Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe exclusieve club: SoC < 5 km

This site may earn commission on affiliate links.
Als het je "overkomt" dan heb je waarschijnlijk al een paar missinschattingen gemaakt. Zoiets als vreemde omgeving, slecht weer o.i.d.
Het is mij ook nog nooit overkomen en ook stuur ik er niet op :). Het laagste is 9% geweest. Er zitten hele oude elektronen in de batterij ;)


A.d.a.k. heeft Elon in een tweet aangegeven dat het geen probleem is om tot 5% te ontladen, mits je maar gelijk weer oplaad.
 
Last edited:
38A09071-77A6-4299-8CEB-4347D64D6BD3.jpeg

Net de directrice aan de lijn die nog 10 km naar huis moest en nog 3 km bereik had.
Toch maar even bij een vriend 7 km van huis laten stoppen met dit resultaat. Geloof niet dat het me in dank afgenomen wordt dat ik gezegd heb dat ze het makkelijk zou redden.:D
 
Ik ben tot 2km gegaan bij SuC Naarden... Tesla navigatie had op zich redelijk goed gepland vanuit Friesland, alleen die windkracht 6 tegen in de polder met regen en kou leidde tot nogal wat ruim verbruik, ondanks de waarschuwing om 110 te gaan rijden die ik netjes heb opgevolgd. Alleen helaas geen bewijs :D
 
Ik ben tot 2km gegaan bij SuC Naarden... Tesla navigatie had op zich redelijk goed gepland vanuit Friesland, alleen die windkracht 6 tegen in de polder met regen en kou leidde tot nogal wat ruim verbruik, ondanks de waarschuwing om 110 te gaan rijden die ik netjes heb opgevolgd. Alleen helaas geen bewijs :D

was je echt vertrokken uit Friesland? Regen, kou, etc? Ik maak mij op voor 30 graden in Naarden.
 
  • Funny
Reactions: job-lek and M13z1
Gisteren 20/09 naar padelplein gereden. Bedoeling was om daar aan een paal van Bluecorner een beetje bij te laden.
Ter plaatste bleek mijn Smoov app de laadpaal niet te vinden. Ttz volgens de app stond hij 200 m verderop ?? Het lukte dus niet om daar te laden. Dan maar op het gemakje naar huis. 200 m voor mijn huis kwam de 0 km op het scherm, maar heb nog probleemloos mijn garage in kunnen rijden.
IMG-20200920-WA0000.jpeg
 
Gisteren 20/09 naar padelplein gereden. Bedoeling was om daar aan een paal van Bluecorner een beetje bij te laden.
Ter plaatste bleek mijn Smoov app de laadpaal niet te vinden. Ttz volgens de app stond hij 200 m verderop ?? Het lukte dus niet om daar te laden. Dan maar op het gemakje naar huis. 200 m voor mijn huis kwam de 0 km op het scherm, maar heb nog probleemloos mijn garage in kunnen rijden.View attachment 590548

Een S60D, die zie je niet zo vaak!
 
  • Like
Reactions: robertvg