Rohodo
Member
nee bij mij niet, heel ander nummerEn dat pro-forma-factuurnummer was gelijk aan de eindfactuur?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee bij mij niet, heel ander nummerEn dat pro-forma-factuurnummer was gelijk aan de eindfactuur?
Klinkt exact als mijn situatie. Zodra ik meer te weten ben gekomen post ik het.Mijn eerste posting hier na een verrassend gesprek met het delivery-team.
Net gebeld (aanbetalings factuur 178, reservering 1 april 2016, bestelling 6 december) en gevraagd waarom er gisteren 2 pro-forma invoices kwamen. Antwoord was dat het een test was gisteren....
Toen ik doorvroeg waarom er nog geen VIN was gekoppeld kwam de medewerkster met de info dat ze nog een tenaamstellingsnummer van de in te ruilen auto nodig hadden en kopieën van het kentekenbewijs. Terwijl gisteren alles in orde was en op groen stond volgens de Tesla medewerker gisteren.
Trouwens geen wachttijd en vriendelijke medewerkster zag aan nummer al wie ik was.
Jaja, lekker aan het testen daar zo te zien:Antwoord was dat het een test was gisteren....
Met als resultaat dat hele hordes dan zelf maar gaan bellen, wat Tesla, maar ook wij niet moeten willen.Net even gebeld met Tesla, want ik vond het vreemd dat mijn status nog op bestel staat terwijl ik alle documenten al reeds geupload heb.
Het bleek dus dat mijn uittreksel van de KvK niet goed was, terwijl gisteren mij gegarandeerd werd dat alle documenten in orde waren.
Ik vraag me af of het normaal is dat mijn status op bestel staat terwijl ik alle documenten al geupload heb. (Zie screenshot)
De tip was al eens eerder gegeven, maar hierbij alsnog, mail een gewaarmerkte kopie van je KvK naar het delivery NL team.
Tevens is het zo dat er pas een VIN gekoppeld wordt als de finale factuur vanuit de Financial lease provider ondertekent is.
Even afwachten of ik de komende dagen wat stappen verder kom. Anders maar weer eens bellen. Tesla is niet echt pro-actief in de communicatie
Het sturen van een gewaarmerkte KvK uittreksel heeft geholpen. Nu lijk ik een stap verder te zijn. Beetje jammer dat Tesla niet een mailtje stuurt dat de aangeleverde gegevens incorrect zijn.Met als resultaat dat hele hordes dan zelf maar gaan bellen, wat Tesla, maar ook wij niet moeten willen.
#HoeLegIkVakkundigMijnSalesPlat #omzetderving. Beste meneer Tesla, zullen we afspreken dat u alles checkt en u ons bericht als wij iets moeten doen? Stuurt u iedereen die heeft besteld nu even een mailtje waarin u dat bevestigt. #heelrustgevend. Ik vraag alleen een setje winterbanden op 18"velgen als beloning voor deze gouden tip. U kunt mijn gegevens vinden via wijlen mijn model S met VIN .....19233.
Daar werd niet om gevraagd.Vergeten het juiste RN nummer op te geven bij de betaling van de € 2000?
Daarnaast wil ik waarschijnlijk het witte dashboard wisselen voor een houten, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn dan hoor ik het graag, als ik daarvoor in een andere groep moet zijn hoor ik dat ook graag
Bij mij alweer even geleden door de delivery-dame heel nadrukkelijk wel. Bij alle communicatie je RN vermelden. Best wel logisch toch..... Staat eigenlijk overal als enige unieke nummer voorzover ik kan zien.Daar werd niet om gevraagd.
Direct de 7000 extra uitgeven. Ook meer restwaarde. En zwart is een prima kleur.Ik merk dat ik ook steeds kijk op mijn account of er al nieuws is
Hou me maar vast aan het redelijke consistente antwoord van Tesla: levering wordt waarschijnlijk wel in maart.
Dit is prima. Wat mij op dit moment bezig houdt is de proefrit: ik ben hier zo van onder de indruk dat ik sterke twijfel heb over de door mij bestelde AWD LR: geeft deze mij wel (vrijwel) net zoveel rijplezier? Ga ik geen spijt krijgen van de niet-performance versie??
Heb nu een witte met 19 inch besteld terwijl ik een zwarte ook wel mooi vind. Ergo voor 7000 euro meer heb ik een M3P...(de basis M3P dan).
Ik hoop dat de eerste rijders snel hun AWD LR zullen krijgen en hun (liefst, positieve)ervaringen hier zullen delen zodat ik iets geruster kan wachten op mijn levering....
Naam berijder, fotootje rijbewijs en dat je privé betaalt. That's it.... Je kunt evt. ook nog je huidige auto inruilen begrijp ik.Dat zakelijk bestellen lijkt mij een hele ellende als ik hier even de verhalen doorneem.. Hopelijk verloopt de procedure voor particulieren een stuk eenvoudiger of ik begin er niet aan
Het sturen van een gewaarmerkte KvK uittreksel heeft geholpen. Nu lijk ik een stap verder te zijn. Beetje jammer dat Tesla niet een mailtje stuurt dat de aangeleverde gegevens incorrect zijn.