Ze hadden mij al gewaarschuwd voor dit forum en zijn groupies. Ik sluit hier af. Topic mag gesloten worden
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan het groupies noemen, fanboys of wat dan ook. Volgens mij heb je hier tips gekregen wat je er tegen zou kunnen doen, maar ook dat het niet uniek is van Tesla dat de auto waarin je een proefrit maakt nooit 1 op 1 identiek is aan de auto die je krijgt. Veelal hebben deze auto's bij de andere merken veel meer opties.Ze hadden mij al gewaarschuwd voor dit forum en zijn groupies. Ik sluit hier af. Topic mag gesloten worden
Dank voor je suggestie, maar zo snel gooi ik de handdoek niet in de ring. Tesla heeft naar mijn inzien alles goed voor elkaar en vele pluspunten. Natuurlijk zijn er ook minpunten, maar dat heeft denk ik elk merk.Je gaat het niet geloven, maar als je er een paar K voor over hebt ligt de oplossing binnen handbereik...
Verkoop die veel te harde MY van een maand oud, ga je geen groot verlies op lijden, hoogstens een paar K, en dat was geen probleem.
Doen, anders ga je je de volgende 3 f 5 jaar ongelukkig voelen. Hij wordt echt niet zachter door je er blijven op te focussen.
Als je KW coilover V3 in de zoekbalk van het forum typt dan krijg je veel reacties met oa een aantal die deze weer te koop aanbieden omdat ze zelfs harder waren dan de originele vering ;-)In verband met mijn harde veringen (Model 3 LR Tesla): ik ben bij Heinz Performance Tuning langsgeweest en die raden mij dit aan:
KW coilover V3
Zou dit de wagen zachter maken denken jullie?
Ze raden ook aan om de harde Pirelli banden te vervangen door de zachtere 235/40/19 Michelin Pilot-Sport-EV-AC 96Y
Mensen die de de waarheid vertellen zijn geen groupies.Ze hadden mij al gewaarschuwd voor dit forum en zijn groupies. Ik sluit hier af. Topic mag gesloten worden
Rustig blijven.Mensen die de de waarheid vertellen zijn geen groupies.
Wat voor BMW 3 serie had je, alles na E9x versies werd door de oorspronkelijke BMW rijders verguist als zijnde hetzelfde als VAG waggelbakken.
Probleem met veel mensen is dat ze uit een auto komen zonder enige wegligging ( ja, het is wel lekker comfy)
dan gaan ze proefrijden in een Tesla met standaard velgen en dat is al een redelijke sprong voor velen en dan gooien ze er voor het mooi de grotere velgen met bijna geen rubber en gaan dan janken als het wat stug wordt.
Ik reed 9 jaar met een BMW 6.40iMensen die de de waarheid vertellen zijn geen groupies.
Wat voor BMW 3 serie had je, alles na E9x versies werd door de oorspronkelijke BMW rijders verguist als zijnde hetzelfde als VAG waggelbakken.
Probleem met veel mensen is dat ze uit een auto komen zonder enige wegligging ( ja, het is wel lekker comfy)
dan gaan ze proefrijden in een Tesla met standaard velgen en dat is al een redelijke sprong voor velen en dan gooien ze er voor het mooi de grotere velgen met bijna geen rubber en gaan dan janken als het wat stug wordt.
Vergeet niet dat hier mensen BEVESTIGEN dat de wagen even hard rijdt als een getunede Golf die 10cm verlaagt is
Meer nog niemand ONTKENT dat de wagen hard rijdt.Ik reed 9 jaar met een BMW 6.40i
Vergeet niet dat hier mensen BEVESTIGEN dat de wagen even hard rijdt als een getunede Golf die 10cm verlaagt is. Maar die liegen dan natuurlijk
Hebben ze geen setje liggen die je een paar dagen kunt proberen. Als ze ervan overtuigd zijn hoeft dat geen probleem te zijn. Ik zou zeggen vragen staat vrij, nee heb je, ja kun je krijgen…..Dus die banden of KW coilover V3 gaan hier niets aan doen? Wat een lelijk bedrijf die Heinz Tuning Performance, die waren daar heilig van overtuigd.
In verband met mijn harde veringen (Model 3 LR Tesla): ik ben bij Heinz Performance Tuning langsgeweest en die raden mij dit aan:
KW coilover V3
Zou dit de wagen zachter maken denken jullie?
Ze raden ook aan om de harde Pirelli banden te vervangen door de zachtere 235/40/19 Michelin Pilot-Sport-EV-AC 96Y
Als je KW coilover V3 in de zoekbalk van het forum typt dan krijg je veel reacties met oa een aantal die deze weer te koop aanbieden omdat ze zelfs harder waren dan de originele vering ;-)
Je moet hem wel minimum 2.5cm verlagen zei Heinz. Het gaat tot 5cm.
Waar kan ik die andere ophanging laten veranderen? Heinz doet enkel die KW V3. Normaal gezien stap je eender welke garage binnen maar met die Tesla gaan ze mij niet snel helpen bij een VW garage bv
Hakan moet niet zo zeuren. Als je een vraag stelt en je krijgt gelijk een hele groep Tesla extremisten op je dak, dan zou eenieders reactie hetzelfde zijn.Wel bijzonder, we worden uitgemaakt voor groupies en de meedenk reacties gaan gewoon door.