Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 2019 update (raven) leveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla is de afgelopen weken niet meer te bereiken.
Heb eens gekeken en heb ze ook net op een "dip" in prijs besteld (waarschijnlijk ook om van de oudere voorraad af te geraken), ze zijn nu weer 5k duurder als toen ik bestelde, in combinatie met mijn voorschot dat ik mogelijk verlies kost dat dus bijna 10k, ga ik zeker niet doen.

Als jij inderdaad die korting gekregen hebt dan is dat een voormalig voorraadmodel. Dan zal je niet de Raven hebben vrees ik.
Je voorschot raak je niet kwijt, maar die korting wel
 
Tesla is de afgelopen weken niet meer te bereiken.
Heb eens gekeken en heb ze ook net op een "dip" in prijs besteld (waarschijnlijk ook om van de oudere voorraad af te geraken), ze zijn nu weer 5k duurder als toen ik bestelde, in combinatie met mijn voorschot dat ik mogelijk verlies kost dat dus bijna 10k, ga ik zeker niet doen.

Het voorschot krijg je integraal terug. Wij hebben de switch ook gemaakt. De 5000euro meerprijs is er uiteraard wel nog. Om die reden hebben we bij de Raven de ludicrousoptie laten vallen. 3.6s 0-100 is snel genoeg :)
 
Tesla is de afgelopen weken niet meer te bereiken.
Heb eens gekeken en heb ze ook net op een "dip" in prijs besteld (waarschijnlijk ook om van de oudere voorraad af te geraken), ze zijn nu weer 5k duurder als toen ik bestelde, in combinatie met mijn voorschot dat ik mogelijk verlies kost dat dus bijna 10k, ga ik zeker niet doen.

Als je met de 'dip' de eerste prijs al bedoeld waar een mx p100dl info één keer 55k goedkoper werd voor een nieuwe, dan heb je nog kleine kans op een raven. Ik heb ook toen mijn mx p100dl bestelden heb een raven gekregen.
 
Als je met de 'dip' de eerste prijs al bedoeld waar een mx p100dl info één keer 55k goedkoper werd voor een nieuwe, dan heb je nog kleine kans op een raven. Ik heb ook toen mijn mx p100dl bestelden heb een raven gekregen.
Interessant, zal al blij zijn als hij er ooit is. Ben nu al meer dan 2 maand aan het wachten. Hoe kan ik zien of het een Raven is als ik hem uiteindelijk ga afhalen?
Heb wel intussen een 70D als leenauto gekregen, dus rij voorlopig "gratis" rond, wat dan weer wel mooi meegenomen is.
 
Interessant, zal al blij zijn als hij er ooit is. Ben nu al meer dan 2 maand aan het wachten. Hoe kan ik zien of het een Raven is als ik hem uiteindelijk ga afhalen?
Heb wel intussen een 70D als leenauto gekregen, dus rij voorlopig "gratis" rond, wat dan weer wel mooi meegenomen is.

De Raven's hebben een extra optie bij Suspension settings. Iets met 'Comfort' en 'Sport' stand. De 'oude' S/X hebben dat niet. (Kun je nu mooi bekijken in je loaner.

De Raven optie staat hier:
https://electrek.co/2019/05/27/tesla-raven-model-s-x-adaptive-suspension/
 
Ik heb zelf 3 maand moeten wachten

Die extra optie waar Tozz het over had zie je op de foto.
 

Attachments

  • 20190625_100416.jpg
    20190625_100416.jpg
    282.3 KB · Views: 84
  • Like
Reactions: Adm and Tozz
Het begint er meer en meer op te lijken dat er een aantal schepen richting San Francisco komen . (Eerst nog haven van Benicia dat er naast ligt)
De Glovis Countess en de London Highway...
Ofwel ben ik er iets te fanatiek mee bezig en begin ik paranoïde te worden. ;)

Jammer maar helaas...

Kreeg wel volgend antwoord op mijn mail naar delivery
Op dit moment verwachten wij uw Model X eind juli - begin augustus te kunnen leveren. Houd er rekening mee dat deze datum kan verschuiven als er in het productie of logistieke proces veranderingen plaatsvinden.
 

Attachments

  • Screenshot_20190705-145722__01.jpg
    Screenshot_20190705-145722__01.jpg
    62.9 KB · Views: 47
  • Like
Reactions: Oeleboele
Interessant, zal al blij zijn als hij er ooit is. Ben nu al meer dan 2 maand aan het wachten. Hoe kan ik zien of het een Raven is als ik hem uiteindelijk ga afhalen?
Heb wel intussen een 70D als leenauto gekregen, dus rij voorlopig "gratis" rond, wat dan weer wel mooi meegenomen is.

Als Seafast en jerv kunnen bevestigen dat de kentekens van hun ravens ZL9*** en ZL5*** zijn, dan lijkt het er op dat 'SA3' de nieuwe 'variantcode' is voor de ravens op kentekenbewijs (als opvolger van 75D, 100D etc). Als dit juist is, zijn sinds 17 juni de eerste 12 model S ravens te naam gesteld volgens RDW:)
 
  • Informative
Reactions: Amar
Als Seafast en jerv kunnen bevestigen dat de kentekens van hun ravens ZL9*** en ZL5*** zijn, dan lijkt het er op dat 'SA3' de nieuwe 'variantcode' is voor de ravens op kentekenbewijs (als opvolger van 75D, 100D etc). Als dit juist is, zijn sinds 17 juni de eerste 12 model S ravens te naam gesteld volgens RDW:)
Klopt geo
ZL-9....18 juni opgehaald.