You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet in Europa. Heb je het kenteken?Was vandaag in Tilburg bij de Hornbach, stond een blauwe MYP. (Carbon spoiler, rode remklauwen, 21").. Ik dacht dat die er nog niet waren?
Finnik kentekencheck app bijvoorbeeld. Zie je het zoHeb ik. Staat op men dashcam. Maar geen idee waar ik moet kijken om te zien of het echt een MYP is.
Toch een LR, meneer heeft er in ieder geval genoeg moeite voor gedaan om hem op een Pc te laten lijkenFinnik kentekencheck app bijvoorbeeld. Zie je het zo
Was het niet gewoon een blauwe met de 20” zwarte velgen? Of had hij ook de carbon spoiler en rode remklauwen?Toch een LR, meneer heeft er in ieder geval genoeg moeite voor gedaan om hem op een Pc te laten lijken
Zeer knap zo in het zwart!Afgelopen dinsdag mijn Model Y Performance opgehaald in Tilburg. Na 2 x Model S nu weer helemaal blij met deze topper!
Ik weet niet of dat je op mijn post reageert maar wij hebben geen SuC gebruikt. we kwamen er 2 tegen beide bij van der valk. Wisten niet helemaal hoe dat zou gaan met caravan. Maar had uiteindelijk makkelijk gekunnen. Parkeerplaatsen waren groot en bereikbaar met caravan maar wist het niet dus nu maar voor fastned gekozen...En geen SuC gebruikt van tesla ?
Sorry, ja het was op uw postIk weet niet of dat je op mijn post reageert maar wij hebben geen SuC gebruikt. we kwamen er 2 tegen beide bij van der valk. Wisten niet helemaal hoe dat zou gaan met caravan. Maar had uiteindelijk makkelijk gekunnen. Parkeerplaatsen waren groot en bereikbaar met caravan maar wist het niet dus nu maar voor fastned gekozen...
Ondertussen de testrit gedaan met de i4.Naar mijn mening is een BMW i4 een hele mooie en goede auto, maar ruim zeker niet. Het is net waar je naar opzoek bent. Zou je aanraden een proefrit te maken in de Model Y Performance, dan heb je ook een goed idee of het de auto voor jou zou kunnen zijn.
Voor mij pluspunten zijn:
- Beste infotainment in de markt (als je het mij vraagt by far...)
- Ruimte (inclusief hoge zit op de weg)
- Snelheid (911 snelheid in een family suv )
- Afwerkingsniveau (dat echt behoorlijk goed is! totaal niet wat het in 2019 was)
- Range (zijn weinig Suv's van dit formaat die in de buurt komen)
- Geluidssyteem is echt goed
- Laadnetwerk
- App die fatsoenlijk werkt (kunnen de Duitse merken nog iets van leren!!)
Je kan de Model Y Performance zeker al testen. Ik denk dat ze in alle vestigingen wel minstens een exemplaar hebben voor testritten.Ondertussen de testrit gedaan met de i4.
Wow, wat een beauty tov een Tesla maar dat is uiteraard volledig persoonlijk. Normaal, goed doorgereden met een paar sprintjes 0 tot 100 op maximum en toch verbruik van 16,1 kWh dus positief laag.
Maar en nu baseer ik me op DNS12...
- Beste infotainment in de markt (als je het mij vraagt by far...)
Bij de BMW is niet me je dat. GPS deel ziet er nog zeer "ouderwets" uit - voor het overige zeer mooi en groot scherm maar ik had liever een scherm waar ik de andere weggebruikers zag. Ook reactie stem is niet top en als je praat en je zegt in de Tesla is toch meer ruimte dan in de BMW dan vraagt een stem het commande te herhalen??
- Ruimte (inclusief hoge zit op de weg)
De i4 is zeer klein. Geen frunk en koffer hoewel goed toegankelijk is niet groot maar vooral binnen is het toch wat krap. Ik ben 1m90 en als ik zetel goed zet dan kan er achteraan nog zeker iemand in maar niet meer van die lengte
- Snelheid (911 snelheid in een family suv )
De i4 trekt minder snel op en je hebt ook niet dat wow-gevoel. Het is gemoedelijker maar hioj lijkt wel door te gaan daar waar een Tesla sneller weg is maar dan een schokje krijgt
- Afwerkingsniveau (dat echt behoorlijk goed is! totaal niet wat het in 2019 was)
Is in de Y goed maar uiteraard in niets te vergelijken met de i4 - hier scoort deze zeker 2 niveaus beter, eerlijk is eerlij.
