Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
In mijn nieuwe Y kantelen de spiegels altijd als ik parkeer, ondanks dat de instellingen naar mijnn idee goed staan. Instellingen heb ik een paar keer gewisseld en opgeslagen, ook een reboot uitgevoerd na en een nieuwe software update. Iemand een idee?
spiegel.jpg
 
In mijn nieuwe Y kantelen de spiegels altijd als ik parkeer, ondanks dat de instellingen naar mijnn idee goed staan. Instellingen heb ik een paar keer gewisseld en opgeslagen, ook een reboot uitgevoerd na en een nieuwe software update. Iemand een idee?View attachment 920089
Is het als je achteruit rijdt of wanneer je op P drukt?
In het laatste geval kan je kijken of easy entry aan staat bij profielen. Dit is een apart profiel en na parkeren gaat stoel en spiegels in de stand die hiervoor zijn ingesteld.
Spiegels automatisch kantelen gebeurt normaal bij achteruit rijden.
 
Is het als je achteruit rijdt of wanneer je op P drukt?
In het laatste geval kan je kijken of easy entry aan staat bij profielen. Dit is een apart profiel en na parkeren gaat stoel en spiegels in de stand die hiervoor zijn ingesteld.
Spiegels automatisch kantelen gebeurt normaal bij achteruit rijden.
Thx, dat lijkt inderdaad het geval.Morgen nog even testen of het nu goed staat. Fijn zo’n forum :)
 
Is het als je achteruit rijdt of wanneer je op P drukt?
In het laatste geval kan je kijken of easy entry aan staat bij profielen. Dit is een apart profiel en na parkeren gaat stoel en spiegels in de stand die hiervoor zijn ingesteld.
Spiegels automatisch kantelen gebeurt normaal bij achteruit rijden.
Was inderdaad Easy Entry. Opgelost, nogmaals dank!
 
Gisteren had ik een Tesla ranger bij me op bezoek, en hij had geen model S service auto meer, maar een Y RWD, maar dan wel een uit Berlijn, met de Byd blade batterijen. Die zijn toch nog niet te bestellen? Of wel? Hij was er zelf zeer te spreken over..
 
Een neef van mij gaat volgende week een testrit maken met een MY.
Hij wil een MY LR, maar wil er zeker van zijn die die uit Duitsland komt. Kan je dit ergens meegeven in de bestelling?
Jazeker, zeg tegen hem de kleur quicksilver of de kleur cherry red te kopen. Die worden namelijk alleen maar in Giga Berlin gemaakt. Aangeven dat je er een uit Duitsland wil kan maar gaat je niets helpen. Het is namelijk niet aan te geven. Het is maar net welke beschikbaar is op het moment.
 
  • Like
Reactions: Xfrank