Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Hmm, ik heb op advies van jullie ook maar even gebeld. Ik heb financial lease, dus gevraagd of alles goed zat. Bleek dat hij direct een offerte voor mij kon aanvragen. Hij vertelde me eindelijk wat de rente bij ABN Amro zou zijn (4,1%) en wat voor aanbetaling ik wilde doen, en met of zonder slottermijn. Vervolgens heeft hij voor mij de offerte bij ABN Amro aangevraagd, dat kan een paar dagen duren schijnbaar. Ik vroeg wat er was gebeurd als ik nu niet had gebeld: dan was ik vanzelf gebeld, vandaag of morgen volgens hem.

Ik denk dus wel dat je deze stap moet doorlopen voordat Tesla een vinkje achter je naam zet om de levering te regelen. Ik baal een beetje, want misschien had ik dit vorige week al kunnen regelen. Twee weken geleden kon het in ieder geval nog niet.
 
  • Like
Reactions: MarcVG
Weet iemand of er op de EU variant van de Model 3 ook Spotify beschikbaar is? Weet niet of ze die al passend hebben gemaakt op het nieuwe Model 3 systeem.

Ja, Spotify zit er al op.

Ik begreep van de Tesla medewerker die mij de proefrit gaf dat je het eerste jaar gratis Spotify krijgt, maar dat je er daarna voor moet betalen. Los van de 100 euro per jaar die je voor de SIM card in je Model 3 moet gaan betalen (ook pas na het eerste jaar). Ook kon je het Spotify abonnement ook privé thuis gebruiken (of waar je maar wilt).
 
Ik vermoed dat een eigen Spotify account ook nog kan gebruikt worden? Zoals in de Model S?
Hopelijk is de interface beter, want mijn playlists stonden kris kras door elkaar in de MS. Gewoon een "navigation tree" zoals in de desktop app. Meer moet dat niet zijn..
 
  • Like
Reactions: Michel3
Misschien leuk voor de mede leaseplan rijders;

Er zijn op dit moment 148 bestellingen verstuurd naar Tesla. De RN nummers zijn gekoppeld aan e-mail adressen van de berijders. Tesla is op dit moment bezig met het aanmaken van accounts voor de berijders maar er is nogal wat oponthoud vanuit Tesla.
 
Ik vermoed dat een eigen Spotify account ook nog kan gebruikt worden? Zoals in de Model S?
Hopelijk is de interface beter, want mijn playlists stonden kris kras door elkaar in de MS. Gewoon een "navigation tree" zoals in de desktop app. Meer moet dat niet zijn..
Als je je playlists in de volgorde zet die je wilt, in de Spotify app op je telefoon, dan heb je diezelfde volgorde ook in je Tesla
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy