Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er mensen die een (Y) levering voorzien hadden deze of volgende week? Zoja gaat die effectief nog door? Kennis van mij kocht een CPO model S uit 2017. Levering in Aartselaar was voorzien gisteren maar last-minute met 2 weken uitgesteld omdat men voor “alle” leveringen diende te wachten op een belangrijke firmware update. Die zou een kleine 2 weken op zich laten wachten.
 
Zijn er mensen die een (Y) levering voorzien hadden deze of volgende week? Zoja gaat die effectief nog door? Kennis van mij kocht een CPO model S uit 2017. Levering in Aartselaar was voorzien gisteren maar last-minute met 2 weken uitgesteld omdat men voor “alle” leveringen diende te wachten op een belangrijke firmware update. Die zou een kleine 2 weken op zich laten wachten.
Ja twitter wordt geïntegreerd in de software. Voor elke AP abort, wordt er een twitter bericht de wereld ingestuurd. 😃
 
iemand een idee met volgend probleem ?: model Y maart 2022 geleverd , trekhaak wordt door Tesla service achteraf op de wagen bevestigd , vandaag voor de eerste keer trekhaak gemonteerd . Heb deze terug verwijderd . Nu krijg ik melding " cruise controle niet beschikbaar " . Op autosnelweg, andere wegen geprobeerd , ... lukt niet .. Alle zaken op het tabblad auto pilot staan ingeschakeld zoals voorheen
 
iemand een idee met volgend probleem ?: model Y maart 2022 geleverd , trekhaak wordt door Tesla service achteraf op de wagen bevestigd , vandaag voor de eerste keer trekhaak gemonteerd . Heb deze terug verwijderd . Nu krijg ik melding " cruise controle niet beschikbaar " . Op autosnelweg, andere wegen geprobeerd , ... lukt niet .. Alle zaken op het tabblad auto pilot staan ingeschakeld zoals voorheen
sorry, fout draadje , zal het elders posten
 
Ik ben net tijdens mijn middagpauze eens binnengesprongen in Hasselt om de MYP die daar staat te bekijken.
Daar wisten ze mij te vertellen dat er in België nog maar 6 exemplaren geleverd zijn aan klanten.(de initiële 6 in Zaventem)
Volgende week krijgen ze in Hasselt wel 6 zwarte MYP geleverd. (3 voor bestellingen uit Hasselt en 3 uit Antwerpen. (allemaal af te halen in Hasselt)
De gelukkige eigenaars zijn al verwittigd, dus moest je nog niets gehoord hebben, zal je nog wat geduld moeten hebben.

De MYP leveringen gaan dus eindelijk echt beginnen in België.
 
  • Like
Reactions: noleMretouW
Voor degenen in België die wachten op levering. Op Twitter dit draadje tegengekomen :

Belgium.png


Gepost op 17 mei.