Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Xfrank said:
....
Ze wil in januari op wereldreis vertrekken voor 5 maand. (zelf sta ik hier niet echt voor te springen:confused:)


die van ons lijkt wel zelfstandig geboren te zijn.;) Maar ze gaat door met haar plannen.
Ze heeft net een blog online gezet.
Travel-love-peacens.com
Blonde haren, blauwe ogen. Kan me voorstellen dat je daar niet om staat te springen. Mijn dochter heeft dezelfde combinatie. Gelukkig is ze nog 5, dus de eerste jaren hoef ik me nog niet druk te maken....sterkte! ;)
 
2016-07-10 19.06.47-1.jpg

SuperCharger in Eindhoven ge-iced!
 
Ik ben net terug uit Bali waar ik bij mede forum lid Maarten een villa heb gehuurd. Het was echt geweldig. Prachtige grote villa in rustige omgeving maar toch op loop afstand van drukke winkelstraat en restaurants. Mocht iemand overwegen naar Bali te gaan en mijn ervaring willen weten, stuur me een PM of contact Maarten. Mijn review komt binnenkort op zijn website.
 
Ik ben net terug uit Bali waar ik bij mede forum lid Maarten een villa heb gehuurd. Het was echt geweldig. Prachtige grote villa in rustige omgeving maar toch op loop afstand van drukke winkelstraat en restaurants. Mocht iemand overwegen naar Bali te gaan en mijn ervaring willen weten, stuur me een PM of contact Maarten. Mijn review komt binnenkort op zijn website.
Grappig, ik ben ook net terug uit Bali. Wist te laat van de site van Maarten. Waar zat je? Ik ben zelf op verschillende plekken geweest, allemaal resorts geboekt via booking.com.
Wat een genot om eenmaal thuis weer in de Model S te rijden na een paar weken rondgereden te zijn in Toyota minubusjes ("Boss, you want taxi?"). Op de heenweg trouwens een stop-over in Hong Kong gemaakt. Als je denkt dat de omgeving van Amsterdam een hoge Tesla dichtheid heeft dan moet je Hong Kong eens proberen...
 
Grappig, ik ben ook net terug uit Bali. Wist te laat van de site van Maarten. Waar zat je? Ik ben zelf op verschillende plekken geweest, allemaal resorts geboekt via booking.com.
Wat een genot om eenmaal thuis weer in de Model S te rijden na een paar weken rondgereden te zijn in Toyota minubusjes ("Boss, you want taxi?"). Op de heenweg trouwens een stop-over in Hong Kong gemaakt. Als je denkt dat de omgeving van Amsterdam een hoge Tesla dichtheid heeft dan moet je Hong Kong eens proberen...
2 jaar geleden was dat nog anders :)
Als er één plek op de wereld is waar je met een model S in het voordeel bent in het verkeer, dan is het een stadstaatje (provincie tegenwoordig) als Hong Kong wel. Los van de luchtkwaliteit... Tel daarbij een grote hoeveelheid rijke mensen die het zich kunnen permitteren, een ook nog eens voorliefde voor nieuwe technologie (en grote (led)schermen)... :cool:
 
2 jaar geleden was dat nog anders :)
Als er één plek op de wereld is waar je met een model S in het voordeel bent in het verkeer, dan is het een stadstaatje (provincie tegenwoordig) als Hong Kong wel. Los van de luchtkwaliteit... Tel daarbij een grote hoeveelheid rijke mensen die het zich kunnen permitteren, een ook nog eens voorliefde voor nieuwe technologie (en grote (led)schermen)... :cool:
maar zonder agenda op het scherm, afgekeurd door de autoriteiten..
 
Grappig, ik ben ook net terug uit Bali. Wist te laat van de site van Maarten. Waar zat je? Ik ben zelf op verschillende plekken geweest, allemaal resorts geboekt via booking.com.
Wat een genot om eenmaal thuis weer in de Model S te rijden na een paar weken rondgereden te zijn in Toyota minubusjes ("Boss, you want taxi?"). Op de heenweg trouwens een stop-over in Hong Kong gemaakt. Als je denkt dat de omgeving van Amsterdam een hoge Tesla dichtheid heeft dan moet je Hong Kong eens proberen...
Ik sla een jaartje over en het halve forum zit op Bali!
 
Grappig, ik ben ook net terug uit Bali. Wist te laat van de site van Maarten. Waar zat je? Ik ben zelf op verschillende plekken geweest, allemaal resorts geboekt via booking.com.
Wat een genot om eenmaal thuis weer in de Model S te rijden na een paar weken rondgereden te zijn in Toyota minubusjes ("Boss, you want taxi?"). Op de heenweg trouwens een stop-over in Hong Kong gemaakt. Als je denkt dat de omgeving van Amsterdam een hoge Tesla dichtheid heeft dan moet je Hong Kong eens proberen...

Ik zat in Seminyak. Ik had ook naar Booking.com gekeken omdat daar in het verleden ook vakantie villa's heb geboekt, maar Bali is toch net even anders dan Zuid Europa. Het voordeel dat Maarten biedt is dat hij die villa's allemaal zelf heeft bekeken en dat de muur naast het zwembad van je villa niet grenst aan een drukke weg, waar 24/7 auto's en brommers langs razen en hun uitlaatgassen over de muur je zwembad in laten waaien.... Onze villa zat in een rustig doorlopend straatje met enkele andere villa's. Hier was ook 24/7 beveiliging. Er zat gewoon dag en nacht een bewaker te kijken in dat straatje. En het mooie is dat dat straatje dan weer uitkomt op een wat drukkere doorlopende straat met plenty taxi's. "yes boss, where you go?". En 10 minuten lopen en je bent in een drukke straat met heeeeel veel restaurants en bars. Terwijl de villa een oase van rust is....

Ik vond het white water raften erg gaaf. 2 ½ uur lang een kolkende rivier af met z'n vieren in een rubberbootje. Mijn kids vonden wakeboarden het leukst.

Ik ben ook 2 Nederlanders tegen gekomen die een restaurant hadden in Seminyak. De ene had nota bene een Grieks restaurant geopend en het liep als een trein.