robertvg
Extremely Well-Known Member
Mercedes heeft in 12 jaar tijd het gewicht van het KERS systeem (regeneratief remmen) 80% verminderd en de opslag verdubbeld.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eens zien of Albon Max wel kan bijhoudenGASLY out ALBON in !
Viel niet mee de afgelopen weken de sensationele races te volgen
View attachment 440879
Eens zien of Albon Max wel kan bijhouden
Helaas al weer terug maar was rond Lastovo, Mljet, Dubrovnik etc.Haha lekker! Waar zit je in Kroatie? Gezien het bier
Ik vermoed dat dit ook wel komt doordat Max zowat de enige is die nog zorgt voor spektakel.
Bij Lewis, Vettel, en andere Bottassen vallen we in slaap.
Charles Leclerc is voorlopig het enige andere lichtpunt.
Om even Tesla en de F1 bij elkaar te halen: Ik vertrek met 2 vrienden donderdagmiddag 7 mei 2020 naar Barcelona, om daar vrijdag, zaterdag en zondag bij het Formule 1 spektakel te zijn, en na de race weer terug naar huis te rijden, om maandagochtend weer thuis te arriveren. Voor mij de eerste keer zo'n stuk met de Tesla, en ik ben benieuwd of de korte(re) range van de SR+ mij/ons gaat irriteren tijdens deze rit. Ik zie trouwens dat er op het circuit van Barcelona een destination charger achter de paddock staat. Al gemaild met het circuit maar ze zijn niet heel behulpzaam om mij toegang tot die lader te verschaffen... is het niet zo dat een destination charger altijd publiekelijk toegankelijk moet zijn?
Hoeveel is je range op 90%? Ik zit inmiddels op 329 en kom af van 345. Ik weet niet beter.Om even Tesla en de F1 bij elkaar te halen: Ik vertrek met 2 vrienden donderdagmiddag 7 mei 2020 naar Barcelona, om daar vrijdag, zaterdag en zondag bij het Formule 1 spektakel te zijn, en na de race weer terug naar huis te rijden, om maandagochtend weer thuis te arriveren. Voor mij de eerste keer zo'n stuk met de Tesla, en ik ben benieuwd of de korte(re) range van de SR+ mij/ons gaat irriteren tijdens deze rit. Ik zie trouwens dat er op het circuit van Barcelona een destination charger achter de paddock staat. Al gemaild met het circuit maar ze zijn niet heel behulpzaam om mij toegang tot die lader te verschaffen... is het niet zo dat een destination charger altijd publiekelijk toegankelijk moet zijn?