Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat kan zeker op 20 inch; heb twee weken geleden voor het eerst ooit sneeuwkettingen moeten leggen. Dat was dus om de 20 inch onde r de MYP. inderdaad weinig ruimte maar binnen 5 minuten klaar, wel met een krasje op de hand😏
De kettingen waren overigens bij Tesla zelf uitverkocht; voor de zelfde prijs op EBay.de besteld; konig XG 12 pro.
Oke Thx, dan kan mijn winterset ook 20inch worden. ik vind de 19 inch persoonlijk te klein eruit zien voor de MY
 
Heb je dat aangevraagd/voor iets anders toch al daar op service/pro-actief vanuit Tesla? We hebben nl. hetzelfde leverwindow gehad (sep '22), dus benieuwd of die van mij ook een keer aan de beurt moet komen/kan afdwingen.
Ik had de vraag (via de app kopje service) gesteld wat de reden was dat bij sommige modellen het verwarmings/koelingssysteem werd vervangen. En daaruit is toen naar voren gekomen dat die van mij ook vervangen moest worden. Ik merk wel dat mijn verwarmingssysteem niet meer werkt zoals ergens in vorig jaar. Maar dat kan ook puur een gedachte zijn.
 
  • Informative
Reactions: JPDeckers
@JPDeckers ik zag bij onze collega's van het TFF forum het volgende plaatje:

9b1d66c1662ed8e4f05e8597e33b8f95941cab5a.jpeg
 
Weet iemand iets te vertellen over het volgende.

Gereserveerd MY Cherry RED. Levering jun-jul is geworden jul-sept (in 2,5 maand tijd). Mocht dit nog wat uitlopen, zeg nov-dec, zat ik te denken om het over het jaar heen te tillen en een 2024 model te krijgen.

Zou dat mogelijk zijn als ze zeggen hij staat klaar en ik wil hem zeg 1 maand later ophalen (of een andere) zodat het een jan 2024 model gaat worden?? Scheelt een bak afschrijving
 
Weet iemand iets te vertellen over het volgende.

Gereserveerd MY Cherry RED. Levering jun-jul is geworden jul-sept (in 2,5 maand tijd). Mocht dit nog wat uitlopen, zeg nov-dec, zat ik te denken om het over het jaar heen te tillen en een 2024 model te krijgen.

Zou dat mogelijk zijn als ze zeggen hij staat klaar en ik wil hem zeg 1 maand later ophalen (of een andere) zodat het een jan 2024 model gaat worden?? Scheelt een bak afschrijving
Tesla kent geen modeljaren, aanpassingen gebeuren het hele jaar door. Enige voordeel met wachten zou een 2024 kenteken zijn, verwacht je daarmee echt een groot voordeel met afschrijving?
 
  • Helpful
Reactions: jr_gn
Nu nog wel, niet echt een groot probleem om dit neurale net aan onze stack toe te voegen.
Het is al zeker 2 jaar geen probleem om veel functionaliteiten van FSD aan onze stack toe te voegen. Maar het gebeurt niet.
  • False lane change warning alerts
  • Schokkerig filegedrag
  • Niet snel genoeg volgen van de voorligger
  • Verschieten en dus te bruusk remmen als een voorligger ineens vertraagt om links af te slaan, terwijl zijn richtingaanwijzer al heel lang op staat
  • Te hard (en sowieso vaak te laat) vertragen als een voetganger of fietser in beeld komt, zelfs als die zich op een van de weg gescheiden voet- of fietspad bevindt
Hopelijk doen ze het voor de virtuele parkeersensors wel. Het is immers een verkoopbelofte die niet nagekomen wordt.