Ik, en volgens mij best wat bestellers met mij, heb alles op het eerst mogelijk moment gedaan. Er echt bovenop gezeten.
Gereserveerd op 1 april 2016, besteld op 6 december 2018, altijd binnen een uur na een mail van Tesla gegevens toegezonden, zodra ik hier op het forum zag dat we nu ook via het systeem gegevens door konden sturen dat direct gedaan (binnen een paar uur na de eerste melding).
Daarnaast heb ik een aantal keer gebeld om te checken of alles goed stond. Steeds de reactie dat alles er is en te horen gekregen dat ik -met mijn lage nummer en snelle reservering en dergelijke- waarschijnlijk wel op de eerste boot zou staan.
Ik heb geen inruil, het geld staat klaar om over te maken.
Echt waar, eenvoudiger dan bij mij wordt het volgens mij niet.
Dan vind ik het best vervelend als ik zie dat anderen al leverafspraken hebben (die vaak weken later besteld hebben, ook nog geen huidige bezitter zijn) terwijl er bij mij al weken niks verandert. Geen VIN, geen leverdatum, geen SMS.
En ik begrijp uit dit forum, en de spreadsheet dat dit voor meer mensen geldt.
Dat is in mijn ogen niet eerlijk OF er gaat ergens iets fout.
Voor een fout kan ik begrip hebben, als er maar aan gewerkt wordt om het op te lossen.
En qua eerlijkheid; als mensen zonder inruil en met lease naar achteren gezet worden vind ik dat prima, mits dit dan ook gewoon aangegeven wordt. Dan kun je er voor kiezen of kun je er in elk geval rekening mee houden.
Als ik naar de data kijk dan wordt mij niet duidelijk waarom bepaalde mensen wel al verder zijn in het proces als anderen. Daar wil ik graag duidelijkheid over.
Dat zou kunnen, maar daar zou ik wel graag wat meer duidelijkheid over hebben dan.
Wellicht ben ik inderdaad gewoon te ongeduldig, maar als een Tesla medewerker aan de telefoon zegt dat mijn auto niet op de eerste drie komende boten staat en dat ie er begin april wel moet zijn, dan ga ik daar wel erg aan twijfelen.