Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opgelet, Model S gestolen

This site may earn commission on affiliate links.
Je hoeft niet op een boot te wonen om veilig te zitten. Onze recente woning is doorgedreven geisoleerd en ook hier hebben we buiten een sterk 4G signaal en binnen... helemaal geen mobiele ontvangst. Je kan zelfs niet bellen, ook niet op de 1e verdieping. Vervelend, dus hebbn we maar een femtocell geplaatst. Mijn sleutels hoeven dus niet in een theeblik ;-)
 
  • Like
Reactions: Ataraxia
Jullie zouden natuurlijk ook allemaal op een woonschip kunnen gaan wonen. Wij wonen in een kooi van faraday. 8mm staal rondom. Buiten vol telefoon ontvangst, binnen 1 a 2 streepjes
Nu, ik niet met mijn astma en chronische bronchitis. Woon nu sinds een aantal jaar precies op een oude duinenstrook, dus zand. Nooit meer last van astma en bronchitis gehad en bovendien geen (over-)vermoeidheidsverschijnselen. Dus wanneer ik mijn M3 krijg gebruik ik aluminiumfolie.
Maar Faraday noem ik op het ogenblik Faraday's past Future of Faraday's gone Future, als automerk dan wel te verstaan. Ik heb het niet over de woonboten; daar weet ik niets van
 
Je hoeft niet op een boot te wonen om veilig te zitten. Onze recente woning is doorgedreven geisoleerd en ook hier hebben we buiten een sterk 4G signaal en binnen... helemaal geen mobiele ontvangst. Je kan zelfs niet bellen, ook niet op de 1e verdieping. Vervelend, dus hebbn we maar een femtocell geplaatst. Mijn sleutels hoeven dus niet in een theeblik ;-)
probeer wifi bellen als je provider/toestel het ondersteunt. dan kan je die femtocell wegdoen.
 
  • Like
Reactions: gelden and PaulusdB
Nal van hele gebeuren heb ik deze gekocht, getest en werkt top! Geen gedoe met blik, Alu folie enz enz gewoon een Faraday keyfob dus.
keyfob.JPEG
sleutel in hoesje past er ruim en volledig in.
 
  • Informative
Reactions: Steven and PaulusdB
Hebben jullie de laatste tijd ook de indruk dat de auto minder snel ontgrendelt als je nadert met de sleutel? Tegenwoordig moet ik echt vlakbij komen met de sleutel voor de handgrepen zich presenteren. Dat viel me op. En nee, het batterijtje in de sleutel is niet leeg ;-)
Wel uit het blikje halen natuurlijk :p
nee, geen verschil gemerkt. Hij gaat bij mij open als ik halverwege de achterdeur en de voordeur ben. Om de kinderen achterin te zetten (wanneer ik van achter nader) moet ik dus altijd eerst een stapje naar voren maken.
 
Ik moet er ook vlak in de buurt zijn, als ik van achteren aan kom lopen en de klep probeer te openen met de greep aan de onderkant ontgrendeld deze meestal ook niet. Wellicht verschil tussen pré facelift en facelift model?