Ik kan de drang om te bellen van mede forumleden nog snappen. Net als het F5 stukdrukken op de site om te kijken welk bitje er is veranderd sinds een minuut geleden....maar waarom
nu bestellen terwijl u de auto pas over een tijd wilt hebben? Het is namelijk absoluut geen enkel probleem op een later moment te bestellen nadat u voor uzelf de zekerheid heeft dat er zaken zijn opgelost bij EU modellen die u belangrijk vindt.
Een reservering is ook eigenlijk niet meer nodig bij de wat meer uitgebreide versies van de Model 3. Het zou natuurlijk kunnen dat een reservering enige voorrang biedt bij een "Standard Range" model wanneer die veel populairder blijkt dan de wekelijkse productie.
Nu heeft Tesla mogelijk meer werk dan nodig om uw speciale verzoek in te willigen. Wat waarschijnlijk gaat leiden tot een annulering met allerlei administratieve uitdagingen tot gevolg...zeker bij Tesla waar de ene hand niet precies weet wat de ander doet.
Als warm advies voor mensen die liever 1 of 2 kwartalen willen wachten tot de grote eerste hoos voorbij is, of vanaf mei een MR model willen, dan wel wachten tot de SR:
- annuleer eventueel uw reservering wanneer de interesse uitgaat naar een LR AWD of Performance
- bestel op het moment dat u via de normale procedure ook geleverd wilt hebben
- hou het proces zo standaard mogelijk, met zo min mogelijk mondelinge afspraken
- hou het proces zo digitaal mogelijk via het Tesla account
Vergroot de kans op een correcte afhandeling door alles zo simpel mogelijk te houden
.