Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ahhh, laten we het hoop noemen 😀
Daar heb ik ook nog wel een portie van over
Weet er iemand of er een boot op komst is, of gaat vertrekken uit Fremont? Als dit niet het geval is één dezer dagen, dan zal een eventuele levering ten vroegste augustus - september worden. Er komt een zeer klein aantal MS-en naar Europa dit jaar (slechts een paar duizend) maar ik weet niet wanneer.
op een MX zou ik dit jaar niet direct rekenen.
ik kijk op deze pagina in de hoop eentje te zien vertrekken naar zeebrugge Tesla Carriers Map
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: Hurkie and Xfrank
Vrijdag had ik contact in Zaventem voor een service. Bij mijn vraag naar de eventuele levertermijn van mijn reservatie werd er mij doodleuk verteld dat het eerder einde 1ste kwartaal tot half 2023 zou zijn. Wat moet ik daarvan denken?
 
Vrijdag had ik contact in Zaventem voor een service. Bij mijn vraag naar de eventuele levertermijn van mijn reservatie werd er mij doodleuk verteld dat het eerder einde 1ste kwartaal tot half 2023 zou zijn. Wat moet ik daarvan denken?
Dat is helaas veel het geval, ook bij andere automerken. Buurman heeft privatelease (hybride) en al 1 jaar geleden een nieuwe besteld. Komt tegen het einde van het jaar.
 
My configuration ...😍
1654582082679.png