Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mail dit weekend van KBC autolease:
De leverancier meldde ons dat de levering van uw wagen voorzien is op 01/06/2022.

  • Bestelling : xxxxxx
  • Bestuurder : Brock, Christophe
  • Voertuig : TESLA MODEL Y Performance Dual Motor AWD 490PK 5d/p AUT ($MTY05 + $SPTY1)

    Ondanks verschillende aanmaningen, heeft de dealer nog niet bevestigd dat het voertuig levering klaar is. Hierdoor zal de verwachte leverdatum niet gerespecteerd kunnen worden.

    We bezorgen u zo spoedig mogelijk meer informatie.
Bestelling geplaatst in Juni 2021
Nog even geduldig afwachten dus... Het begint te wegen ;-)
 
Status ongewijzigd. Er heeft heel even 19-30 juni in de app gestaan maar daarna is het steevast September. En aangezien er geen boten meer uit Shanghai gaan komen zal dat wel zo blijven.
Bij mij staat de levering weer op juli. Was aanvankelijk bij bestelling begin maart zo voorzien, maar was even 14-30 juni.
Het zou de eerste keer zijn dat een boot in de eerste maand van een kwartaal aankomt. Ik dacht bij bestelling dat hij misschien van Berlijn zou komen.
 
Die hoop heb ik opgegeven en daarna definitief besteld wetende dat het een Shanghai wagen zou gaan worden. Eigenlijk waren we aan het wachten op een LR uit Berlijn in de nieuwe zilver.

De kans dat dat gebeurt voor de eerste helft van 2023 acht ik nagenoeg nul en de kans dat we voor die tijd nog een prijsstijging krijgen nagenoeg 100%. Dan rij ik liever binnen enkele maanden nieuw dan over een jaar pas tegen een nog hogere prijs.
 
  • Like
Reactions: Nielsjah95
Bij mij staat de levering weer op juli. Was aanvankelijk bij bestelling begin maart zo voorzien, maar was even 14-30 juni.
Het zou de eerste keer zijn dat een boot in de eerste maand van een kwartaal aankomt. Ik dacht bij bestelling dat hij misschien van Berlijn zou komen.

Hier een update gekregen van de levering. Was juli 2022, gewijzigd in 14 juni - 28 juni.
(MYL)
Bij mij ook een update: 4-10 juli. Update moet dus vannacht gebeurd zijn.
 
Longrange of performance? En wanneer besteld?
15-3 besteld, grijs LR met zwart interieur en 20" velgen.
Afgelopen maanden bijzondere EDD's voorbij zien komen. Ten tijde van bestellen mei 2022, toen een sprong naar september 2022, juni 2022, mei 2022 en sinds vandaag dus juni 2022 en een VIN in de broncode. Net Tesla nog gesproken over de betaling en hij bevestigde de VIN als een 'hard match' wat dat dan ook mag betekenen.