Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.

Ik ben bang voor verdere vertragingen. Mijn MYLR zou logischerwijs vanuit Shanghai moeten komen. Mei 2022 lijkt dan een utopie (ondanks dat dat nog steeds de verwachting is volgens de app)
 

Ik ben bang voor verdere vertragingen. Mijn MYLR zou logischerwijs vanuit Shanghai moeten komen. Mei 2022 lijkt dan een utopie (ondanks dat dat nog steeds de verwachting is volgens de app)
Ik denk dat de eerste boot uit China pas rond 14 juni gepland staat om aan te komen in Zeebrugge. Is ook een belangrijke voor Duitsland voor de levering van battery packs. (de voorraad zou schaars beginnen te worden)
 
Ik denk niet dat de battery packs met een vehicle carrier worden gebracht, al kan ik me best voorstellen dat die op beginnen te raken. Hebben de batterij-fabrieken ook stil gelegen?
Batterypacks 2170 Worden in Gigafactory 3 (Shanghai) gemaakt). Ik heb daar in een ander draadje al eens voor gewaarschuwd: dat gaat GF4 (Grünheide) raken. Verder zullen ook toeleveranciers niet alles kunnen leveren en als er een onderdeel ontbreekt komt de auto niet af (dat zie je wel aan het trekhakenverhaal hierboven, heel lullig overigens voor die bestellers dat ze wachtten op een onderdeel dat nooit meer als onderdeel wordt geleverd, maar alleen achteraf wordt geïnstalleerd.)
 
  • Informative
Reactions: peter85
Verder is er bij mij ook niets veranderd aan mijn bestelling (Ook nog steeds niets van datum)

Op dit moment worden er wagens geleverd in Zweden met VINs in de 4900.
Dit komt neer op een productie van ongeveer 460 wagens per week.
hier staat nog helemaal niks. Feb 2020 besteld.... blauwe model Y P.
Blauwe MYP worden op dit moment spijtig genoeg nog niet gemaakt. Enkel zwart en wit.
Begin april een Model Y Performance besteld in België. Momenteel staat er ‘Juli’ als levering.

Zijn er nog anderen uit België met een MYP bestelling?
Ja, zwart/zwart in april 2021 (levering voor in Hasselt)
 
Tesla gisteren aan de lijn gehad in verband met overname. Nog eens gevraagd hoe het zat met de witte MYP omdat ik geen verwachte levertijd meer heb (ik had april) en er op de site bij een nieuwe bestelling eerst augustus stond en nu augustus - november.

Hij zei dat ze nog steeds enkel met zwarte modellen bezig zijn en dat wit voor het derde trimester is. Ik weet eigenlijk niet of ze het zelf weten.