Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Goed weekend geweest, hobby auto verkocht na een behoorlijke tijd op Marktplaats, veel te weinig voor gekregen uiteraard, maarja ach de Tesla gaat het goed maken.
Zit nu bij garage te wachten tot mijn daily driver klaar is van grote beurt, gelukkig geen bijzonderheden hoorde ik net. Dus die gaat deze week ook de verkoop in.

En net weer even gelachen om deze elektrische auto met scheepshoorn: http://youtu.be/U7A9Y5dwPHI ;)
 
Goed weekend geweest, hobby auto verkocht na een behoorlijke tijd op Marktplaats, veel te weinig voor gekregen uiteraard, maarja ach de Tesla gaat het goed maken.
Zit nu bij garage te wachten tot mijn daily driver klaar is van grote beurt, gelukkig geen bijzonderheden hoorde ik net. Dus die gaat deze week ook de verkoop in.

En net weer even gelachen om deze elektrische auto met scheepshoorn: http://youtu.be/U7A9Y5dwPHI ;)

die wil ik op m'm Model S... was vorige week in hartje A'dam en niemand hoort dat je er aan komt... kom gene stap vooruit op die grachten..
 
Vandaag bij Ecomobiel geweest. Per vandaag is één zorg opgelost, en ik heb er een nieuwe bij.

Oud: Mijn vrouw twijfelde of zo ooit in mijn MS zou durven rijden. Te lang. Te breed. Te duur. Met een testritje vandaag rond Ahoy waren al haar zorgen weg. Het reed zo relaxed. Zo stil. Zo zacht (vanwege de Air Suspension natuurlijk). Ze was bijna teleurgesteld dat het zo makkelijk reed.

Nieuw: Hoe zorg ik ervoor dat ze niet een eigen MS wil, of nog erger, iedere dag mijn MS wil 'lenen' ?

Ook leuke ontmoeting met Maarten ST uit Helmond. Aanstekelijk enthousiast over zijn MS.
 
Beauty in Autumn - Heemstede 12 oktober 2013

Minstens, minstens zo mooi als een Model S (wel om eerlijk te zijn...)
Heb er weer het nodige aan laten repareren, maar dan kan deze dame uit 1968 er op die onderdelen zeker weer 45 jaar tegen... Een nieuwe originele S1 uitlaat doet wonderen voor het geluid.. Zoveel ik geniet van de techniek en de stilte van de Tesla, zoveel kan ik genieten van deze jaren '60 icoon..
De wagen was bij het op de markt komen in 1961 een hype.. iedereen wilde'm hebben, het lijkt de S wel.. Overigens heb ik mij laten vertellen dat Elon Musk er ook een heeft staan. "..owning one is like being in a dysfunctional relationship..."
20131012-IMG_3105 2.jpg
 
Minstens, minstens zo mooi als een Model S (wel om eerlijk te zijn...)
Heb er weer het nodige aan laten repareren, maar dan kan deze dame uit 1968 er op die onderdelen zeker weer 45 jaar tegen... Een nieuwe originele S1 uitlaat doet wonderen voor het geluid.. Zoveel ik geniet van de techniek en de stilte van de Tesla, zoveel kan ik genieten van deze jaren '60 icoon..
De wagen was bij het op de markt komen in 1961 een hype.. iedereen wilde'm hebben, het lijkt de S wel.. Overigens heb ik mij laten vertellen dat Elon Musk er ook een heeft staan. "..owning one is like being in a dysfunctional relationship..."
View attachment 33073

Das een hele mooie edi99, hij staat er ook mooi strak bij.
 
Voor de liefhebbers: ik heb'm ook nog rijdend. Dit voorjaar bij Wilnis. Moest toen nog wel het nodige gebeuren: koppelingsplaat, vliegwiel, uitlaat vervangen etc.. De wagen rijdt (en remt) nu veel beter..

Yeh, een E-type staat ook nog op mijn lijstje, mooie kleur trouwens. Ik zag hem op de meeting onlangs staan. Reminds me dat mijn Elan +2 130S van 1971 evenveel als een E-Type kostte. Ik zie dat in de waarde van mijn Lotus nu niet meer terug t.o.v. Jouw E-Type haha. Voordat ik de MS kocht twijfelde ik nog om een XF sportbreak of een F-Type te kopen maar het bijtelingsspook maakte me ruw wakker.