You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig ben ik econoom en heb ik ooit (lang geleden) leren boekhouden....
Misschien was dit de batterij zonder kobalt waar Elon enkele maanden terug al naar hintte.
Met name in de tweede helft van dit filmpje kun je enkele interessante cijfers horen.
Ik ben het overigens volledig met je eens dat dit een meer dan prima investering is, maar economen kijken naar het cijfer onder de streep. Q3 2018 had Tesla een dikke 400m winst, Q4 2018 had Tesla een kleine 400m winst. Nu Tesla én dit bedrijf opkoopt én enkele boten vol met model 3's naar Europa toe zend en daardoor veel materieel ter waarde van enkele 100en miljoenen dus op zee vaart, lijkt het me niet vreemd dat er onderaan de streep nu verlies staat.
Dat Tesla tegelijkertijd geen 400m winst, maar meer dan $700m winst in cash+materiaal draaide in Q4 is zodoende een klein detail geworden dat economen graag over het hoofd zien als ze over Tesla praten.
Tesla: "Cash and cash equivalents of $3.7B at Q4-end, increased by $718M in Q4"
Tegelijkertijd was dit iets waar Elon in Q3 ook over klaagde, ook maakt dit duidelijk dat een eventuele cash daling van 900m eigenlijk helemaal niet zo heel veel voorstelt.
2018 Q3:
http://ir.tesla.com/static-files/725970e6-eda5-47ab-96e1-422d4045f799
2018 Q4:
http://ir.tesla.com/static-files/0b913415-467d-4c0d-be4c-9225c2cb0ae0
firmware kan best een issue zijn hoor bv. 4G kaart doet het niet dus geen verbinding ofzo noem maar iets geks.
Vandaar de firmware geloof ik niet, het is gissen voor ons met aannames
Ik gis dat de auto's op maximaal 20-30% SoC zaten na bijna een maand op ijskoude oceaan, en vannacht nog ff gecharged moeten worden.
de boot is op 12 januari vertrokken,Ik gis dat de auto's op maximaal 20-30% SoC zaten na bijna een maand op ijskoude oceaan, en vannacht nog ff gecharged moeten worden.
klopt, maar de afhandelaar was zijn laadpassen kwijt..., had ze onder zijn bed laten liggenDe afhandelaar heeft 350 chargers in Zeebrugge.
De afhandelaar in Zeebrugge klaart letterlijk miljoenen autos in. Die weten echt wel hoe het zit en kennen de weg bij de douane goed genoeg. Mij lijkt het waarschijnlijk dat iedereen erop ingesteld was dat de auto's pas volgende week afgeleverd moesten worden. Maar dat er misschien toch dat telefoontje van Elon is geweest waardoor de Benelux manager heeft gezegd : zet alles maar in gang. Maar daarbij niet had gerekend dat het woord van Elon misschien wel wet is voor hen maar inderdaad niet voor de Belgische douane.
of in een kluis, en die ene die de code kent is gestorven , hartaanval gekregen toen hij de invasievloot zag komen...klopt, maar de afhandelaar was zijn laadpassen kwijt..., had ze onder zijn bed laten liggen
Het open data platform wordt niet realtime bijgewerkt. De kentekens zijn wel te vinden op OviIk zie op https://opendata.rdw.nl/widgets/y4vt-i24s nog steeds geen nieuwe registraties. Ik heb wel al nieuwe kentekenborden langs zien komen en weet niet hoe actueel deze info is.
Misschien ligt het probleem bij de RDW?
Als ik mijn kenteken check, dan zijn ze de EAP vergeten op te geven als fiscale waarde, toch weer een meevaller van €5300,-, staat wel op de factuurHet open data platform wordt niet realtime bijgewerkt. De kentekens zijn wel te vinden op Ovi
is niet vrij gegeven....helaasMet de VIN kun je de app installeren en dan zie je waar ie nu is.Wat de SOC is, zie je dan ook.
Nope, nog steeds dit wat ik al maanden zie.Met de VIN kun je de app installeren en dan zie je waar ie nu is.Wat de SOC is, zie je dan ook.