Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 reserveringen versus bestellingen

Ik had een reservering en heb mijn bestelling:

  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor version

    Votes: 60 37.3%
  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor Performance version

    Votes: 16 9.9%
  • met 19" sportvelgen

    Votes: 27 16.8%
  • met autopilot

    Votes: 35 21.7%
  • solid black exterieur

    Votes: 28 17.4%
  • midnight silver exterieur

    Votes: 8 5.0%
  • deep blue exterieur

    Votes: 11 6.8%
  • pearl white exterieur

    Votes: 10 6.2%
  • multi coat red exterieur

    Votes: 16 9.9%
  • ik wacht op goedkopere modellen, dus laat mijn reservering staan

    Votes: 68 42.2%
  • ik bestel helemaal niet meer en vraag mijn €1000 terug

    Votes: 22 13.7%

  • Total voters
    161
This site may earn commission on affiliate links.
Dat denk ik ook. Ben wel benieuwd of die van mij hier al op meevaart of een latere boot...

Hier ook vandaag gebeld, en vele anderen ook zo te lezen online, met hetzelfde delivery-window. Ze zullen wel weten wat op deze en een volgende boot gaat komen, op basis daarvan bellen.
En tot dan houd ik vooral de RDW type approval opengaat in de gaten: https://opendata.rdw.nl/widgets/qfyi-t5q9
Anders ligt er straks een boot vol niet goedgekeurde auto's te wachten...
 
Hier ook vandaag gebeld, en vele anderen ook zo te lezen online, met hetzelfde delivery-window. Ze zullen wel weten wat op deze en een volgende boot gaat komen, op basis daarvan bellen.
En tot dan houd ik vooral de RDW type approval opengaat in de gaten: https://opendata.rdw.nl/widgets/qfyi-t5q9
Anders ligt er straks een boot vol niet goedgekeurde auto's te wachten...

Hi JP,

Mooie RDW- link. Kun jij de inhoud toelichten? Wat zijn bijvoorbeeld de volgnummers in de linkerkolom (type wagens, individuele wagens, of...?) En wat zou er moeten veranderen als er een goedkeuring is gegeven?

Groet van Tom
 
heb een gemiste oproep van Tesla Tilburg, moet nog terug bellen.

1.4.2016 gereserveerd 14.12.2018 geconfigureerd. Performance, rood + EAP

een paar quotes uit een email die ik wel gekregen heb vandaag:

Op dit moment verwachten wij uw Model 3 eind februari – maart aan u te kunnen leveren. Houd er rekening mee dat deze datum kan verschuiven als er in het productie of logistieke proces veranderingen plaatsvinden.

Zodra uw Model 3 onderweg is, vanaf de Verenigde Staten naar Nederland, zullen wij nogmaals contact met u opnemen om een verwachte week van levering af te geven, en de laatste administratie compleet te maken.

De levering van uw Model 3 zal plaatsvinden bij onze Tesla Factory in Tilburg

Wanneer uw documenten(KvK+rijbewijs) bij ons bekend zijn zal de eindfactuur spoedig uw kant op komen en krijgt u een VIN nummer toegewezen.
 
  • Like
Reactions: Tombaaaa
Gister een mailtje gehad van Tesla

Ervaar uw toekomstige auto bij een van de Model 3 evenementen in Tilburg, Arnhem, Eindhoven 1-2 feb, Eindhoven 20-23 feb, Apeldoorn of Badhoevedorp.
Als u nog nooit een testrit heeft gemaakt in een Tesla, kunt u uw Model 3 binnen drie dagen na levering retourneren en krijgt u het volledige bedrag terug.

Indien er wel een testrit gemaakt is, kan de auto binnen 1 dag geretourneerd worden
Ja, mooi hè? Hebben veel mensen gehad. Ik ga maandag proefrijden.

Vind het belangrijker om te weten of ik moet wachten op luchtvering, of dat stalen veren voor mij ook voldoende zijn. Als staal acceptabel is kan ik nog voor 1 februari bestellen met referral en heb ik alsnog 6 maanden gratis superchargen, waar ik niet meer op gerekend had. Ben dus erg blij met mogelijkheid om proef te rijden.
 
Ja, mooi hè? Hebben veel mensen gehad. Ik ga maandag proefrijden.

Vind het belangrijker om te weten of ik moet wachten op luchtvering, of dat stalen veren voor mij ook voldoende zijn. Als staal acceptabel is kan ik nog voor 1 februari bestellen met referral en heb ik alsnog 6 maanden gratis superchargen, waar ik niet meer op gerekend had. Ben dus erg blij met mogelijkheid om proef te rijden.


Ik wil wel een proefrit maken, maar dan in een performance uitvoering, zoals besteld. Helaas staat nergens of dit het geval is, vermoed van niet. Anders is naar mijn mening appels met peren vergelijken en kan ik beter nog even wachten tot de auto eind februari komt om zelf alles goed te kunnen testen.

Trouwens mailtje kwam op een mailadres wat niet gebruikt is voor de bestelling van de 3. Dus naar ik begrijp kan iedereen die zich heeft opgegeven een proefrit plannen, voor zover het kan.
 
