals toen de derde het solar roof was, maar de derde was gecancelled.
Nu is de derde de velgenset...
 
Tja, die velgenset heeft bij mij wel tot wat frustratie geleid: ik was met 3 referrals aardig op weg naar de 4 die nodig waren voor de velgen. Daarvoor moest ik eerst de 3e referral hebben (early access to solar roof) waar ik niks aan heb (plat dak). Da's gelukt. Vervolgens werden de prijzen aangepast. Nr 4 (mijn volgende) is nu early access to software updates (tja) en nu is ineens de derde referral een velgenset waard. Die velgenset kan ik op die manier dus nooit meer verdienen :(
Hee dat had ik dus precies hetzelfde Maurice.
Bij mij was eerst de derde referral de velgenset. Werd veranderd naar een solar roof early access token.
Nu ik die in de pocket heb (en waar ik niets aan heb) wordt de derde referral weer de velgenset.
Mooi gemist op die manier dus :(
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Maurice1 and gelden
terug naar de orde van de dag...
Waar zit onze boot ergens?;)
upload_2019-1-16_15-59-31.png
 
Klopt het dat er geen DAB+ beschikbaar is, ook niet met Premium Connectivity?
Zit er Spotify op (ik vind enkel vage vermelding "streaming media")?
Kan de Model 3 laden aan 16.5kW zoals vermeld op de Tesla site, of is het toch 11kW zoals ik elders lees? Thuis heb ik een Type2 43kW lader (3 x 64A)..
Dat vraag ik me ook af. En ook of je er Spotify op kunt krijgen. En wat het Premium Connectivity pakket in Europa/Nederland gaat kosten na het eerste gratis jaar.
P.s mogelijk zou je via WiFi je mobiel als hot spot voor de auto kunnen gebruiken?