Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Sinds deze week de trotse eigenaar van een MYLR. Na 1000 km wat eerste ervaringen:

  • Wat een bak..... Heerlijk!
  • Het is echt wel een brede rakker, zeker vergeleken met mijn vorige auto.
  • Wat is AP & TACC relaxed zeg.
Wel een klein persoonlijk aandachtspunt.... Laat niet iedereen er in rijden.... Heb inmiddels de eerste velgschade doordat ze de breedte net verkeerd inschatten.
 
  • Like
Reactions: YCedric
Vandaag testritje gemaakt met een Y performance, uit Berlijn.

was toeval, ik was voor service van mijn S in Duiven, de Y performance uit Berlijn is hageltje nieuw, zat nog overal beschermfolie op, en slechts 1 km op de teller.

Er is een zwarte Y performance voor in de showroom, en de witte Y performance is er nu voor de testritten. Tesla Arnhem/Duiven

20220705_111646_HDR.jpg


20220705_111653.jpg
 
Rubberen mattenset
Heeft iemand goede ervaringen met een alternatieve rubberen mattenset, alternatief voor de wat duurdere Tesla?
Pasvorm, kwaliteit....
Op Amazon zie ik bijvoorbeeld wat staan,


maar daar zijn de meningen over verschillend....
ik heb deze 13.63US $ 5% OFF|Full Sets Plain Tpe Trunk Frunk Mats For Tesla Model 3/y 2021 2022 All-weather Cargo Liners Boot Lower Compartment Mats - Cargo Liner - AliExpress. passen prima
 
  • Like
Reactions: Boes1001 and Nick-m
Mijn Model X wordt in maart 5 jaar en omwille van de bijtelling (en levertijden) ben ik zoek naar een nieuwe auto. Natuurlijk is de Model Y de meest serieuze optie, maar zijn er mensen die andere auto's hebben. overwogen? En zo ja, welke? Ben zelf nog even bij de BMW iX3 gaan kijken, maar daar was ik in 3 minuten klaar (en dat kwam niet eens door de verkoper die echt niets van elektrisch wist). Ik wil nog even kijken naar de Mustang Mach E, maar hebben jullie nog meer opties bekeken?

Mijn Model X met 22" inch zomerbanden, 20" winterset, CCS upgrade en infotainment upgrade met (tegen die tijd) 100K km op de teller moet er in maart 2023 uit. Hoe hebben jullie je auto verkocht? de gegarandeerde restwaarde van Tesla lijkt me iets aan de lage kant, dus sta open voor alle andere opties.
 
Mijn Model X wordt in maart 5 jaar en omwille van de bijtelling (en levertijden) ben ik zoek naar een nieuwe auto. Natuurlijk is de Model Y de meest serieuze optie, maar zijn er mensen die andere auto's hebben. overwogen? En zo ja, welke? Ben zelf nog even bij de BMW iX3 gaan kijken, maar daar was ik in 3 minuten klaar (en dat kwam niet eens door de verkoper die echt niets van elektrisch wist). Ik wil nog even kijken naar de Mustang Mach E, maar hebben jullie nog meer opties bekeken?

Mijn Model X met 22" inch zomerbanden, 20" winterset, CCS upgrade en infotainment upgrade met (tegen die tijd) 100K km op de teller moet er in maart 2023 uit. Hoe hebben jullie je auto verkocht? de gegarandeerde restwaarde van Tesla lijkt me iets aan de lage kant, dus sta open voor alle andere opties.
Model Y is de meest logische keuze, en als je niet-Tesla zoekt zou ik serieus naar de EV6 kijken (of wachten op de Polestar 3).

Inruil van Tesla is echt heel laag, dan ben je nog beter af met ikwilvanmijnautoaf.nl (of gewoon zelf verkopen op Marktplaats).
 
Model Y is de meest logische keuze, en als je niet-Tesla zoekt zou ik serieus naar de EV6 kijken (of wachten op de Polestar 3).

Inruil van Tesla is echt heel laag, dan ben je nog beter af met ikwilvanmijnautoaf.nl (of gewoon zelf verkopen op Marktplaats).
Een Kia met een Tesla vergelijken is m.i. een no-go (spreek ik uit ervaring).

De restwaarde van een Tesla is toch nog steeds erg hoog? Of heb jij het expliciet over de inruilwaarde?
 
Gisteravond voor het eerst in het donker gereden met mijn MY 2022LR (met matrix/lens lampen) wat mij opvalt is dat ze echt heel veel licht geven, als ik achter een auto sta zie ik wel dat het niet te hoog staat maar met name de zijkanten zijn enorm verlicht. Is dit ook jullie ervaring?