You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voorbeeld: je rijdt op een lege snelweg en nadert een vrachtwagen, dan gaat eerst Tacc afremmen, vervolgens komt NOA tot de conclusie dat je beter kan inhalen enz.
Gebruik zelf niet zo vaak NOA, maar ik heb wel de indruk dat als je een voorligger nadert en van baan wisselt met je richtingaanwijzer, dat de auto met NOA minder snel op de rem trapt dan wanneer je hetzelfde op AP doet.Dat is inderdaad één van de voorbeelden die ik ook wel eens heb aangehaald. Toch, in de US is er NOA met auto lane change en dat lijkt goed te werken waarbij de auto op tijd verplaatst al zie ik het nooit met hoge snelheden.
Maar ga je 130 rijden en nader je een vrachtwagen met 90 dan zal NOA nooit op tijd met een rijbaan suggestie komen.
Over 2 weken in Les Gets. Bijna naast de Mont Chery. Is kijken of die DeC het daar nog doet.Ik had vorige week een chalet geboekt in Les Gets. Les chalets d'Adelphine. Elk chalet had een eigen garagebox met ruimte voor twee auto's en een stopcontact. Dus bij aankomst de auto aan de druppel lader en 30 uur later was ie weer vol genoeg voor de terugtocht. Ideaal. Daarnaast heeft het dorp ook bij diverse hotels DeCs en een openbare DeC bij de Mont Chery. Echt prima geregeld daar.
Doe alle restauranteigenaren de groeten van me. Waar zit je?Over 2 weken in Les Gets. Bijna naast de Mont Chery. Is kijken of die DeC het daar nog doet.
Wel allemaal hèDoe alle restauranteigenaren de groeten van me. Waar zit je?
Carmody heeft intussen hun telefoonnummersWel allemaal hè
Yep, volgende week vrijdag richting Z-Frankrijk voor een weekje.Ik kom bijna nooit meer hier op het forum, maar nu ik zomaar weer eens kijk zie ik in één pagina een hoop oude bekenden . Hoop alles OK bij jullie.
Veel plezier allemaal op de wintersport, ik sla de kerstvakantie helaas over maar in de voorjaarsvakantie sluit ik weer aan in de rij bij de Duitse SuC's.
Zo, dat doe je goed 900 km in 9 uur! Welke snelheid hou je dan aan? < 150 neem ik aan anders doet AP het niet , en zonder dakkoffer?Gisteren na een lekker dagje skiën in de avond naar huis gereden. Om 15.00 uur gaan rijden, voor middernacht thuis. Kleine 900 km binnen 9 uur (M3LR 2020) Nieuwe grote supercharger bij Merklingen (tussen Ulm en Stuttgart) kostte wat meer tijd - eten daar was top, maar nog niet op toen we eigenlijk alweer verder moesten
Veel regen gehad onderweg, autopilot deed het - zonder radar uiteraard - heel goed.
Op zich niet raar, toch? Als je Tesla Bjorn z’n tests ziet, doet hij er ongeveer 9:30 over (1000km) aan de toegelaten snelheden.Zo, dat doe je goed 900 km in 9 uur! Welke snelheid hou je dan aan? < 150 neem ik aan anders doet AP het niet , en zonder dakkoffer?
Valt wel mee toch?Ik kom bijna nooit meer hier op het forum, maar nu ik zomaar weer eens kijk zie ik in één pagina een hoop oude bekenden . Hoop alles OK bij jullie.
Veel plezier allemaal op de wintersport, ik sla de kerstvakantie helaas over maar in de voorjaarsvakantie sluit ik weer aan in de rij bij de Duitse SuC's.
Zonder dakkoffer inderdaad, meest op autopilot gereden, op 140. Het weer was niet best, maar het verkeer zat mee. Helaas geen 150 meer op AP, dat was net lekkerder geweest op een aantal stukken. Maar wel relaxed zo. Teslabjorn doet het inderdaad nog wat vlotter, maar die heeft meer geoefendZo, dat doe je goed 900 km in 9 uur! Welke snelheid hou je dan aan? < 150 neem ik aan anders doet AP het niet , en zonder dakkoffer?
Hoeveel stops had je op deze rit? Had je relatief korte stops of heb je ook wat langere stops gehad?Zonder dakkoffer inderdaad, meest op autopilot gereden, op 140. Het weer was niet best, maar het verkeer zat mee. Helaas geen 150 meer op AP, dat was net lekkerder geweest op een aantal stukken. Maar wel relaxed zo. Teslabjorn doet het inderdaad nog wat vlotter, maar die heeft meer geoefend
We rijden het stuk regelmatig (keer of vier per winter), vrijwel altijd met 3 stops van bij elkaar ruim een uur - gemiddeld dus goed 20 minuten. Ik ga wel altijd voor de V3 laders!Hoeveel stops had je op deze rit? Had je relatief korte stops of heb je ook wat langere stops gehad?