Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds het verlies van tapatalk lukt het me niet meer on TMC te volgen en dat mis ik best...
Hoe doen jullie dit nu?
Het liefst wil ik een aantal topics volgen op de mobiel...

Het is er inderdaad niet beter op geworden. Je kan Pushbullet gebruiken om notificaties voor specifieke threads te krijgen maar het lezen en replyen is lang niet zo eenvoudig meer. Ik log nu vaak weer met een browser in op de ouderwetse traaaaaaaaaaaage website.
 
Je staat er van te kijken hoeveel AA en/of AAA batterijen je in je huis hebt.
Een mooi moment om over te schakelen naar compleet oplaadbaar: in de week van 29 juni t/m 5 juli zijn bij Action oplaadbare AA of AAA batterijen voor Euro 2.49 per 4 te koop! :)

ik twijfel of de action kwaliteit altijd gelijk is aan de standaard kwaliteit van een product.
Al een paar keer de indruk gehad dat je daar de productiemisbaksels koopt.
Ooit daar eens een spuitbus zilver gekocht waar goudkleurige verf in zat:(
 
Ik weet het niet zeker Xavier, maarop het plaatje dat erbij stond leek het een bekend (en dat is zeker niet een goedkoop) merk. Ik meen het eerder voor een veel hogere prijs bij Staples te hebben gezien.

Maarten, Ik hoop voor jou dat ze goed zijn maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Als je hun winkel binnenwandelt zie je niks anders dan abnormaal goedkope prijzen zelfs voor Chinees materiaal, hou er dan nog rekening mee dat zelfs action er nog aan moet verdienen; ze zijn geen liefdadigheidsinstelling hé, en hun producenten moeten er ook nog eens aan verdienen… . Het is bijna niet meer voor te stellen.
Let op met dingen die verdacht lijken op gekende merken, de Chinezen zijn nu toch de beste copycats.
Zo heb ik met eigen ogen producten gezien producten gezien van Durocell en Panasoanic… .

Twee weken terug nog bij verkoop van tweedehands spullen een Rolex polsuurwerk in mijn handen gehad waarvan ik me bijna had laten gaan en dacht dat het een echte was. Zag er echt uit, secondewijzer bewoog correct, juiste gewicht, juiste graveer markeringen en met € 250,- vraagprijs een megakoopje. Mijn zoon liep al warm voor dat ding maar bij het losdraaien van de kroon voelde ik nattigheid, de knop zat me te los en toen ik op stand 1 de datum niet kon verzetten maar dat het uur veranderde en de datum om de 24u versprong wist ik FAKE !
Het ziet er soms zo geloofwaardig uit.

Om terug te komen bij die oplaadbare batterijen ga ik persoonlijk voor Varta en GP, heb daar de beste ervaring mee.
Duracell voor Alkaline batterijen, maar heb geen ervaring met Duracell oplaadbare batterijen.

Xavier
 
  • Disagree
Reactions: robertvg
Om terug te komen bij die oplaadbare batterijen ga ik persoonlijk voor Varta en GP, heb daar de beste ervaring mee.
Duracell voor Alkaline batterijen, maar heb geen ervaring met Duracell oplaadbare batterijen.
Xavier

Was niet voor mijzelf hoor, heb zo'n beetje alle batterijen in huis al vervangen door oplaadbare van Varta en die bevallen goed.
Met name de nieuwste lader van Varta ben ik erg tevreden over.
Deze meet dat de batterijen vol zijn en stopt dan automatisch met laden.
De batterijen van Action zijn van PowerBase. Zijn inderdaad niet hetzelfde merk als de veel duurdere bij Staples, die zijn van Energizer.
Op internet wordt inderdaad door de nodige gebruikers aangegeven dat de PowerBase batterijen relatief snel ontladen.
Goedkoop kan inderdaad wel eens duurkoop blijken. Lijkt dus een terechte waarschuwing Xavier!
 
Maarten, Ik hoop voor jou dat ze goed zijn maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Als je hun winkel binnenwandelt zie je niks anders dan abnormaal goedkope prijzen zelfs voor Chinees materiaal, hou er dan nog rekening mee dat zelfs action er nog aan moet verdienen; ze zijn geen liefdadigheidsinstelling hé, en hun producenten moeten er ook nog eens aan verdienen… . Het is bijna niet meer voor te stellen.
Let op met dingen die verdacht lijken op gekende merken, de Chinezen zijn nu toch de beste copycats.
Zo heb ik met eigen ogen producten gezien producten gezien van Durocell en Panasoanic… .

Twee weken terug nog bij verkoop van tweedehands spullen een Rolex polsuurwerk in mijn handen gehad waarvan ik me bijna had laten gaan en dacht dat het een echte was. Zag er echt uit, secondewijzer bewoog correct, juiste gewicht, juiste graveer markeringen en met € 250,- vraagprijs een megakoopje. Mijn zoon liep al warm voor dat ding maar bij het losdraaien van de kroon voelde ik nattigheid, de knop zat me te los en toen ik op stand 1 de datum niet kon verzetten maar dat het uur veranderde en de datum om de 24u versprong wist ik FAKE !
Het ziet er soms zo geloofwaardig uit.

Om terug te komen bij die oplaadbare batterijen ga ik persoonlijk voor Varta en GP, heb daar de beste ervaring mee.
Duracell voor Alkaline batterijen, maar heb geen ervaring met Duracell oplaadbare batterijen.

Xavier
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is het dat bijna altijd ook.
Voor 250euro koop je geen Rolex, tenzij gestolen.
 
  • Like
Reactions: robertvg
toch nog een positieve noot vandaag.
net mijn 200ste funny rate gescoord
200funnykopie.jpg
 
Xfrank said:
ze is net terug van vakantie op Bali en ze is momenteel niet echt op zoek naar een vaste job, Ze heeft andere plannen...o_O
Ze wil in januari op wereldreis vertrekken voor 5 maand. (zelf sta ik hier niet echt voor te springen:confused:)

Altijd laten doen! Mijn 2 oudste zonen hebben dit ook gedaan. Zeer goed voor hun ontwikkeling en zelfstandigheid.
die van ons lijkt wel zelfstandig geboren te zijn.;) Maar ze gaat door met haar plannen.
Ze heeft net een blog online gezet.
Travel-love-peacens.com