Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 reserveringen versus bestellingen

Ik had een reservering en heb mijn bestelling:

  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor version

    Votes: 60 37.3%
  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor Performance version

    Votes: 16 9.9%
  • met 19" sportvelgen

    Votes: 27 16.8%
  • met autopilot

    Votes: 35 21.7%
  • solid black exterieur

    Votes: 28 17.4%
  • midnight silver exterieur

    Votes: 8 5.0%
  • deep blue exterieur

    Votes: 11 6.8%
  • pearl white exterieur

    Votes: 10 6.2%
  • multi coat red exterieur

    Votes: 16 9.9%
  • ik wacht op goedkopere modellen, dus laat mijn reservering staan

    Votes: 68 42.2%
  • ik bestel helemaal niet meer en vraag mijn €1000 terug

    Votes: 22 13.7%

  • Total voters
    161
This site may earn commission on affiliate links.
Zaterdag mail gehad van tesla. Moest nog wat extra kvk documenten aanleveren omdat de levering nadert .

"Uw Model 3 zit op de tweede boot, nadat wij alle documenten hebben ontvangen zijn we klaar voor de levering" :cool:

27-12 reservering geplaatst | 10-1 bestelling gedaan.
 
Interessant. Ik hoorde nog niets ... Reservering 4-4-2016; bestelling 6-12-2018 ... :(
Documenten aangeleverd 15-1-2019.

Ja dit slaat echt nergens meer op.
Hartstikke leuk voor de mensen die nu al zo snel na reservering een auto krijgen en dat gun ik ze ook van harte maar hoezo worden niet eerst 2016 reserveringen vervuld...
 
Ik ben ook niet fan van social media, maar van de beloofte “Tesla owners first” is niets van waar. Oftewel bedankt dat je met de aanschaf van je tesla hebt meegefinancierd in de ontwikkeling van de 3, maar je mag lekker achteraan aansluiten. Vind ik gewoon echt niet netjes van de delivery team.
Nee precies, ze moeten wel begrijpen dat het een dom idee is om juist de first adopters/ fanatiekelingen/brand ambassadors te naaien een slecht idee is. Daarom zou ik ook zeggen iedereen met twitter: tweet Elon.
 
Voel mij bijna bezwaard...; excuus dat ik hem zo snel al heb. :D
Maar afwachten of het klopt natuurlijk. Heb trouwens een LR-AWD | black-black-standaard velgen + geavanceerde Autopilot

Ik zag in het overzicht van Tesla Model 3: Europa Bestellungen/Europe Orders een grote stijging in orders
30-1 stond het nog op 16324. Nu is dat 19337 !!

hier is het mooi grafisch weergegeven : Power BI Report
Ze hebben volgens mij de mijne aan jou toegewezen :(;)
 
Net ook maar even gebeld, kreeg een vriendelijke dame aan de lijn.
Ik had afgelopen donderdag mijn offerte van ABN al opgestuurd, maar moest zojuist nog worden opgezocht.
Nu zijn alle gegevens compleet en gaat zij het verder verwerken, nog geen VIN of datum.
Zij vertelde dat ze nu gaan matchen met een auto die overkomt met mijn bestelling
 
  • Informative
Reactions: Jooop