Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Laadklep aan andere kant en randje achterzijde dak....... dan is het een:

test-volkswagen-id3-1st.jpg


Misschien voor een echte effectieve software update?
 
  • Funny
Reactions: Right_Said_Fred
Zoveel geruchten maar nog steeds niks concreet. Ik zou nu toch wel graag willen weten welke X we binnen enkele weken op onze oprit mogen verwachten. Gisteren las ik dat de fwd zou verdwijnen maar dat zijn nog steeds geruchten zoals er zovelen circuleren.
Hoe dan ook. Het officiële nieuws mag stilaan gaan komen.
 
Als dit het 'refresh model' is, lijkt me dat een misser van Tesla. De Model S zou naar mijn idee echt weer een totaal nieuw design moeten krijgen. Ik vind het huidige model nu een outdated look krijgen, zeker als je kijkt naar de competitie.
Een totaal nieuw design lijkt me niet nodig. Ik heb al een aantal renders zien voorbij komen waarvan ik hoop dat het dit zeker niet gaat worden. Ook bij de competitie zie ik nergens een auto waarvan de lijnen beter zitten dan die van de S. De look van de lucid air lijkt voor mij een hoop bij elkaar geraapte delen die niet bij elkaar passen. Wel mag de refresh een aantal herkenbare verniewingen krijgen zoals koplampen en achterlichten. Vooral noodzakelijk lijkt me een grote vernieuwing van het interieur en de gebruikte materialen erin.
Maar we gaan het zien wat het gaat worden. Tesla heeft al meerdere keren voor een totale verassing kunnen zorgen.
Ik ben nog steeds hoopvol.

Als je weet hoeveel jaar Tesla bezig is met het geheime project "Palladium", en hoe goed ze zijn in iets geheim te houden, dan gaan ze volgens mijn bescheiden mening een paar dagen voor een reviel niet wat rondjes gaan rijden in het openbaar.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Steven
Zoveel geruchten maar nog steeds niks concreet. Ik zou nu toch wel graag willen weten welke X we binnen enkele weken op onze oprit mogen verwachten. Gisteren las ik dat de fwd zou verdwijnen maar dat zijn nog steeds geruchten zoals er zovelen circuleren.
Hoe dan ook. Het officiële nieuws mag stilaan gaan komen.

De nieuwe X zou naar verluidt pas begin maart in productie gaan. De eerste exemplaren komen dan op z'n vroegst in april in Europa aan. Dus als je binnen een paar weken een X verwacht, zal het vermoedelijk om het bestaande model gaan.
 
De nieuwe X zou naar verluidt pas begin maart in productie gaan. De eerste exemplaren komen dan op z'n vroegst in april in Europa aan. Dus als je binnen een paar weken een X verwacht, zal het vermoedelijk om het bestaande model gaan.
Ik verwacht momenteel nog niks maar ga uit van de huidige leverdatum en dat is maart. Nog enkele weken dus ;).
In de store garandeerde ze mij dat de wagen die ik zou bestellen hoe dan ook het recentste model zou zijn.
Aangezien de productie stilgelegd is, ga ik er ook vanuit dat ze enkel terug opstarten met een vernieuwd model.
De ganse inventory van de s/x moet verdwijnen tijdens de shutdown en dan zouden ze terug dezelfde modellen gaan afleveren. Lijkt me niet zo logisch, toch? Ik blijf het iig wel spannend vinden.
 
  • Informative
Reactions: Right_Said_Fred
Ik vind het exterieur van de S totaal niet outdated. Enige is wellicht een verlichting upgrade. Er zijn maar weinig auto's die rondrijden die ik fraaier vind dan de S maar misschien ben ik bevooroordeelt :-D

Het interieur en vooral de luxe mag gewoon wel omhoog.

Ik vind het anders duidelijk een auto die 10 jaar geleden werd geïntroduceerd.

De S is duidelijk toe aan een update van het uiterlijk.
 
Ik vind het exterieur van de S totaal niet outdated. Enige is wellicht een verlichting upgrade. Er zijn maar weinig auto's die rondrijden die ik fraaier vind dan de S maar misschien ben ik bevooroordeelt :-D

Het interieur en vooral de luxe mag gewoon wel omhoog.

Precies dit. Wat mij betreft is er aan de S qua exterieur weinig tot niets te verbeteren, gewoon de 911 filosofie toepassen.