Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
En een kroonprins!

0E8613F1-80E8-4E0E-8937-9D69B04AD1CC.jpeg
 
Spa 2017 opkomen Kemmel.JPG


Om dit off-topic draadje maar een beetje sappig te houden een fotootje van waarvoor ICE's heel goed geschikt zijn, namelijk hobby op zondag op afgesloten asfaltbaantjes én onder toezicht. Zeg overigens maar rustig báán in dit geval, één van de mooiste ter wereld zelfs want dit is Spa. Hier volgas in vijf vlak na Eau-Rouge/Raidillon bij opkomen van de Kemmel-straight. Finished tweede in mijn klasse en PR van 3.00 naar 2.56 dat weekend :)
 
Last edited:
Vandaag mijn oude Honda gazonmaaier ingeruild voor een elektrische Amerikaanse EGo.
Bij de prijs een elektrische bosmaaier erin onderhandeld, die op dezelfde accu kan draaien.
Met beide apparaten vandaag in de weer geweest; ze werken prima.
De grasmaaier trekt zichzelf over het gras en kan, als de opvangbak er niet achter zit zoals op de foto, 'mulchen'.
Oftewel zodanig fijn gras versnipperen, dat het in de grasmat verdwijnt en de opvangbak niet nodig is.
De bijgeleverde snellader van de accu koelt de accu tijdens het laden, is goed over nagedacht.
En een anti-bricking functie.
Verder is op de snellader te zien hoever hij geladen is: 25 - 50 - 75 of 90-100%.
Handig voor het wegzetten van de accu gedurende langere tijd.
De gazonmaaier is eenvoudig "op te vouwen" en dan handig rechtop weg te zetten langs een muur.

Nu nog wat onkruid uit het gras verwijderen.:)

IMG_3629.JPG
IMG_3630.JPG
IMG_3631.JPG
 
Vandaag mijn oude Honda gazonmaaier ingeruild voor een elektrische Amerikaanse EGo.
Bij de prijs een elektrische bosmaaier erin onderhandeld, die op dezelfde accu kan draaien.
Met beide apparaten vandaag in de weer geweest; ze werken prima.
De grasmaaier trekt zichzelf over het gras en kan, als de opvangbak er niet achter zit zoals op de foto, 'mulchen'.
Oftewel zodanig fijn gras versnipperen, dat het in de grasmat verdwijnt en de opvangbak niet nodig is.
De bijgeleverde snellader van de accu koelt de accu tijdens het laden, is goed over nagedacht.
En een anti-bricking functie.
Verder is op de snellader te zien hoever hij geladen is: 25 - 50 - 75 of 90-100%.
Handig voor het wegzetten van de accu gedurende langere tijd.
De gazonmaaier is eenvoudig "op te vouwen" en dan handig rechtop weg te zetten langs een muur.

Nu nog wat onkruid uit het gras verwijderen.:)

View attachment 316890 View attachment 316891 View attachment 316892
MCPA doet de job ;)
 
Momenteel op vakantie in het noordwesten van de USA. Was van plan om bij het SeC in Seattle wat Tesla parafernalia op de kop te tikken, zoals een ladertje in de vorm van een SuC etc.. Daar aangekomen was alles ontmanteld en stonden en tientallen model 3 klaar voor delivery; het enige wat ze momenteel doen begreep ik van de manager. Uiteindelijk met z'n allen wel een rondleiding gekregen van de manager en op aan en in een model 3 gezeten. Erg leuk. Overigens: de Suc zien er hier ook anders uit.
 

Attachments

  • zijkant model 3.JPG
    zijkant model 3.JPG
    116.8 KB · Views: 41
  • model 3.JPG
    model 3.JPG
    131.5 KB · Views: 36
  • dash model 3.JPG
    dash model 3.JPG
    82.4 KB · Views: 41
  • IMG_5595.JPG
    IMG_5595.JPG
    138.6 KB · Views: 40
  • IMG_5590.JPG
    IMG_5590.JPG
    158.3 KB · Views: 49
  • IMG_5584.JPG
    IMG_5584.JPG
    133.2 KB · Views: 37
Vandaag mijn oude Honda gazonmaaier ingeruild voor een elektrische Amerikaanse EGo.
Bij de prijs een elektrische bosmaaier erin onderhandeld, die op dezelfde accu kan draaien.
Met beide apparaten vandaag in de weer geweest; ze werken prima.
De grasmaaier trekt zichzelf over het gras en kan, als de opvangbak er niet achter zit zoals op de foto, 'mulchen'.
Oftewel zodanig fijn gras versnipperen, dat het in de grasmat verdwijnt en de opvangbak niet nodig is.
De bijgeleverde snellader van de accu koelt de accu tijdens het laden, is goed over nagedacht.
En een anti-bricking functie.
Verder is op de snellader te zien hoever hij geladen is: 25 - 50 - 75 of 90-100%.
Handig voor het wegzetten van de accu gedurende langere tijd.
De gazonmaaier is eenvoudig "op te vouwen" en dan handig rechtop weg te zetten langs een muur.

Nu nog wat onkruid uit het gras verwijderen.:)

View attachment 316890 View attachment 316891 View attachment 316892
die wil ik ook...waar waar waar?
 
Momenteel op vakantie in het noordwesten van de USA. Was van plan om bij het SeC in Seattle wat Tesla parafernalia op de kop te tikken, zoals een ladertje in de vorm van een SuC etc.. Daar aangekomen was alles ontmanteld en stonden en tientallen model 3 klaar voor delivery; het enige wat ze momenteel doen begreep ik van de manager. Uiteindelijk met z'n allen wel een rondleiding gekregen van de manager en op aan en in een model 3 gezeten. Erg leuk. Overigens: de Suc zien er hier ook anders uit.

Dat zijn Urban Superchargers, op plekken waar je normaal gesproken iets langer verblijft. 2x72kW ipv maximaal 120kW.