Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja hier ook.
Heb 4 stuks M3 besteld maar nog maar 2 smsjes gehad dat ik kan op halen in de week van 11 feb.
2 zijn van een early reservering uit 2016, die andere 2 van december 2018.
Hoop dat ik nog 2 smsjes krijg maar als die andere iets later komen is dat geen ramp.
Niet te hebberig worden hé, die eerste boot een beetje eerlijk verdelen kan geen kwaad;)
 
Vandaag even in SeC Amsterdam langs gereden - de rode M3 uit de PC Hooft in Adam staat er nu. Met iemand van Tesla staan praten. Hij gaf aan dat ze het er nog over gehad hebben of ze huidige Tesla rijders zouden verwelkomen om te helpen bij de distributie van de auto's. Leverde enige discussie met Tesla-US op geloof ik. Zou wel een leuke stunt zijn, Heb zo'n gevoel dat hier genoeg ervaren rijders rondhangen die dit wel leuk zouden vinden. Including me. -;)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Vandaag ook een proefritje gemaakt in de Tesla Model 3.
Wat een heerlijke auto om te rijden; strak in de bochten, als een blok op de weg en razendsnel.

Gereden in Duiven. Ze hebben daar twee Model 3's (van de vijf die er in Nederland rijden voor proefritjes, begreep ik). Een rode en een blauwe. Ik was samen met een collega die de Model 3 ook besteld heeft, dus we hadden twee proefritjes achter elkaar gepland.

Nu kan ik echt niet meer wachten tot mijn eigen Model 3 er is. :)

Heb ook een compleet verslag met fotootjes geplaatst op mijn blog:
Proefrit in de Tesla Model 3 - Teslafacts
Mooi verslag! Ook vandaag proefrit gemaakt (in de blauwe), zelfde soort ervaringen.
Het is wel een kort ritje en mag eigenlijk niet aangemerkt worden als proefrit!
Felle zon gaf geen enkel probleem op scherm of zicht naar buiten.
EAP is niet geactiveerd, 'gewone' cruise control werkt uiteraard wel.
De testwagens in Duiven staan op winterbanden...
Blijf zelf toch lichte voorkeur houden voor de rode versie:), met trekhaak (RDW gegevens trekgewicht geven aan '
Niet geregistreerd', ik houd hoop....).
.