- Range (zijn weinig Suv's van dit formaat die in de buurt komen)
Dat viel dus zeer goed mee bij de i4 +500km MAAR is natuuelijk een veel kleinere wagen
- Geluidssyteem is echt goed
Hier wint Tesla. De standaard audio in de BMW is echt slecht. Je moet al een optie voorzien van 390 tot 950 euro om betere audi te hebben die zelf dan nog niet zo goed is
- Laadnetwerk
Dat WAS een voordeel. Openstellen is mooi maar dat voordeel valt dan deels weg.
- App die fatsoenlijk werkt (kunnen de Duitse merken nog iets van leren!!)
Geen idee want niet getest maar lees wel op andere fora dat daar inderdaad nog werk aan is.
Voor het overige vandaag bestellen is levering eind 2023/begin 2024 ... daarin ook scoort Tesla beter
Kan je de Y Performance al testen?
Goed dat je bent gaan testrijden. Is toch altijd de beste manier om erachter te komen of iets bij je past…Ondertussen de testrit gedaan met de i4.
Wow, wat een beauty tov een Tesla maar dat is uiteraard volledig persoonlijk. Normaal, goed doorgereden met een paar sprintjes 0 tot 100 op maximum en toch verbruik van 16,1 kWh dus positief laag.
Maar en nu baseer ik me op DNS12...
- Beste infotainment in de markt (als je het mij vraagt by far...)
Bij de BMW is niet me je dat. GPS deel ziet er nog zeer "ouderwets" uit - voor het overige zeer mooi en groot scherm maar ik had liever een scherm waar ik de andere weggebruikers zag. Ook reactie stem is niet top en als je praat en je zegt in de Tesla is toch meer ruimte dan in de BMW dan vraagt een stem het commande te herhalen??
- Ruimte (inclusief hoge zit op de weg)
De i4 is zeer klein. Geen frunk en koffer hoewel goed toegankelijk is niet groot maar vooral binnen is het toch wat krap. Ik ben 1m90 en als ik zetel goed zet dan kan er achteraan nog zeker iemand in maar niet meer van die lengte
- Snelheid (911 snelheid in een family suv )
De i4 trekt minder snel op en je hebt ook niet dat wow-gevoel. Het is gemoedelijker maar hioj lijkt wel door te gaan daar waar een Tesla sneller weg is maar dan een schokje krijgt
- Afwerkingsniveau (dat echt behoorlijk goed is! totaal niet wat het in 2019 was)
Is in de Y goed maar uiteraard in niets te vergelijken met de i4 - hier scoort deze zeker 2 niveaus beter, eerlijk is eerlij.
- Range (zijn weinig Suv's van dit formaat die in de buurt komen)
Dat viel dus zeer goed mee bij de i4 +500km MAAR is natuuelijk een veel kleinere wagen
- Geluidssyteem is echt goed
Hier wint Tesla. De standaard audio in de BMW is echt slecht. Je moet al een optie voorzien van 390 tot 950 euro om betere audi te hebben die zelf dan nog niet zo goed is
- Laadnetwerk
Dat WAS een voordeel. Openstellen is mooi maar dat voordeel valt dan deels weg.
- App die fatsoenlijk werkt (kunnen de Duitse merken nog iets van leren!!)
Geen idee want niet getest maar lees wel op andere fora dat daar inderdaad nog werk aan is.
Voor het overige vandaag bestellen is levering eind 2023/begin 2024 ... daarin ook scoort Tesla beter
Kan je de Y Performance al testen?
Gewoon het gebruikte materiaal.@Voodoo077
Vraagje. Wat bedoel je met:
"- Afwerkingsniveau (dat echt behoorlijk goed is! totaal niet wat het in 2019 was)
Is in de Y goed maar uiteraard in niets te vergelijken met de i4 - hier scoort deze zeker 2 niveaus beter, eerlijk is eerlij."
Wat is dan zoveel beter afgewerkt in de i4?
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Ben het met je eens op kwaliteit van stoelen en leder (vs vegan leder). Qua afwerking aan de binnenkant is er een andere filosofie toegepast. Tesla heeft echt stappen gemaakt in de afgelopen jaren. Vergelijk een model Y P maar eens met een model 3 van 2019. Tov BMW zie ik naast stoelen echt geen grote verschillen in afwerkingsniveau (maar dat is mijn mening). Voelt behoorlijk premium (raam bediening knoppen van goede kwaliteit, bekleding in deurpaneel, doorlopende lijsten in de deurpanelen, middenconsole “schuif klep” is enorm smooth en van prima materiaal). De tijd zal het leren….Gewoon het gebruikte materiaal.
Er is inderdaad niks mis met de huidige Tesla auto's zeker in vergelijking met vroeger maar als je in een Mercedes stapt en erna in een Dacia dan voel je een verschil in kwaliteit in gebruikte materialen. Dit is hier ook zo.