Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik mis de model 3 in 't staatje.
Die heeft zo weinig ruimte dat hij niet meer in de top voor komt 😅

De volledige lijst is te vinden in zijn Google Sheet genaamd "TB test results":

Model 3 kan er 6+1 en 17 kwijt, de kleine achterklep en vaste hoedenplank en schuin dak helpen allemaal niet als je blokken wil stapelen, dus qua liters zal het wel minder schelen. Maar dat is niet de test ;)
 
Die heeft zo weinig ruimte dat hij niet meer in de top voor komt 😅

De volledige lijst is te vinden in zijn Google Sheet genaamd "TB test results":

Model 3 kan er 6+1 en 17 kwijt, de kleine achterklep en vaste hoedenplank en schuin dak helpen allemaal niet als je blokken wil stapelen, dus qua liters zal het wel minder schelen. Maar dat is niet de test ;)
Thankx!
Nee, qua vorm en zeker ook toegang tot de trunk is de model 3 'n beetje behelpen met grote spullen in de auto stoppen.
Qua liters kan er nog best veel idd.
 
Je kon er op wachten: Eerste after-market cargo cover.

 
Je kon er op wachten: Eerste after-market cargo cover.


Die gaat heel flink verkocht worden (totdat Tesla hem wellicht zelf gaat leveren)!
Installatie is een fluitje van een cent.
 
Je kon er op wachten: Eerste after-market cargo cover.

Ik zal eerder al een andere versie waarbij een van de bevestigingspunten zo groot was dat deze over de release button voor de achterbank moest worden gemonteerd. Er zat vervolgens wel een sparing in het bevestigingspunt, maar het zag er allemaal niet fraai uit. Deze versie spreekt mij in elk geval meer aan.

1 stuks verzenden naar NL is daarentegen best prijzig. @Herbie65 , hebben/krijgen jullie deze cover ook in het assortiment?
 
Gisteren de eerste Model Y's zien rondrijden. Het waren er 2 witte.
Ondanks dat ik deze wagen op foto's en in filmpjes er best goed uit vond zien, was dat een enorme teleurstelling in het echt.
Van vooraanzicht zie je de lijnen amper. Dus zie je echt 1 grote witte vlek in plaats van de lijnen van de motorkap enzo.
Bij de Model X valt dit supergoed mee doordat er een grille zichtbaar is die het geheel breekt.
En de Model 3 is laag genoeg waardoor dit effect er niet is.

Ik hoop dat het puur het witte model is en dat het bij de andere kleuren beter meevalt.
Maar anders toch wel een serieuze domper voor mij, want ik hoopte ooit een model Y te bezitten.
 
Gisteren de eerste Model Y's zien rondrijden. Het waren er 2 witte.
Ondanks dat ik deze wagen op foto's en in filmpjes er best goed uit vond zien, was dat een enorme teleurstelling in het echt.
Van vooraanzicht zie je de lijnen amper. Dus zie je echt 1 grote witte vlek in plaats van de lijnen van de motorkap enzo.
Bij de Model X valt dit supergoed mee doordat er een grille zichtbaar is die het geheel breekt.
En de Model 3 is laag genoeg waardoor dit effect er niet is.

Ik hoop dat het puur het witte model is en dat het bij de andere kleuren beter meevalt.
Maar anders toch wel een serieuze domper voor mij, want ik hoopte ooit een model Y te bezitten.
Laat je hem wrappen in een hip kleurtje. Setje dikke Vossen velgjes eronder en karren maar.
 
 

je zal maar een Y met 7 stoelen besteld hebben ...
Kans is groot dat als je dat gedaan hebt, je dat met een reden gedaan hebt: excuusstoeltjes voor die keer dat je met het gezin met 2 kinderen <10j naar het restaurant wil rijden, en de grootouders mee neemt. Kans is groot dat de middelste rij naar voren kan schuiven, en dat de jongste dus wel op die achterste rij past.
 
Bjorn nyland heeft zojuist een video geüpload dat de eu model y nog de lg batterypack heeft? Wat is jullie mening/idee hierover goed of slecht?

Ik ben zelf in ieder geval blij met het Panasonic pack in de m3 en zal me een beetje gen**it voelen als ik meer geld dan voor een m3 uitgeef en dan de oudere batterypack krijg, wat icm het hogere gewicht en slechtere stroomlijn het verschil in actieradius met de m3 2021 alleen maar groter maakt...
 
  • Helpful
Reactions: Robster