Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik merk ineens een verschil op in de Tesla app mbt de levering.

Voorheen stond er geen 'verwachte' levering.
Als ik dan naar mijn account ga, dan stond daar wel: verwachte levering mei 2022. Er stonden geen taken meer open.
View attachment 798746
Sinds vandaag heeft de app WEL een verwachtte levering. De laatste update van de app op mijn telefoon is 12 april. Dat kan het volgens mij niet zijn.
View attachment 798747
Iemand een idee of het nog iets betekent?
Goed gezien. Ik dacht dat het er gisteren inderdaad niet stond.

Helaas is het slechte nieuws dat er bij mij verwachte levering april staat ... en dat zou dus morgen zijn. Ik heb echter nog geen mail gehad van Tesla. Dat is de volgende stap volgens de verkoper. Ik ben afgelopen maandag nog gaan horen. Ze zeiden waarschijnlijk mei.

Je kan echter ook zoeken naar je VIN nummer. Zolang die niet op je account zit is je auto nog niet gemaakt, of toch zit hij nog niet in de planning.

Voor Giga Berlijn moet je zoeken op XP7.

 
Vandaag een mooie MYP overhandigd gekregen! Heerlijke machine. Er schijnen zo’n 80 leveringen plaats te gaan vinden de komende tijd. Bij mij veranderde ongeveer 5 dagen voor levering de verwachtte aflever maand in een verwachtte aflever week.

Succes iedereen die nog even moet wachten, het wachten zeker waard 👍🏻

B43324D4-7221-490D-BE8B-9CBA8EE7D363.jpeg
A2DA4708-6A83-4BE3-96C7-A9F159B77EBA.jpeg
 
Vandaag een mooie MYP overhandigd gekregen! Heerlijke machine. Er schijnen zo’n 80 leveringen plaats te gaan vinden de komende tijd. Bij mij veranderde ongeveer 5 dagen voor levering de verwachtte aflever maand in een verwachtte aflever week.

Succes iedereen die nog even moet wachten, het wachten zeker waard 👍🏻

View attachment 798784View attachment 798785
Wow. Exact mijn order. Gefeliciteerd man, prachtige wagen. Ik zal nog even geduld moeten hebben 😌
 
  • Like
Reactions: DNS12
Vandaag een mooie MYP overhandigd gekregen! Heerlijke machine. Er schijnen zo’n 80 leveringen plaats te gaan vinden de komende tijd. Bij mij veranderde ongeveer 5 dagen voor levering de verwachtte aflever maand in een verwachtte aflever week.

Succes iedereen die nog even moet wachten, het wachten zeker waard 👍🏻

View attachment 798784View attachment 798785
Wow gefeliciteerd man! Mag ik vragen wanneer jij hem besteld had?
Ik ben zo verbaasd dat ik met mijn bestelling van maart 21 nog niet eens een verwachte datum heb in mijn app/account
 
  • Like
Reactions: DNS12
In Nederland zijn er 32 geleverd. Waarbij de laatste batch op 15-4 een kenteken hebben gehad, allen voor de sec’s.

Welke data heb je gebruikt om op Y Performance te filteren? Hier een gewone Y in bestelling met levering komende (mei) maand. Benieuwd of er überhaupt nog wat op kenteken gezet wordt.

Trouwens, paar berichten verder nog een Nederlandse Y Performance uitgeleverd met, als ik het goed zie, LK als laatste 2 letters. Wellicht dat de RDW data iets achterloopt?
 
Vandaag een mooie MYP overhandigd gekregen! Heerlijke machine. Er schijnen zo’n 80 leveringen plaats te gaan vinden de komende tijd. Bij mij veranderde ongeveer 5 dagen voor levering de verwachtte aflever maand in een verwachtte aflever week.

Succes iedereen die nog even moet wachten, het wachten zeker waard 👍🏻

View attachment 798784View attachment 798785
Ziet er mooi uit zeg! Ook ik dezelfde specs besteld en als ik ‘m zo zie, goede keuze :).

Veel plezier met de Y
 
  • Like
Reactions: Jelger and DNS12
Welke data heb je gebruikt om op Y Performance te filteren? Hier een gewone Y in bestelling met levering komende (mei) maand. Benieuwd of er überhaupt nog wat op kenteken gezet wordt.

Trouwens, paar berichten verder nog een Nederlandse Y Performance uitgeleverd met, als ik het goed zie, LK als laatste 2 letters. Wellicht dat de RDW data iets achterloopt?
Filter op gewicht en de data loopt 1 dag op achter, je ziet dus dat er op 29-4 nog 4 op kenteken gezet.
Dit is een filter voor alle Tesla's TeslaOverallv2 | Open Data | RDW
 
Last edited:
Direct ff gekeken. Bij mij staat ie nog wel in de app (en op de site).

Heb nav de eerdere tip ook gekeken in de source-code, maar bij mij is er ook nog geen vin toegekend. Ik vermoed dat er bij jou ook nog geen vin staat?
Neen, helaas. Erger nog, ik heb geen verwachte levertermijn meer, ook niet op de website. Ik hoop niet dat ze aan de andere kleuren gaan beginnen en even stoppen met zwart en wit ...
 
Ik vindt het vooral enorm bizar (lees : frustrerend) dat de mensen van de Tesla Stores zelf geen antwoord kunnen geven op vragen ivm de levertermijn. Ik wacht nu al van januari 2021 op mijn grijze MYP. In januari 2022 belde ze mij op om te zeggen dat eerst de zwarte gemaakt gingen worden, dus sneller geleverd. In overleg met hen heb ik dan ook een zwarte besteld ( ik laat de auto wrappen, kleur maakt niet uit )
Nu weten ze van beide auto’s de verwachte levertermijn + status van mijn bestelling. Ik snap
Dat gezien de omstandigheden in de wereld het niet makkelijk is, maar we bestellen geen brood hé.
 
Ik vindt het vooral enorm bizar (lees : frustrerend) dat de mensen van de Tesla Stores zelf geen antwoord kunnen geven op vragen ivm de levertermijn. Ik wacht nu al van januari 2021 op mijn grijze MYP. In januari 2022 belde ze mij op om te zeggen dat eerst de zwarte gemaakt gingen worden, dus sneller geleverd. In overleg met hen heb ik dan ook een zwarte besteld ( ik laat de auto wrappen, kleur maakt niet uit )
Nu weten ze van beide auto’s de verwachte levertermijn + status van mijn bestelling. Ik snap
Dat gezien de omstandigheden in de wereld het niet makkelijk is, maar we bestellen geen brood hé.
Op zich niet zo raar dat ze geen levertijden kunnen geven, zeker in deze tijd.
Wij hebben ook producten waarvan de fabrikant niet weet wanneer ze geleverd worden. Sommige levertijden kunnen oplopen tot bijna een jaar.