Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Ervaringen - Benelux

This site may earn commission on affiliate links.
Tijdens openen en sluiten. Begon bij de rechter FWD, is toen nagekeken en verholpen, maar is nu terug en sinds kort ook bij de linker FWD hoorbaar. Hoewel ze verder prima werken, doet het gekreun wel enorm af aan het hightech gevoel van de FWDs. :)

Ja dat heb ik ook een beetje. Ik neem me iedere keer voor om wat slotspray in dei scharnieren te spuiten, maar het is er nog niet van gekomen
 
Stop de FWD met dichtgaan bij jullie als er iemand onder staat? Gisteren zat mijn dochter voorin bij de passagierstoel en die was zo grappig om via het display de FWD dicht te doen terwijl ik net mijn zoontje in zijn stoel zette. De deur klapte bijna tegen mijn hoofd...
Met onze zoontjes ook al meerdere keren meegemaakt. :) Alleen als de deur weerstand voelt, stopt hij als je eronder staat, zover ik weet. Beste kun je het een keer expres laten gebeuren, zodat je weet hoeveel weerstand dat is. Valt mee hoor.
 
Hoe vaak hebben jullie dat een FWD dingen ziet die er niet zijn en daardoor nauwelijks open gaat? Af en toe hier. Op het scherm geeft ie dan een golfje vlak buiten de deur weer, terwijl de dichtstbijzijnde objecten meters verderop zijn. Sensoren met een zesde zintuig?

Maarten
Zo'n 15000 keer in de eerste maand, volgens de data die het service center in de logs kon vinden. Sensor in mijn linker FWD bleek spoken te zien. Hebben ze toen in een middagje mooi opgelost daar. Is het voornamelijk aan 1 kant?
 
  • Informative
Reactions: HerrJones
Zo'n 15000 keer in de eerste maand, volgens de data die het service center in de logs kon vinden. Sensor in mijn linker FWD bleek spoken te zien. Hebben ze toen in een middagje mooi opgelost daar. Is het voornamelijk aan 1 kant?
Zover het lijkt inderdaad steeds aan dezelfde kant.
Na de meivakantie ga ik naar Tilburg voor de FWD kreun. Kunnen ze meteen hier even naar kijken.
 
Is het ook zo, als je de keyfob niet op zak hebt?
Ik heb al eens voorgehad dat met de keyfob in mijn broekzak de vleugel toe ging terwijl ik er onder stond. Te strakke broek en iets moeten voorover buigen om zoon in zijn stoel te zetten. Heb dat vaak voor met keyfobs.
En ja, de deur botste wel degelijk tegen mijn hoofd en rug voor te stoppen. Ben vrijwel zeker dat er geen ultra-sonics langs ge binnenkant zitten.