Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de sms gehad dat ik mijn Y LR AWD (Black/Black, “20, trekhaak) 3 maart kan ophalen in Tilburg. Besteld ~ 3 weken na de prijsverlaging van januari, dus zeer snel.

Ik ga mijn geliefde M3 na bijna 4 jaar en vandaag 100k op de teller wel missen.
Dat dacht ik ook, maar van missen is nog helemaal geen sprake, in tegendeel. Je gaat er echt op vooruit.
 
Ik ook zojuist voor mijn MYLRQS, van onbekend naar 19 april - 3 juli. Dat terwijl Tesla me ooit Jan-Maart vertelde, de site nog aangeeft Maart-April. We shall see! Ik kan nog wel even geduld hebben, mijn huidige Model 3 is ook geen straf om te rijden :)

Ik ook. Mijn MYLR QS gemini wielen en wit interieur en ze veranderden de geschatte levering van FEB - MAR 2023 naar 17 mei - 31 juli.

Besteling van MYLR Quicksilver (Berlijn) van eind januari. Oorspronkelijk in de app "februari-maart". Deze namiddag geupdated naar "10 april - 4 juni".

Mijn bestelling MYLR QuickSilver op 26 januari staat nu voor levering 28 april - 12 juli. Afwachten dus maar, wanneer de daadwerkelijke leverdatum is ….
Wij gaan allemaal met dezelfde auto rijden, enfin, de buitenkant toch :)
 
  • Funny
Reactions: EddYct
Hier ook een nieuwe leverdatum. Besteld MYLR wit/wit/20" van feb/mrt naar jul/okt. Wacht het even af of het een bug is. Zoniet dan mss maar overstappen naar mach E 100kwh. Daar werken overigens de uss en warmtepomp wel.
De "bug" is nog niet hersteld, nog steeds mei-juli levering bij mij :) . Zal er issue's zijn met de lakstraat of de aanlevering van onderdelen voor MiG auto's?
 
Bij mij hetzelfde, voor een MYLR Quick Silver 19" zwart interieur. Op 5 februari besteld met een indicatieve leverperiode februari/maart, die nu verschoven is naar 4 mei - 18 juli (staat nu nog zo in de Tesla App)

Gisteren direct met Tesla Tilburg gebeld. Daar werd me verteld dat ik de eerste was die belde. Er zou contact worden opgenomen met de afdeling logistiek om na te gaan of het een glitch was. Wanneer ik niets meer zou horen, dan geld "it is what it is" :(

Extra balen omdat ik net daarvoor de verkoop van mijn huidige auto via "ikwilvanmijnautoaf" had bevestigd.
 
Ik zal mezelf ook even op "het lijstje" aanmelden: MYLR QuickSilver besteld op 11 Feb. Stond tot gisteren op Feb-Mrt, nu op 11-mei tot 25-juli. Op de website zelf staat nog steeds mrt-apr voor dezelfde auto. Zwart int, geen trekhaak, standaard wielen. Wel spannend, je wilt toch je nieuwe speeltje. En de originele auto al verkocht (inruil was belachelijk laag bij Tesla).
 
Bij mij hetzelfde, voor een MYLR Quick Silver 19" zwart interieur. Op 5 februari besteld met een indicatieve leverperiode februari/maart, die nu verschoven is naar 4 mei - 18 juli (staat nu nog zo in de Tesla App)

Extra balen omdat ik net daarvoor de verkoop van mijn huidige auto via "ikwilvanmijnautoaf" had bevestigd.
Hee, dat klopt precies dan: ik heb 6 dagen later besteld en sta ook ongeveer 6 dagen later in de planning. :) En ook ik heb mijn auto verkocht via zo'n site (alleen deed ik het met ANWB / BAC Autoveiling). Vind het eigenlijk vreemd dat als je NU op de site kijkt er staat dat het maart-april is (die schoof gewoon door toen feb bijna afgelopen was), maar als je dan besteld hebt is het mei-jul. Maargoed, ik ga me er niet druk over maken. Als de auto er is ben ik er klaar voor, tot die tijd met de 2e auto en de motor dan haha.
 
Ik zal mezelf ook even op "het lijstje" aanmelden: MYLR QuickSilver besteld op 11 Feb. Stond tot gisteren op Feb-Mrt, nu op 11-mei tot 25-juli. Op de website zelf staat nog steeds mrt-apr voor dezelfde auto. Zwart int, geen trekhaak, standaard wielen. Wel spannend, je wilt toch je nieuwe speeltje. En de originele auto al verkocht (inruil was belachelijk laag bij Tesla).
Moet mijn auto nog verkopen, maar werd idd niet vrolijk van het inruilbod van Tesla. Aan de andere kant was dat wel te verwachten. Ik ga een aanvraag indienen bij ANWB en via via ook nog een inkoper benaderen.
 
Moet mijn auto nog verkopen, maar werd idd niet vrolijk van het inruilbod van Tesla. Aan de andere kant was dat wel te verwachten. Ik ga een aanvraag indienen bij ANWB en via via ook nog een inkoper benaderen.
Ging op zich prima met ANWB. Wel emotioneel zwaar voor pappa, afscheid nemen van de BMW haha. Was de eerste keer dat ik een auto inlever zonder direct de nieuwe mee te nemen, dat was wel even wennen. Nu maar wachten tot mei-jul en dan in Tilburg zien te komen. Waarom levert Tesla niet af in Amsterdam of aan huis in NL eigenlijk?
 
Moet mijn auto nog verkopen, maar werd idd niet vrolijk van het inruilbod van Tesla. Aan de andere kant was dat wel te verwachten. Ik ga een aanvraag indienen bij ANWB en via via ook nog een inkoper benaderen.
Ik had een S 75D in te ruilen, de ANWB wilde het niet eens proberen (zij zijn alleen tussenpersoon, ze kopen zelf geen auto's) omdat na de prijsdaling volgens hun alle Tesla's onverkoopbaar waren (B-S uiteraard, maar helaas). Andere inkopers kwamen ook met absurde of zelfs geen biedingen, dus uiteindelijk bij Tesla zelf ingeruild.