Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opgelet, Model S gestolen

This site may earn commission on affiliate links.
Die woont schuin tegenover mij. Ik geloof dat de definitie van een achterbuurt hier is dat de huizen er minder dan 500K kosten :confused:
Je mag wel oppassen met zo'n buurman. Je weet maar nooit of Willem A. (balkje over zijn ogen) 's nachts gaat werken. Zijn er al twee model S én gespot?
Ohh, ik dacht minder dan Euro 5 miljoen. Gelukkig! Dan woon ik niet in een achterbuurt en staat mijn 2de ook niet in een achterbuurt.
 
Last edited:
Leven in angst hou ik niet van. Extra voorzorgsmaatregelen neem ik dan ook niet. Ik ga niet klooien met blikjes en folie e.d. In een lang verleden toen ik een paar jaar in het mooie Schilde, België woonde lieten, toen nog mijn vriendin, nu mijn vrouw, de sleutels altijd in het contact van de auto's zitten. Hoefden we nooitte zoeken:rolleyes:. Toen we terug naar Nederland verhuisden was ik in het begin nogal eens m'n sleutel kwijt te zijn, die bleek de volgende ochtend nog in het contact te zitten:oops:. Als mijn wagen naar de garage was voor onderhoud en ik was laat thuis of naar het buitenland dan zette de dealer de auto gewoon bij mij thuis neer. De rekening moest ik maar een keer komen betalen dan. Heerlijk was dat vertrouwen.
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Hayden
Leven in angst hou ik niet van. Extra voorzorgsmaatregelen neem ik dan ook niet. Ik ga niet klooien met blikjes en folie e.d. In een lang verleden toen ik een paar jaar in het mooie Schilde, België woonde lieten, toen nog mijn vriendin, nu mijn vrouw, de sleutels altijd in het contact van de auto's zitten. Hoefden we nooitte zoeken:rolleyes:. Toen we terug naar Nederland verhuisden was ik in het begin nogal eens m'n sleutel kwijt te zijn, die bleek de volgende ochtend nog in het contact te zitten:oops:. Als mijn wagen naar de garage was voor onderhoud en ik was laat thuis of naar het buitenland dan zette de dealer de auto gewoon bij mij thuis neer. De rekening moest ik maar een keer komen betalen dan. Heerlijk was dat vertrouwen.
Tegenwoordig kan dat in België ook niet meer. Daar zit nu Filip L.L.M. v. B. (balkje over zijn ogen).
Dit is dus nu Amsterdamse humor.
 
Leven in angst hou ik niet van. Extra voorzorgsmaatregelen neem ik dan ook niet. Ik ga niet klooien met blikjes en folie e.d. In een lang verleden toen ik een paar jaar in het mooie Schilde, België woonde lieten, toen nog mijn vriendin, nu mijn vrouw, de sleutels altijd in het contact van de auto's zitten. Hoefden we nooitte zoeken:rolleyes:. Toen we terug naar Nederland verhuisden was ik in het begin nogal eens m'n sleutel kwijt te zijn, die bleek de volgende ochtend nog in het contact te zitten:oops:. Als mijn wagen naar de garage was voor onderhoud en ik was laat thuis of naar het buitenland dan zette de dealer de auto gewoon bij mij thuis neer. De rekening moest ik maar een keer komen betalen dan. Heerlijk was dat vertrouwen.
Ik volg je hierin, zou ook niet beginnen klooien met mijn sleutels in blikjes te stoppen.
 
  • Like
Reactions: MickC
Nou een Romeins Italiaanse rond de 25, klein van stuk, fijne gezichtslijnen, kleine krulletjes die intelligent links is, vrij denkt, van goede literatuur, kunst en architectuur houdt lijkt mij wel wat. Heb je wat te bespreken in bed. Mijn Chinese vrouw vindt dat voor een paar keertjes geen probleem.
Maar ook ik heb liever geen Roemeen 's nachts naast mijn bed. Zijn aggressiever dan de rest van het gilde.
Met fysieke beveiliging komen ze niet ver met een laptop.
 
