You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taycan steekt niet uit.
Net zoals bij de Model 3, en makkelijk 1 van de kleinere en minst uitstekende kleppen op de markt. Enkel Audi doet kleiner, maar daar zit nog meer beweging in.
Elon heeft in een presentatie wel eens “250…300…350” gemompeld.Ik verwacht niet dat het veel meer gaat worden dan de 250 kW bij HUIDIGE spanning. (wel eens gelezen dat de CCS stekker de bottleneck is).
Nog geen berichten gelezen dat Tesla (ook) naar de 800V wil gaan.
En dan een "60" erop zetten. Dat zal vele op het verkeerde been zetten bij het benaderen van een verkeerslichtHet is de mijne die er staat
View attachment 754482
enkel het "plaid" logo moet ik er nog af halen met een hamerke en een beitelke uit de Gamma.
Ik ben nog niet zo zeker of dit per ongeluk was.Deze is te grappig om niet te delen. Plaid start de drag race per ongeluk in achteruit. Chauffeur schakelt vooruit en wint toch nog. Die andere chauffeur zal zich wel wat belachelijk gevoeld hebben vrees ik
Las hier dat de nieuwe pack van de Model S/X naar 450v is gegaan en iets kleiner is geworden tov de LR+ (100 vs 104kw).Ik verwacht niet dat het veel meer gaat worden dan de 250 kW bij HUIDIGE spanning. (wel eens gelezen dat de CCS stekker de bottleneck is).
Nog geen berichten gelezen dat Tesla (ook) naar de 800V wil gaan.
Ik dacht dat er nieuws was met uw post. Niet dus.Geen nieuws meer blijkbaar?