You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt me een beter idee. hiermee kom je ook makkelijk over drempels.
Ziet er goed uit.Vandaag door Ron's Bandencentrale in Best mijn Model 3 SR+ laten verlagen met Cobra 20mm verlagingsveren. Erg tevreden over. De SUV look is nu weg. De ruimte tussen de banden en wielkasten is nu overal gelijk, vind dit zelf toch wel het mooiste. Hou niet zo van dat hele lage en is voor mij ook niet bruikbaar aangezien ik dagelijks veel drempels tegen kom. Is nu toch al 10mm lager dan de Model 3 Performance, vind ik laag zat. Auto ligt ook veel vaster op de weg en toch nog steeds erg comfortabel. Met nemen van bochten lijkt die wel op rails te liggen nu, stuurt erg strak en veel minder 'bodyroll' (weet even niet hoe we dat in onze eigen taal noemen ). Ook het verbruik is een stuk beter nu, paar tests gedaan en lijkt 20 wh/km minder te verbruiken bij 105 km/u. Had alleen geen bagage in de auto vandaag die ik normaal wel erin heb liggen. Nu is dat niet veel extra gewicht maar toch. Zal de komende dagen dus nog even wat meer tests doen.
Zou de Cobra verlagingsveren zeker aanraden voor iedereen die zijn/haar Model 3 wil verlagen. En als je in de buurt van Best woont heb je ook meteen een goed adres om ze te laten monteren.
Hier wat foto's van de verschillen na en voor het verlagen. Alleen niet precies vanuit dezelfde hoek genomen maar verschil is toch wel goed zichtbaar.
In de komende weken ga ik nog een aanpassing doen, even wachten tot ik alles binnen heb. En dan ook eindelijk de zomerbanden/velgen erop.
Ziet er goed uit.
De Wheel gap vind ik ook te groot maar 40mm verlagen is er dan weer over voor mij.
Persoonlijk zou ik voor de 25mm durven gaan, lijkt mij de ideale stand.
Spijtig genoeg geen verdelers in België.
Is per velg.heeft er iemand eigenlijk ook spoor verbreders op een model 3 zitten?
zoals bij deze:
><to on Instagram: “Pausing/posing for 2019 #workinprogress #BuildingEuropesFastestModel3 Bring on 2020! Wishing each and everyone a wonderful year ahead!…”
Voor 15 mm en achter 20mm, vraag me alleen of dit per velg is of totaal per as.
4 cm breder achter is best wat.. hij gebruikt ze alleen op de standaard velgen van Tesla
heeft er iemand eigenlijk ook spoor verbreders op een model 3 zitten?
zoals bij deze:
><to on Instagram: “Pausing/posing for 2019 #workinprogress #BuildingEuropesFastestModel3 Bring on 2020! Wishing each and everyone a wonderful year ahead!…”
Voor 15 mm en achter 20mm, vraag me alleen of dit per velg is of totaal per as.
4 cm breder achter is best wat.. hij gebruikt ze alleen op de standaard velgen van Tesla
heeft er iemand eigenlijk ook spoor verbreders op een model 3 zitten?
zoals bij deze:
><to on Instagram: “Pausing/posing for 2019 #workinprogress #BuildingEuropesFastestModel3 Bring on 2020! Wishing each and everyone a wonderful year ahead!…”
Voor 15 mm en achter 20mm, vraag me alleen of dit per velg is of totaal per as.
4 cm breder achter is best wat.. hij gebruikt ze alleen op de standaard velgen van Tesla
Ik heb de spacers voor de OEM 18' velgen aangeschaft die ik als winterwiel zal gebruiken.
Tweemaal 20mm achteraan en tweemaal 15mm vooraan is ideaal, niet te agressief en nog net niet buiten de wielkasten.
Nu nog de knoop doorhakken in mijn keuze van de zomervelgen ...
Rij nu een week op de Cobra verlagingsveren, nog altijd tevreden met het rijgedrag en de looks.
Alleen heb ik linksvoor steeds een klapperend geluid. Iemand anders deze ervaring met de Cobra verlagingsveren? @PeeVeez ?
Zijn je troubles opgelost @Firehuntah ? Ik heb geen enkele problemen met de Cobra veren.
1e post! Hallo allemaal. Ik rij sinds november in een LR AWD. Kwam dit draadje tegen in mijn zoektocht naar spacers en juiste ET voor de nog aan te schaffen zomerset.
Gisteren heb ik een set 25mm Cobra veren laten monteren bij Baan velgen in Rotterdam. Nog niet veel mee gereden daarna, maar het valt qua comfort in ieder geval niet tegen. En de hoogste drempel bij mij in de wijk geeft geen problemen
De looks zijn er sowieso op vooruit gegaan. De noodzaak voor spacers voor een betere uitstraling wordt na verlaging ook duidelijker.
ik heb het even op een rijtje gezet incl. kosten.
Eibach verlaagt de performance met 25 mm voor en achter 35. Kosten bedragen €397,- incl. btw.
Tesla
H&R verlaagt met 30/30 mm. Kosten bedragen €297,- incl. btw. (tijdelijke actie)
H&R Verlagingsveren Tesla Model 3 AWD
KW verlaagt met 30/30 mm. Kosten bedragen €319,- incl. btw
https://www.kwsuspensions.net/tesla_model_3
Cobra verlaagt met 30/30 of 15/15 (performance). Kosten incl. uitlijning en montage komen uit op €550,- volgens @jorisee.
Lowering Springs Tesla MODEL 3 (AWD) | Cobra suspension
PS: alleen Cobra doet montage, de andere prijzen zijn ex montage en uitlijning!
Wat mij opvalt is dat eigenlijk iedereen 30/30 aanbied en alleen cobra ook 15/15 heeft.
Ik volg alleen de keuze van Eibach niet om voor 25mm te verlagen en achter 35mm, Wellicht dat je achter minder kans hebt de grond te raken?
Daarnaast heb ik even gemeten bij mijn performance, vanaf de grond naar de wielkast is nu 71.5 mm. met 30mm verlaging zak je dus naar 68.5. Ik ga er maar vanuit dat dit 67.5 zoals ook bij de rest hier die al verlaagt heeft.
De een die naar 67.5 is gegaan heeft geen problemen en de ander weer wel, het ligt er dus vooral aan of je met steile parkeer garages te maken hebt.
Ik denk dat ik zelf voor de HR set ga.
Klopt dat de hoge en helling van de drempels wel of niet voor problemen zorgt bij verlaging. Mijn ervaring is dat de H&R veren de een LR Dual motor 45mm aan de voorkant laat zakken en de achter 36mm. Een heel groot verschil met de opgegeven 30mm aan de voorkant. Voor mij een reden om deze veren te vervangen. De auto staat nu al drie weken stil omdat ik de wijk niet uit kan zonder de onderkant te raken. Alleen voor de afspraak deze veren er onderuit te halen zal ik nog één keer moeten schrapen.