Gister een mailtje gehad van Tesla
Ervaar uw toekomstige auto bij een van de Model 3 evenementen in Tilburg, Arnhem, Eindhoven 1-2 feb, Eindhoven 20-23 feb, Apeldoorn of Badhoevedorp.
Als u nog nooit een testrit heeft gemaakt in een Tesla, kunt u uw Model 3 binnen drie dagen na levering retourneren en krijgt u het volledige bedrag terug.
Indien er wel een testrit gemaakt is, kan de auto binnen 1 dag geretourneerd worden

Dank voor de links, ik heb de email nog niet gehad.
Ik heb jouw links gebruikt om me 5 keer proberen aan te melden, volgens mij staat jouw id in de url dus wellicht krijg jij 5 bevestigingen voor Badhoevedorp 09:00 uur ;)
 
O
Dank voor de links, ik heb de email nog niet gehad.
Ik heb jouw links gebruikt om me 5 keer proberen aan te melden, volgens mij staat jouw id in de url dus wellicht krijg jij 5 bevestigingen voor Badhoevedorp 09:00 uur ;)


Ja klopt, ik kreeg een bevestigingsmail voor een proefrit. Tesla gebeld en afspraak geannuleerd. Ze weten nog steeds niet in weke uitvoering de testrit gemaakt gaat worden. Dus voor mij niet interessant.
 
Half jaar superchargen Voor Model 3

Het Tesla Referral programma eindigt op 1 februari 2019
referral code: verwijderd - mod

Alle bestellingen die voor 1 februari zijn geplaatst, komen in aanmerking voor deze beloningen.

Uitleg over hoe het werkt hier:

Als je eerder al een Tesla Model 3 besteld hebt, dan had je nog niet de mogelijkheid om de referralcode op te geven. Gelukkig kun je dan nu achteraf nog je referralcode koppelen door een mailtje te sturen aan [email protected].

Dit kan bijvoorbeeld de inhoud zijn:

----------

Dear Tesla,

I ordered the model 3 recently but I did not have the possibilty to insert the referral code. This is my reservation nr: RNXXXXXXX

I would like to apply for the 6 months free super charging using referral code 'verwijderd - mod'.

Would you be so kind as to connect this referralcode to my order?

With regards,

----------
 
Last edited by a moderator:
Half jaar superchargen Voor Model 3

Het Tesla Referral programma eindigt op 1 februari 2019
referral code: verwijderd - mod

Alle bestellingen die voor 1 februari zijn geplaatst, komen in aanmerking voor deze beloningen.

Uitleg over hoe het werkt hier:

Als je eerder al een Tesla Model 3 besteld hebt, dan had je nog niet de mogelijkheid om de referralcode op te geven. Gelukkig kun je dan nu achteraf nog je referralcode koppelen door een mailtje te sturen aan [email protected].

Dit kan bijvoorbeeld de inhoud zijn:

----------

Dear Tesla,

I ordered the model 3 recently but I did not have the possibilty to insert the referral code. This is my reservation nr: RNXXXXXXX

I would like to apply for the 6 months free super charging using referral code 'verwijderd - mod'.

Would you be so kind as to connect this referralcode to my order?

With regards,

----------

och, heb jij een code... dat is uniek.
en leuk dat je die hier even met ons deelt.
 
De code van de auteur zelf zit er ook gewoon bij als je goed doorleest. De eerste stuk (met onze code) komt uit de mail die ik van tesla kreeg. Je hoeft echt niet onze code te gebruiken. Er zijn veel mensen die hebben besteld, maar geen code hebben ingevoerd. Het was namelijk niet mogelijk. Achteraf kan het dus nog voor 1 februari, met elke code die je wilt. Ik zal voortaan opletten dat onze code niet zichtbaar is, was een lang mail en heb niet alles goed gewist. Hopelijk heeft iemand wel iets aan.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Zoals een sms gekregen van Tesla.

“Tesla Update - Uw Model 3 is onderweg, het is nu tijd om klaar te zijn voor levering. Log in op je tesla-account (tesla.com/login) en klik op "Beheer" om de volgende secties te voltooien: Leveringslocatie, Inruil, Betaalmethode en Registratiedetails. Als u zich wilt afmelden voor sms, antwoordt u STOP.”

Wel opnieuw kopie rijbewijs etc. uploaden, terwijl alles al gemaild is. Leveringocatie is vooraf ingevuld Tilburg. Nog geen datum voor de aflevering te kiezen helaas. Na voltoien melding gekregen dat Tesla contact gaat opnemen om de levering te plannen.
 
Zoals een sms gekregen van Tesla.

“Tesla Update - Uw Model 3 is onderweg, het is nu tijd om klaar te zijn voor levering. Log in op je tesla-account (tesla.com/login) en klik op "Beheer" om de volgende secties te voltooien: Leveringslocatie, Inruil, Betaalmethode en Registratiedetails. Als u zich wilt afmelden voor sms, antwoordt u STOP.”

Wel opnieuw kopie rijbewijs etc. uploaden, terwijl alles al gemaild is. Leveringocatie is vooraf ingevuld Tilburg. Nog geen datum voor de aflevering te kiezen helaas. Na voltoien melding gekregen dat Tesla contact gaat opnemen om de levering te plannen.
bofkont:D
 
  • Like
Reactions: Mad P***y