Krisja
Active Member
Juister zou zijn: "De WTLP van de Model 3 is zelfs 491km geworden afgelopen week."De WLTP van de SR+ is zelfs 491 km geworden afgelopen week.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juister zou zijn: "De WTLP van de Model 3 is zelfs 491km geworden afgelopen week."De WLTP van de SR+ is zelfs 491 km geworden afgelopen week.
Ja. Dat betekent ca. 455 op de teller bij 100% acculading.Juister zou zijn: "De WTLP van de Model 3 is zelfs 491km geworden afgelopen week."
Geen problemen opgemerkt, ook niet toen het -5 was!We zitten weer volop in de winter en we horen hier niets over laad- of capaciteitsproblemen.
Geen nieuws is goed nieuws, veronderstel ik.
Dit is toch gewoon echt een best in class prestatie van de model 3 standard. Als je met een 60kwh batterij zover kunt rijden dan is enkel de keus voor de longrange gerechtvaardigd als je het geld eraan uit wilt geven. Mijn interesse is gewekt. Tip: offline kun je nog steeds bij tesla een model 3 bestellen met een trekhaak. Ik ga een proefrit aanvragen met de model 3 standard en eens kijken hoe die bevalt in vergelijking tot de model y.Nieuwe winter range test van Tesla Bjorn met de 60kWh SR+. Prima resultaat.
En krijg je dan een LFP Model 3 MiC?Dit is toch gewoon echt een best in class prestatie van de model 3 standard. Als je met een 60kwh batterij zover kunt rijden dan is enkel de keus voor de longrange gerechtvaardigd als je het geld eraan uit wilt geven. Mijn interesse is gewekt. Tip: offline kun je nog steeds bij tesla een model 3 bestellen met een trekhaak. Ik ga een proefrit aanvragen met de model 3 standard en eens kijken hoe die bevalt in vergelijking tot de model y.
Ik heb 'm ook uit 2020 Q4, sta ook op 391KM op een Duits forum hebben ze ook allemaal 391KM lijkt iets meer met het verloop van maanden of jaren te zijn. Zelf staat er bij mij zo'n 41K op, maar rijd echt heerlijk.Inmiddels ruim 80.000 km gereden met mijn LFP SR+ uit 12-2020 die op een van de eerste boten uit China zat. Ik ben erg benieuwd naar de status van de accu van zijn broertjes. Bij 100%, wat dagelijks aftop, geeft de display 389-391 km aan. Ooit was dat 412km als ik me niet vergis. Mijn gemiddelde verbruik sinds het begin is 154 Wh/km. Geen trekhaak.
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit.
Is dat dan geen incest?btw, zolang ik er nog graag in zit en mee rij, noem ik haar liever "zusje"...
Bij grote koude echter......., in ieder geval was dat de eerste winter echt een probleem. Het is wel iets verholpen maar boven de 140 kW ben ik nog niet gekomen...Ook bij grote warmte blijft hij zeer snel laden. Prima accu dus.
Ook bij voldoende voorverwarmen? Ik heb er vorige winter niet echt op gelet dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.Bij grote koude echter......., in ieder geval was dat de eerste winter echt een probleem. Het is wel iets verholpen maar boven de 140 kW ben ik nog niet gekomen...
We maakten een ritje van Brabant via Zeeland naar Friesland. In Drachten aan de supercharter gehangen (voldoende opgewarmd dus) en toen kwamen we niet boven de 70kW uit.Ook bij voldoende voorverwarmen? Ik heb er vorige winter niet echt op gelet dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Oke ja dat is wel vrij laag, dat herken ik gelukkig niet van de afgelopen winter. Ik zal er eens op letten als het kouder is!We maakten een ritje van Brabant via Zeeland naar Friesland. In Drachten aan de supercharter gehangen (voldoende opgewarmd dus) en toen kwamen we niet boven de 70kW uit.
Waarschijnlijk niet. Als je in Nederland rijdt binnen de max snelheid (100km/u) dan wordt de batterij niet of nauwelijks warm. Dan is die 70 kW een logisch gevolg.We maakten een ritje van Brabant via Zeeland naar Friesland. In Drachten aan de supercharter gehangen (voldoende opgewarmd dus) en toen kwamen we niet boven de 70kW uit.