Nou een Romeins Italiaanse rond de 25, klein van stuk, fijne gezichtslijnen, kleine krulletjes die intelligent links is, vrij denkt, van goede literatuur, kunst en architectuur houdt lijkt mij wel wat. Heb je wat te bespreken in bed. Mijn Chinese vrouw vindt dat voor een paar keertjes geen probleem.
Maar ook ik heb liever geen Roemeen 's nachts naast mijn bed. Zijn aggressiever dan de rest van het gilde.
Met fysieke beveiliging komen ze niet ver met een laptop.
Je bent wel erg kritisch. Als zij naast mijn bed staat, maakt het me niet meer uit of ze van kunst en architectuur houdt..:D:p
 
Nou een Romeins Italiaanse rond de 25, klein van stuk, fijne gezichtslijnen, kleine krulletjes die intelligent links is, vrij denkt, van goede literatuur, kunst en architectuur houdt lijkt mij wel wat. Heb je wat te bespreken in bed. Mijn Chinese vrouw vindt dat voor een paar keertjes geen probleem.
Maar ook ik heb liever geen Roemeen 's nachts naast mijn bed. Zijn aggressiever dan de rest van het gilde.
Met fysieke beveiliging komen ze niet ver met een laptop.
Gelukkig ben jij niet veeleisend :D
 
Je bent wel erg kritisch. Als zij naast mijn bed staat, maakt het me niet meer uit of ze van kunst en architectuur houdt..:D:p
Noch kritisch, noch veeleisend.
Het bed delen met een intelligent cq intellectueel persoon is juist qua sex veel beter dan een dom blondje die verwacht dat je alleen maar op en neer gaat...........Dat laatste hoeft van mij echt niet meer.
En jagen om een makkelijke wip vind ik niet leuk. Het jagen moet wel interessant en uitdagend blijven. Vinden jullie ook niet, dames onder ons?
Bij mij is het altijd om de kwaliteit gegaan en te doen. Vandaar ook een Tesla.
Met een Tesla kan ik ook juist die Italiaanse imponeren en een begin maken aan mijn jacht...............
Of mijn buurvrouw die helemaal gek werd toen ze hoorde dat ik een Tesla had gereserveerd.
Sono Io
casanova.jpg
 
Last edited:
@Mergoscia
Kun je jezelf in het voorsteldraadje introduceren? Ben wel benieuwd naar je achtergrond
Is niet zo interessant, maar zoals de incognitonaam al doet vermoeden. Ik ben van Noord-Italiaanse afkomst, die van mooie auto's en klassieke muziek houdt. Het enige wat bij mijn houding echt mist is de juiste hoeveelheid poen, zoals de Amsterdammer placht te zeggen.
 
Last edited:
Waar gaat dat heen in dit draadje...
Dat leidt altijd weer naar de bijbehorende Tesla, die gestolen blijkt te worden.
Nog nieuws (over de nummerplaten)?
Nog even een vraag tussendoor. Ik probeer mijn profielfoto toe te voegen, maar in tegenstelling tot Teslarati.com en Model3ownersclub.co lukt het mij hier niet. Ik zie blijkbaar iets over het hoofd. Kan iemand mij de hint geven. Dan kunnen de dames naar mijn lelijke gezicht kijken.
Weet inmiddels hoe het moet; alleen Windows 10 doet moeilijk met afbeeldingen. Krijg steeds foutmeldingen en automatische herstarts.
 
Last edited:
Al die OT-posts kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden... :p
Maar nog steeds rimpelloos water als het gaat om vers nieuws over gestolen Tesla's? :D
Ach, een paar van ons dachten onder het wachten op nieuws de saaie post een beetje op te vrolijken. Niemand die zich afvraagt van wie dat portrait is? Dat is een schilderij van de heer Nieuwhuis.
Maar de auto met het kenteken nog niet gespot en ik ben bang dat er ook nooit meer iets van vernomen zal worden. De zenders zijn uit de auto gehaald cq softwarematig uitgezet. Degenen die de auto(s) gestolen hebben zijn of zelf professionele organisaties of toeleveranciers voor de professionals. Onderdelen zal je misschien voor een zacht prijsje terugzien op internet of op de criminele toeleveringsites waar wij geen toegang toe hebben. Het is een bepaalde handelsgeest / bussinessmodel welke zij uitvoeren.

Ik heb alleen niemand meer iets zien schrijven over het aluminiumpapier om de sleutels en dan in een stevig dik aluminiumblik doen thuis. Wel echt een aanrader en een simpele oplossing voor dat ene stapje richting goede beveiliging.
 
Last edited: