Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Groot bezoek in de refresh deze middag 😅
20220407_140201_01.jpg

Excuses voor het O T gaan.
 

Attachments

  • Screenshot_20220408-051145_Gallery.jpg
    Screenshot_20220408-051145_Gallery.jpg
    464.4 KB · Views: 44
Vandaag langsgeweest in zaventem voor een klein probleempje. Heb intussen eens navraag gedaan wanneer wij levering mogen verwachten. (besteld 07/03/2021 ) Ze spreken van levering pas begin 2023. Dit vind ik buiten alle proporties wanneer we spreken van 2 jaar levertermijn. Er wordt gelachen met de trouwe klanten en de believers. Moeten we dan toch gaan uitwijken naar andere alternatieven?
 
Zou heel mooi zijn! Maar ben bang ook wel onderhouds- en storingsgevoelig.

Gaan we trouwens toe naar een auto waar iedere passagier zijn eigen scherm heeft? Mooist zou zijn een docking voor je mobiel gekoppeld aan een 15 of 17 inch scherm met een soort google tv cast achtige connectie.
 
Weet er iemand of er een boot op komst is, of gaat vertrekken uit Fremont? Als dit niet het geval is één dezer dagen, dan zal een eventuele levering ten vroegste augustus - september worden. Er komt een zeer klein aantal MS-en naar Europa dit jaar (slechts een paar duizend) maar ik weet niet wanneer.
op een MX zou ik dit jaar niet direct rekenen.
 
Weet er iemand of er een boot op komst is, of gaat vertrekken uit Fremont? Als dit niet het geval is één dezer dagen, dan zal een eventuele levering ten vroegste augustus - september worden. Er komt een zeer klein aantal MS-en naar Europa dit jaar (slechts een paar duizend) maar ik weet niet wanneer.
op een MX zou ik dit jaar niet direct rekenen.
Hoe weet je dat er überhaupt een paar duizend MS-en deze kant op komen dit jaar? Ik hoop dat je gelijk hebt trouwens maar ik ben licht sceptisch