Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nadelen "low" stand

This site may earn commission on affiliate links.
Om dit topic nog even een schop te geven, ik wil binnenkort dan toch de Tesla Model X laten uitlijnen op stand low.

Zijn er bedrijven die aan te raden zijn in het Zuid-Westen van Nederland of het Noord-Westen van Belgie? @CJA Hulskamp heeft een suggestie gedaan maar zit helaas niet hier om de hoek :D
 
Om dit topic nog even een schop te geven, ik wil binnenkort dan toch de Tesla Model X laten uitlijnen op stand low.

Zijn er bedrijven die aan te raden zijn in het Zuid-Westen van Nederland of het Noord-Westen van Belgie? @CJA Hulskamp heeft een suggestie gedaan maar zit helaas niet hier om de hoek :D


Elk bandenbedrijf kan dit. Echt niks bijzonders aan. Gewoon zorgen dat deze in de Low stand staat als je deze afgeeft.
 
Elk bandenbedrijf kan dit. Echt niks bijzonders aan. Gewoon zorgen dat deze in de Low stand staat als je deze afgeeft.

Dat zou je wel zeggen, maar de achteras is kennelijk niet aan te passen zoals wooter hieronder ook aangeeft.
Ik vermoed zelfs dat er een verschil zit tussen de Model X en de Model S, daar de Model S wel een aanpasbare achteras heeft.


Ik rij ook op low, maar heb enkele maanden geleden mijn Model X laten uitlijnen en daarbij bleek dat het camber van de achteras niet aan te passen valt, en bij low je iets teveel negatief camber hebt.

@4DXP had het er al over in zijn topics
Lowering brackets tegen shudder of gewoon verlagen
Adjustable Rear Camber Bushings for Tesla Model S and Model X
 
Dat zou je wel zeggen, maar de achteras is kennelijk niet aan te passen zoals wooter hieronder ook aangeeft.
Ik vermoed zelfs dat er een verschil zit tussen de Model X en de Model S, daar de Model S wel een aanpasbare achteras heeft.

Dat klopt, maar de enige manier is de ophanging aan te passen maar dat is iets anders dan uitlijnen.