Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen woensdag reed ik met Rzap naar Oosterhout en zag op de kaart in zijn Tesla de nieuwe A4 van Delft naar Schiedam staan.
Had hem zelf nog niet eerder gezien in de nav, maar er is dus blijkbaar eindelijk een update waarin hij is opgenomen. :)
 
Afgelopen woensdag reed ik met Rzap naar Oosterhout en zag op de kaart in zijn Tesla de nieuwe A4 van Delft naar Schiedam staan.
Had hem zelf nog niet eerder gezien in de nav, maar er is dus blijkbaar eindelijk een update waarin hij is opgenomen. :)
Op de grote kaart staat de weg wel, maar de navigatie heeft er nog steeds geen kaas van gegeten. Toen ik er vorige week reed ging mijn MS gewoon in de ankers ter hoogte van de Kruithuisweg.
 
Confirmed, gisteren nog de nieuwe A4 genomen, en hij had geen idee. Navigatie is om je voor te schamen, en het enige echte kritiekpunt voor Tesla: ze doen er al jaren geen reet aan.
De file aanduiding in Maps is echter subliem, en heb ik altijd op staan, dat dan weer wel.
 
  • Like
Reactions: leysfi